Hvilket hygiejne bind bruger i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mimic skriver:

De eneste jeg kan tåle, som er de allerbilligste tykke natbind fra Rema eller Lidl, og desuden de eneste jeg ikke bløder igennem.

de er billige og effektive.

Hader bare tykke bind, og ka slet ik gå med dem. Men det er da heldigt at det er dem du bedst ka li, når nu det er dem du ka tåle!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

StineW79

Camilla <3 skriver:

Bruger tamponer. :-) Føler mig meget bedre tilpas, ift. Hvis jeg beuger bind :-) men da jeg brugte bind, brugte jeg de billige med vinger :-) 

Jeg ka slet ik finde ud af at bruge tamponer!! Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Ja overskriften siger vist sig selv, men hvilken hygiejne bind bruger i og hvorfor?? Vh stine

jeg bruger de billige natbind... jeg har de billige trusseindlæg liggende til resten af tiden...

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

Muhmi skriver:

Tampax om dagen og always med vinger om natten

Ka bare slet ik finde ud af at bruge tampax osv. Mega træls faktisk! Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

MariaE skriver:

Bruger slet ikke bind længere...synes det er ret ulækkert med halvtørt halvfugtigt blod i skridtet hele dagen, selv om man skifter undervejs...yikes. Fik det fysisk dårligt af det, urenligt og lugtende...synes man kan lugte når folk har bind på nogle gange, den der mens lugt der er ret kraftig, men selvfølgelig svær seæv at lugte:-)

Men, da jeg gjorde var det altid med vinger, de lange om natten. Ellers gik det galt...

Nu er jeg fast bruger af Ladycuppen og skifter aldrig tilbage til bind...

Har godt hørt flere være glade for lady Cuppen, men ka slet ik forstille mig at bruge den! Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

CaWi

Førhen brugte jeg altid allways og tamponer.
Men nu er jeg gået over til de bind de fører i Netto. (Og stadig tamponer)
Jeg synes allways har fået en overflade der klistrer sig for meget fast i huden. Og det kan min hud ikke længere lide.

Anmeld

10. januar 2014

Clisolka

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger vist sig selv, men hvilken hygiejne bind bruger i og hvorfor?? Vh stine

Jeg er blevet ret glad for Tenas store bind - især i disse dage, hvor jeg har min 2. mens efter fødslen... Novra jeg bløder 

Anmeld

10. januar 2014

Pcokate

Louise <3 Isabella skriver:

Jeg bløder utrolig meget, så jeg bruger always natbind (den mørkeblå pakke), både dag og nat

Samme her. Skifter dog ml. Libress og always alt efter udsalg 

Anmeld

10. januar 2014

ano14316

StineW79 skriver:

Det er det samme her. Hvis ik det er de lange, bløder jeg igennem, endten foran eller bagpå. Det er så træls!! Og faktisk ka jeg være uheldig at det stadig sker!  Vh stine

Ja det r død irriterende.. Jeg har gjort det når jeg dyrker sport eller er aktiv på anden vis at jeg har købt de helt tynde natbind da de er mega lange... Men tror faktisk det er libresse...

Anmeld

10. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StineW79 skriver:

Har aldrig lært at bruge tampax! Vh stine

Jeg startede først at bruge tampax da jeg var 23. Jeg syntes også det var noget mærkelig noget, men det er så meget nemmere og behageligere end bind....især om sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.