Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mimic skriver: De eneste jeg kan tåle, som er de allerbilligste tykke natbind fra Rema eller Lidl, og desuden de eneste jeg ikke bløder igennem. de er billige og effektive.
De eneste jeg kan tåle, som er de allerbilligste tykke natbind fra Rema eller Lidl, og desuden de eneste jeg ikke bløder igennem.
de er billige og effektive.
Hader bare tykke bind, og ka slet ik gå med dem. Men det er da heldigt at det er dem du bedst ka li, når nu det er dem du ka tåle!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camilla <3 skriver: Bruger tamponer. :-) Føler mig meget bedre tilpas, ift. Hvis jeg beuger bind :-) men da jeg brugte bind, brugte jeg de billige med vinger :-)
Bruger tamponer. :-) Føler mig meget bedre tilpas, ift. Hvis jeg beuger bind :-) men da jeg brugte bind, brugte jeg de billige med vinger :-)
Jeg ka slet ik finde ud af at bruge tamponer!! Vh stine
StineW79 skriver: Ja overskriften siger vist sig selv, men hvilken hygiejne bind bruger i og hvorfor?? Vh stine
Ja overskriften siger vist sig selv, men hvilken hygiejne bind bruger i og hvorfor?? Vh stine
jeg bruger de billige natbind... jeg har de billige trusseindlæg liggende til resten af tiden...
Muhmi skriver: Tampax om dagen og always med vinger om natten
Tampax om dagen og always med vinger om natten
Ka bare slet ik finde ud af at bruge tampax osv. Mega træls faktisk! Vh stine
MariaE skriver: Bruger slet ikke bind længere...synes det er ret ulækkert med halvtørt halvfugtigt blod i skridtet hele dagen, selv om man skifter undervejs...yikes. Fik det fysisk dårligt af det, urenligt og lugtende...synes man kan lugte når folk har bind på nogle gange, den der mens lugt der er ret kraftig, men selvfølgelig svær seæv at lugte:-) Men, da jeg gjorde var det altid med vinger, de lange om natten. Ellers gik det galt... Nu er jeg fast bruger af Ladycuppen og skifter aldrig tilbage til bind...
Bruger slet ikke bind længere...synes det er ret ulækkert med halvtørt halvfugtigt blod i skridtet hele dagen, selv om man skifter undervejs...yikes. Fik det fysisk dårligt af det, urenligt og lugtende...synes man kan lugte når folk har bind på nogle gange, den der mens lugt der er ret kraftig, men selvfølgelig svær seæv at lugte:-)
Men, da jeg gjorde var det altid med vinger, de lange om natten. Ellers gik det galt...
Nu er jeg fast bruger af Ladycuppen og skifter aldrig tilbage til bind...
Har godt hørt flere være glade for lady Cuppen, men ka slet ik forstille mig at bruge den! Vh stine
Jeg er blevet ret glad for Tenas store bind - især i disse dage, hvor jeg har min 2. mens efter fødslen... Novra jeg bløder
Louise <3 Isabella skriver: Jeg bløder utrolig meget, så jeg bruger always natbind (den mørkeblå pakke), både dag og nat
Jeg bløder utrolig meget, så jeg bruger always natbind (den mørkeblå pakke), både dag og nat
Samme her. Skifter dog ml. Libress og always alt efter udsalg
StineW79 skriver: Det er det samme her. Hvis ik det er de lange, bløder jeg igennem, endten foran eller bagpå. Det er så træls!! Og faktisk ka jeg være uheldig at det stadig sker! Vh stine
Det er det samme her. Hvis ik det er de lange, bløder jeg igennem, endten foran eller bagpå. Det er så træls!! Og faktisk ka jeg være uheldig at det stadig sker! Vh stine
StineW79 skriver: Har aldrig lært at bruge tampax! Vh stine
Har aldrig lært at bruge tampax! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128