Hvilket hygiejne bind bruger i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Bruger altid tampon, og bind om natten. Bløder meget lidt, kun et par dage, derefter kan et trusseindlæg klare det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Frederikke80

VIPpigen skriver:

Puha, jeg brugte de billige bind fra fakta, og så var jeg tilhænger af tampax/tampon. Men efter jeg fødte ændrede mit underlig sig meget.

Så jeg købte en ladycup, og jeg har bestemt ikke fortrudt. Nu bruger jeg allerhøjst et trusse indlæg sammen med ladycup. Men jeg kommer aldrig til at gå tilbage til hverken tampon, eller bind. Det er fantastisk med den anderledes renlighed man føler, og det er tydligt at man ikke længere udtørre som ved tampon

Hvor tit skal sådan en skiftes?

Hvad gør du hvis du er ude og der ikke er en vask ved toilettet, skal den ikke rengøres når den tømmes?

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Frederikke80 skriver:

Hvor tit skal sådan en skiftes?

Hvad gør du hvis du er ude og der ikke er en vask ved toilettet, skal den ikke rengøres når den tømmes?

Jeg tømmer den 3 gange på et døgn... Når jeg står op... I løbet af eftermiddagen, og igen når jeg går i seng... Skal jeg ud, og er i tvivl om toilettet, så enten tømmer jeg den hjemmefra, er sjældent man er væk mere end 12 timer af gangen, og den må sidde op til 12 timer. 

Jeg har en gang bare tørret den af indvendig med toiletpapir, ellers har jeg nogen servietter som jeg kan tage med, med noget rensesprit/vådservietter som kan bruges når man er ude... Men de fleste steder, har jeg ellers hurtigt snuppet handicap toilettet, der er håndvask

Anmeld

10. januar 2014

Frederikke80

VIPpigen skriver:

Jeg tømmer den 3 gange på et døgn... Når jeg står op... I løbet af eftermiddagen, og igen når jeg går i seng... Skal jeg ud, og er i tvivl om toilettet, så enten tømmer jeg den hjemmefra, er sjældent man er væk mere end 12 timer af gangen, og den må sidde op til 12 timer. 

Jeg har en gang bare tørret den af indvendig med toiletpapir, ellers har jeg nogen servietter som jeg kan tage med, med noget rensesprit/vådservietter som kan bruges når man er ude... Men de fleste steder, har jeg ellers hurtigt snuppet handicap toilettet, der er håndvask

Smart

Vidste ikke den kunne sidde så længe. Overvejer kraftigt at købe sådan en.

Mange tak for svar

Anmeld

10. januar 2014

modesty

Ja overskriften siger vist sig selv, men hvilken hygiejne bind bruger i og hvorfor?? Vh stine

Jeg bruger Libresse, de tykke, eller apotekets tykke. Jeg bryder mig ikke om de tynde, jeg synes de er for syntetiske. Min hud kan ikke lide dem. Jeg kan slet ikke med Always bind, synes de er alt for plastik-agtige.

Dem her:

http://www.norengros.no/bind-maxi-normal-libresse-libresse-33

Jeg bruger bind indtil jeg kun pletbløder, og så går jeg over til trusseindlæg.

Men jeg har overvejet kraftigt at købe en ladycup, har mange veninder der er glade for den.

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Frederikke80 skriver:

Smart

Vidste ikke den kunne sidde så længe. Overvejer kraftigt at købe sådan en.

Mange tak for svar

Bare Google ladycup, der står en masse om den... Jeg elsker min, og har haft den i snart 3 år

Anmeld

10. januar 2014

Camilla <3

StineW79 skriver:

Jeg ka slet ik finde ud af at bruge tamponer!! Vh stine

Det er også lidt svært i starten, men når først man har prøvet et par gange, så er det nemt  

Anmeld

10. januar 2014

*Pingvinen*

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger vist sig selv, men hvilken hygiejne bind bruger i og hvorfor?? Vh stine

Bruget kun trusseindlæg og det er alm daglig dagsting. Har nærmest aldrig menstruation.
Bruger normalt Libress.

Anmeld

10. januar 2014

B&J

Louise <3 Isabella skriver:

Jeg bløder utrolig meget, så jeg bruger always natbind (den mørkeblå pakke), både dag og nat

nemlig det gør jeg også dog ikke så meget om dagen men jeg arbejder mange timer så heller have et godt bind på så det ikke skulle være uden for

Anmeld

10. januar 2014

stjernehimmel

VIPpigen skriver:

Bare Google ladycup, der står en masse om den... Jeg elsker min, og har haft den i snart 3 år

har aldrig hørt om det før.. men det er faktisk ret smart... og jøsses med penge man kan spare i længden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.