Pause.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har prøvet at snakke med ham om det og ender altid med han hakker løs og så begynder han at oppe sig men vare kun et par uger 

Hmm ja. Har han også nogen kvaliteter der opvejer de her problematikker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Han opføre sig som et barn nogle gange, hvilket selv hans mor siger.

men vil bare så nødig gøre ham ked af det ved en pause.

er 100% på at han er rigtig glad for os og elsker mig og den anden vej er jeg også på mange måder rigtig glad for ham, men føler bare mit hoved er ved at eksplodere..

kan også selv se at jeg skæller mere ud på mine børn når de larmer inden han kommer for tanken går lidt på at når de allerede larmer bare lidt så bliver det 20 gange være når han træder ind af døren 

Ønsker bare ikke at såre nogle så har sat egne tanker og humør lidt til side de seneste måneder

Men for mig at se handler det jo ikke udelukkende om dig og ham. Men om dine børn. Du skælder dem ud inden han kommer, og når han er hos jer, han kører dem op, og driller dem.... lyde det som en god "bonusfar"? For det bliver han jo hvis i bliver sammen og en dag flytter sammen? Jeg synes du skal mærke efter hvad der vil være bedst og mest "stabilt" for dine børn, nu og i fremtiden... Og så tage dit valg derudfra. 

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Det jeg hænger mest fast ved, er hans umodne måde at omgås dine børn. Drillerier, og at han som voksen ikke kan forstå et stop?? jeg ville nok overveje mine fremtids udsigter med ham, nu hvor du alligevel overvejer en pause? Måske det bare ikke skal være jer 2? 

Det var i hvert fald lige hvad jeg tænkte, håber du finder en løsning der er god for dig, og dine børn 

Det er også det punkt der bekymre/irretere mig.

sær idag da han så fortæller at han kun har 1400 kr tilbage på sin konto :-O han fik 22000-24000 kr udbetalt i fredags og ja han har en buget på 16000 kr men hvor blev resten af.-?

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg tror I er vidt forskellige steder i livet.

Men for at svare på dit spørgsmål.. Kom min bedre halvdel og bad om en pause, så havde jeg sagt, at jeg hellere ville slutte.
For mig er en pause noget man tager, for at se om der er noget mere spændende kød på hylderne.

tak det var nemlig også min første tanke.. Men vil jo heller ikke bare sige slut vis det er ham jeg vil være med 

Anmeld

30. december 2013

isabellasmor

sær idag da han så fortæller at han kun har 1400 kr tilbage på sin konto :-O han fik 22000-24000 kr udbetalt i fredags og ja han har en buget på 16000 kr men hvor blev resten af.-?

For mig lyder det som om du har dig et ekstra barn i ham, og det er det som går dig på nu, og med god grund, jeg tror ikke det er sundt i længden, hverken for jeres forhold eller dine børn... Og han ændrer sig jo nok ikke, for det er vel bare sådan han er.. 

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hmm ja. Har han også nogen kvaliteter der opvejer de her problematikker?

tjo det må der jo være..

han er jo rigtig sød fyr men det er jo nok heller ikke tilstrækkeligt på længere sige 

Anmeld

30. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Med alt det du beskriver lyder det som at du vil få et ekstra barn hvis I flyttede sammen. Det er et ret højt budget.
Han lyder egoistisk(lader dig betale alt), umoden(adfærd overfor dine børn, reaktion omkring julegaver, økonomi).

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Men for mig at se handler det jo ikke udelukkende om dig og ham. Men om dine børn. Du skælder dem ud inden han kommer, og når han er hos jer, han kører dem op, og driller dem.... lyde det som en god "bonusfar"? For det bliver han jo hvis i bliver sammen og en dag flytter sammen? Jeg synes du skal mærke efter hvad der vil være bedst og mest "stabilt" for dine børn, nu og i fremtiden... Og så tage dit valg derudfra. 

går mig også rigtig meget på at jeg tysser på dem fordi jeg ved der bliver larmet ekstremt når han kommer.

vil selv sige at det langt fra er iorden at han skal køre børnene op og så blive gal når de ikke stopper første gang det bliver sagt af ham 

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Med alt det du beskriver lyder det som at du vil få et ekstra barn hvis I flyttede sammen. Det er et ret højt budget.
Han lyder egoistisk(lader dig betale alt), umoden(adfærd overfor dine børn, reaktion omkring julegaver, økonomi).

Det er grunden til at det er blevet udskudt med at flytte sammen.

hans buget er højt da han igennem de seneste 5 år har lånt penge i banken 3-4 gange.

det med at jeg betaler alt er ofte fordi han ikke lige har flere penge på sit kort.

men hvorfor han skaber sig så et barn mange gange ved jeg ikke 

Anmeld

30. december 2013

vidkaer

Jeg tror ikke at en pause vil gøre noget godt. som du selv skriver, så tager han ved lærer af det, når I har talt om det, men at det kun varer nogle uger. Det vil højst sandsynligt blive det samme efter en eventuel pause. 

hvis det var mig, ville jeg også hellere slutte helt end en  Pause. 

Du bliver først og fremmest nødt til at tænke på dig selv og dine børn. 

Han lyder MEGET umoden og egoistisk. Havde selv en kæreste gennem 7 år, dog uden børn, og vi boede sammen, hvor jeg skulle klare ALT derhjemme, trods jeg arbejdede fuldtid og han var studerende og havde mange flere timer hjemme end jeg! Han valgte så at spille computer dagen lang! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.