De store NO NOs når man bliver gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

dola

mogms skriver:

Der er rygning og alkohol det er nemt jeg ryger ikke og drikker nærmest ikke. og jeg er allergisk overfor fisk så dem får jeg slet ikke.

Men har læst 117 (underlig) ting man heller ikke må, nogle cremer olier ?? Pålæg ?? Og mange ting. Synes det er noget overdrevet.

Så jeg vil godt vide hvad er også 100% NO NO, og hvad er sådan halvejs ok. Eller hvad I har gjort under graviditeten, der ikke lige var en god ting, men på den anden side heller ikke var alvorligt.

Så kan jeg være 100% klar når der er en 'reje' i hus.

No go i min verden: microovns popcorn, parabener, opløsningsmidler så som acetone, parfume i vaskepulver, alt for meget sukker, vaske fingre efter skrælning af citrusfrugter,
No go graviditet: rå fisk der ikke har været frosset ned, rødt kød, koffein, medicin, alkohol

Når dette så er sagt så må mit tillægs mantra være; alt med måde, kan ikke undvære en nisseøl til jul... ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

tarkoflen

AnnaKJ skriver:

Lakrids kan give ret højt blodtryk
Men lidt tror jeg altså ikke skader

Hmm jeg endte faktisk med at blive sat i gang på grund af forhøjet blodtryk, men lægerne mente nu årsagen var, at hele min fars familie har forhøjet blodtryk, og de nævnte på intet tidspunkt at det evt kunne være lakrids, der gjorde udslaget... Spiste nu heller ikke specielt meget, ud over i starten på grund af kvalmen, der spiste jeg lidt läkerol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.