Hvilket hygiejne bind bruger i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

Nadia Maya

VIPpigen skriver:

Jeg tømmer den 3 gange på et døgn... Når jeg står op... I løbet af eftermiddagen, og igen når jeg går i seng... Skal jeg ud, og er i tvivl om toilettet, så enten tømmer jeg den hjemmefra, er sjældent man er væk mere end 12 timer af gangen, og den må sidde op til 12 timer. 

Jeg har en gang bare tørret den af indvendig med toiletpapir, ellers har jeg nogen servietter som jeg kan tage med, med noget rensesprit/vådservietter som kan bruges når man er ude... Men de fleste steder, har jeg ellers hurtigt snuppet handicap toilettet, der er håndvask

Nu har jeg lige været inde og kigge på den her ladycup, da jeg virkelig godt kunne tænke mig én.. Skal man bare købe den start pakke, eller skal man have tilbehør med såsom glidecreme og sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

VIPpigen

Nadia Maya skriver:

Nu har jeg lige været inde og kigge på den her ladycup, da jeg virkelig godt kunne tænke mig én.. Skal man bare købe den start pakke, eller skal man have tilbehør med såsom glidecreme og sådan?

Jeg købte en startpakke hvor der er en sæbe med, en lille pose til opbevaring, nogen tabletter til at sterilisere den med, og nogen vådservietter til at rense den med hvis der ikke er håndvask på toilettet...

Men det er yderst sjældent jeg bruger tabletterne, og vådservietterne. Bruger den lille pose til opbevaring, og den specielle sæbe til at vaske den med en gang i mellem... Ellers koger jeg den både før og efter mens. 

Så jeg ville faktisk være tilfreds med en pakke  bare med cup, pose og sæbe... Jeg bruger kun vand når jeg skal sætte den op, så den er alm fugtig, og ellers glider den ret nemt, fordi den netop ikke udtørrer...

Anmeld

10. januar 2014

MorDk

VIPpigen skriver:

Jeg købte en startpakke hvor der er en sæbe med, en lille pose til opbevaring, nogen tabletter til at sterilisere den med, og nogen vådservietter til at rense den med hvis der ikke er håndvask på toilettet...

Men det er yderst sjældent jeg bruger tabletterne, og vådservietterne. Bruger den lille pose til opbevaring, og den specielle sæbe til at vaske den med en gang i mellem... Ellers koger jeg den både før og efter mens. 

Så jeg ville faktisk være tilfreds med en pakke  bare med cup, pose og sæbe... Jeg bruger kun vand når jeg skal sætte den op, så den er alm fugtig, og ellers glider den ret nemt, fordi den netop ikke udtørrer...

Og det fungerer bare? Du lækker ikke? Kan man sætte den forkert? Overvejer at prøve nemlig!

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

MorDk skriver:

Og det fungerer bare? Du lækker ikke? Kan man sætte den forkert? Overvejer at prøve nemlig!

Jeg kan mærke ret hurtigt hvis jeg har den fået sat lidt forkert, og ikke opsamler det som den skal. Tror det er sket 2-3 gange jeg har fået den sat forkert, og jeg har blødt en lille smule i trusserne, men ikke noget så jeg er blødt igennem. 

Når man sætter den op, laver man ligesom et vakumtryk, så den skal sidde meget forkert, for ikke at opsamle blodet...

Og det bedste er at du kan inden mens prøve dig frem alt det du vil, for den laver ikke unoder i dit underliv, så det er ikke skadeligt at sætte den op inden mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.