Pause.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

Anonym trådstarter

vidkaer skriver:

Jeg tror ikke at en pause vil gøre noget godt. som du selv skriver, så tager han ved lærer af det, når I har talt om det, men at det kun varer nogle uger. Det vil højst sandsynligt blive det samme efter en eventuel pause. 

hvis det var mig, ville jeg også hellere slutte helt end en  Pause. 

Du bliver først og fremmest nødt til at tænke på dig selv og dine børn. 

Han lyder MEGET umoden og egoistisk. Havde selv en kæreste gennem 7 år, dog uden børn, og vi boede sammen, hvor jeg skulle klare ALT derhjemme, trods jeg arbejdede fuldtid og han var studerende og havde mange flere timer hjemme end jeg! Han valgte så at spille computer dagen lang! 

Er heller ikke sikker på om

en pause ville hjælpe

føler mig bare fanget på dette punkt.

tænker også en del på hvad vil hans og min familie sige og tænker og hvad med venner bekendte.?

føler bare jeg vil svigte på så mange punkter, både vis jeg bliver, holder pause eller slutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er grunden til at det er blevet udskudt med at flytte sammen.

hans buget er højt da han igennem de seneste 5 år har lånt penge i banken 3-4 gange.

det med at jeg betaler alt er ofte fordi han ikke lige har flere penge på sit kort.

men hvorfor han skaber sig så et barn mange gange ved jeg ikke 

Jeg synes du skal tænke på hvor egoistisk han egentlig er. Bruger alle sine penge og forventer di forsørger ham resten af måneden. Selvom du er mor til to. Dårlig økonomi kan også være enorm dræbende for et forhold. Jeg kan ærlig talt ikke se de store kvaliteter i ham. Han er måske sød men det er der mange der der er.
Jeg elsker min kæreste fordi han er kærlig, hensynsfuld, opmærksom, har meget empati, er en rigtig god og kærlig far, er god at tale med, intelligent, sjov, vil gøre alt for sin lille familie

Hvis du skulle skrive hvorfor du elsker din kæreste. Hvad ville der stå?

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg synes du skal tænke på hvor egoistisk han egentlig er. Bruger alle sine penge og forventer di forsørger ham resten af måneden. Selvom du er mor til to. Dårlig økonomi kan også være enorm dræbende for et forhold. Jeg kan ærlig talt ikke se de store kvaliteter i ham. Han er måske sød men det er der mange der der er.
Jeg elsker min kæreste fordi han er kærlig, hensynsfuld, opmærksom, har meget empati, er en rigtig god og kærlig far, er god at tale med, intelligent, sjov, vil gøre alt for sin lille familie

Hvis du skulle skrive hvorfor du elsker din kæreste. Hvad ville der stå?

For at være helt ærlig...

så aner jeg det ikke ud over han kan være sød

Anmeld

30. december 2013

Anonym skriver:

Er heller ikke sikker på om

en pause ville hjælpe

føler mig bare fanget på dette punkt.

tænker også en del på hvad vil hans og min familie sige og tænker og hvad med venner bekendte.?

føler bare jeg vil svigte på så mange punkter, både vis jeg bliver, holder pause eller slutter

Dem du skal tænke på du ikke skal svigte er dine børn. Resten er voksne mennesker, der burde have forståelse for det. Måske ikke hans familie,men det kan du ikke tage dig af.

Anmeld

30. december 2013

Anonym skriver:

For at være helt ærlig...

så aner jeg det ikke ud over han kan være sød

Så har du også dit svar. Er du sammen med ham fordi det er trygt?

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Dem du skal tænke på du ikke skal svigte er dine børn. Resten er voksne mennesker, der burde have forståelse for det. Måske ikke hans familie,men det kan du ikke tage dig af.

Er bare typen der ikke vil gøre nogle kede af det eller sure

ej heller min højt elskede børn

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Så har du også dit svar. Er du sammen med ham fordi det er trygt?

det har nok meget med det at gøre også ja

Anmeld

30. december 2013

Anonym skriver:

Er bare typen der ikke vil gøre nogle kede af det eller sure

ej heller min højt elskede børn

Ih der har jeg også været. Det ender med at du er den der er ulykkelig og det får dine børn jo heller ikke noget godt ud af.

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Ih der har jeg også været. Det ender med at du er den der er ulykkelig og det får dine børn jo heller ikke noget godt ud af.

så sandt.. 

Men hvordan skulle man dog finde mod til at starte den snak, hvordan og ikke mindst et godt tidspunkt 

bare at få det skrevet herinde har tage over en uge

Anmeld

30. december 2013

Anonym skriver:

så sandt.. 

Men hvordan skulle man dog finde mod til at starte den snak, hvordan og ikke mindst et godt tidspunkt 

bare at få det skrevet herinde har tage over en uge

Du lyder som en rigtig sød, hensynsfuld kvinde. Den synes jeg lige du skal havd med
Men evt. efter nytår hvis du kan vente. Jeg tror dog ikke på der er noget der hedder rigtig tidspunkt.
Og så er det vel at få ungerne passet og sige det som det er, at du I er meget forskellige steder i jeres liv, at du holder af ham men ikke elsker ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.