Hvilket hygiejne bind bruger i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

Muhmi

Tampax om dagen og always med vinger om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
anjamichell@gmail.com skriver:

Allways med vinger og ekstra lang i natten ??
Alldays trusseindlæg hver dag

Her har jeg brugt always natbind siden de kom frem i sin tid. Ka slet ik bruge andre! Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

JGeo skriver:

Jeg bruger Libresse, da jeg synes det er dem der suger bedst hos mig
Always kan jeg ikke lide, da det øverste lag føles som gummi/plastik.. Hvilket også gør, at jeg ikke synes de suger ret godt, og giver et alt for fugtigt miljø i de nedre regioner under mens.

Sjovt, jeg har det lige omvendt! Ka slet ik bruge libresse! Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

mor:) skriver:

Jeg bruger always med vinger (den grønne pakke) til om natten.
Tamponer til om dagen

Har aldrig lært at bruge tampax! Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

Muffinmus

Bruger slet ikke bind længere...synes det er ret ulækkert med halvtørt halvfugtigt blod i skridtet hele dagen, selv om man skifter undervejs...yikes. Fik det fysisk dårligt af det, urenligt og lugtende...synes man kan lugte når folk har bind på nogle gange, den der mens lugt der er ret kraftig, men selvfølgelig svær seæv at lugte:-)

Men, da jeg gjorde var det altid med vinger, de lange om natten. Ellers gik det galt...

Nu er jeg fast bruger af Ladycuppen og skifter aldrig tilbage til bind...

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

Louise <3 Isabella skriver:

Jeg bløder utrolig meget, så jeg bruger always natbind (den mørkeblå pakke), både dag og nat

Det er det samme her. Har brugt always natbind siden de i sin tid kom frem! Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

hekran skriver:

Libresse trusseindlæg til hverdag, ladycup under mens.

Ka bare overhovedet ik forstille mig at bruge ladycup, men har hørt mange være glade for deres! Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

C8 skriver:

De billige til 10 kr hvor det er 40 i pakken. De er tykke og man bløder på ingen måder igennem.
Synes de dyre til 30-40 kr er spild af penge og virker overhovedet ikke på mig. Jeg bløder igennem inden for 30 min. Der er de billige effektive

Hva er det for nogen, og hvor køber man dem henne?? Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

ano14316 skriver:

Always Always...
De lange er super til mig, har altid har bøvlet med at bløde igennem i enderne af bind f.eks. og efter jeg fik spiral var et trusseindlæg nok, men det skulle være langt..

Det er det samme her. Hvis ik det er de lange, bløder jeg igennem, endten foran eller bagpå. Det er så træls!! Og faktisk ka jeg være uheldig at det stadig sker!  Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

MorTil4<3

har fundet ud af at COOP s er rigtigt gode så bruger natbindende om natten, og i dagtimerne bruger jeg de almindelige str. også fra COOP. men skal jeg ud eller noget så bruger jeg de billige tampon fra LIDL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.