Anonym skriver:
Dette er kun med tanke på mine børn..
har mange år taget mig selv i aller sidste rækker vis jeg overhoved har været med så tænker på alle andre og sær mine børn
Åhhh du får lige et kæmpe kram fra mig af

Jeg har en veninde der tænker præcis som dig. Hun er så sød og pligtopfyldende, og tænker altid på andres behov fremfor hendes egne. Hun kan slet ikke få sig selv til at såre nogen, og vil hellere tære på hendes egne følelser.
Hun havde en kæreste for noget tid siden der slet ikke var god for hende, og hun var heller ikke forelsket i ham længere, men kunne slet ikke få sig til at slå op med ham fordi hun ikke ville såre ham...
Hun tænkte også rigtig meget på hvad omgivelserne tænkte, men helt ærlig.. der er mange mennesker der går til og fra hinanden idag, så det er de færreste der vil løfte øjenbrynet over det.
Da hun endelig fik det gjort (med et stort pres fra min side af) havde hun det først elendigt i en uges tid, men så fik hun det bare SÅ godt og hun har idag fundet manden i hendes liv som hun er gift med.
Jeg kan kun anbefale dig at få det gjort. Træk plasteret af hurtigt, det gør ondt men er hurtigt ovre igen. Sæt dig selv og dine børn i forreste række, og glem hans følelser for en stund.
Anmeld