Så må hun lære at samle benene !!!
Alle kvinder ved at den eneste måde at undgå uønsket graviditet er ikke at have sex.....
Og vil manden ikke have er barn må han lære at lade pikken blive i bukserne for alle mænd ved den eneste måde at undgå en uønsket graviditet er ikke at have sex....
Jeg er fuldt ud klar over der ikke er ligestilling når graviditeten er kommet, det kommer der først den dag vi har en kunstig livmoder. Men der er for mig at se fuldstændig ligestilling når det kommer til ansvaret for at en kvinde bliver gravid - selvom jeg nogengange synes vi kvinder er mændene intellektuelt overlegne så tror jeg nu alle mænd ved sex kan føre til graviditet endda også selvom man bruger prævention, og går ud fra alle mænd også ved kvinden er i sin fulde ret til at bestemme abort eller ikke abort.
Jeg kan godt forstå man som mand ikke lige klapper i sine hænder når en one Night stand fortæller hun er gravid og vil beholde barnet - det betyder som minimum 1200 kr om måneden i 18 år - knap så fedt, men det er kun økonomisk en juridisk abort kan gøre en forskel. En underskrift tager ikke tankerne om barnet væk, det tager ene og alene det økonomiske ansvar og barnets mulighed for at finde sin far væk (hvis mor feks. Er død).
Egentlig tænker jeg faktisk sen store vinder er kvinden (hvis man kan tale om vinder i en så dum situation) hun får stadig de 1200 kr om måneden, og en garanti for der ikke kommer en far og pludselig kræver samkvem for det har han frasagt sig retten til. At hendes barn så nok er den der er den største taber er en anden historie....
Anmeld