Hvilket hygiejne bind bruger i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

C8

StineW79 skriver:

Hva er det for nogen, og hvor køber man dem henne?? Vh stine

Sådan her ser super Best pakke ud men det er lige meget hvor du køber dem henne, bindene er nøjagtig magen til
De kan købes i alle Supermarkeder til højst 10 kr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

...,

StineW79 skriver:

Ka bare slet ik finde ud af at bruge tampax osv. Mega træls faktisk! Vh stine

Det er ellers ikke noget mysterium at bruge.. Der er jo indføringshylster med

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Puha, jeg brugte de billige bind fra fakta, og så var jeg tilhænger af tampax/tampon. Men efter jeg fødte ændrede mit underlig sig meget.

Så jeg købte en ladycup, og jeg har bestemt ikke fortrudt. Nu bruger jeg allerhøjst et trusse indlæg sammen med ladycup. Men jeg kommer aldrig til at gå tilbage til hverken tampon, eller bind. Det er fantastisk med den anderledes renlighed man føler, og det er tydligt at man ikke længere udtørre som ved tampon

Anmeld

10. januar 2014

Papillon

Jeg bruger tampon (helst o.b.), ladycup eller bind fra levevis eller änglamark, da det er de eneste, jeg kan tåle. Kan bedst lide at bruge tampon, men kan ikke hver gang eller hele perioden, for mine slimhinder er åbenbart meget følsomme.

Når det så er sagt, så nyder jeg en, indtil videre, blødningsfri graviditet. Har ikke skulle tænke på den slags siden midten af september. Det er skønt!

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
MilleMus1988 skriver:

har fundet ud af at COOP s er rigtigt gode så bruger natbindende om natten, og i dagtimerne bruger jeg de almindelige str. også fra COOP. men skal jeg ud eller noget så bruger jeg de billige tampon fra LIDL

Hedder de noget bestemt?? Og minder de om alwayse eller libresse? Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

Ms.Sunshine skriver:

jeg bruger de billige natbind... jeg har de billige trusseindlæg liggende til resten af tiden...

Hvor køber du billige natbind? Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

CAWI skriver:

Førhen brugte jeg altid allways og tamponer.
Men nu er jeg gået over til de bind de fører i Netto. (Og stadig tamponer)
Jeg synes allways har fået en overflade der klistrer sig for meget fast i huden. Og det kan min hud ikke længere lide.

Handler aldrig netto, da der desvære ik lige ligger en i nærheden af os! Lære aldrig at bruge tampon, selvom det ellers ku være rigtig praktisk. Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

StineW79

Babymor1013 skriver:

Jeg er blevet ret glad for Tenas store bind - især i disse dage, hvor jeg har min 2. mens efter fødslen... Novra jeg bløder 

Brugte dem også de første uger efter at ha født, men syntes bare at de er så store! Vh stine

Anmeld

10. januar 2014

hekran

StineW79 skriver:

Ka bare overhovedet ik forstille mig at bruge ladycup, men har hørt mange være glade for deres! Vh stine

Det er den bedste beslutning jeg har truffet! Er aldrig nervøs for at pludselig rejse mig op, for at bløde igennem eller noget som helst. Elsker den! Iøvrigt en kæmpe besparelse

Anmeld

10. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Hvor køber du billige natbind? Vh stine

jeg køber dem enten i Netto og Eurospar... De ligger begge ca. 5 minutters gang fra hvor jeg bor, så der handler jeg alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.