Bliver virkelig nød til at få luftet lidt ud.
er så træt i hoved af min kæreste! Så træt at jeg overvejer at bede Om en pause 
når han er hos os skal alt bare foregå i et alt ALT for højt gear.
et blevet så slemt at jeg bare går og håber på en dag hvor han ikke kommer forbi.
mine børn (fra tidligere forhold) kan havde haft en super morgen og dage i skole og børnehave, vi har rigtig hygget på vej hjem når jeg har hentet dem og intet været mens vi er hjemme.
Men når han så kommer går der ikke to minutter før der er råben og skrigen, inden der er gået en time har mindst en af dem grædt pga et eller andet :-(
jeg har prøvet at fortælle ham at det er for meget larm, men får bare afvide at han snakker helt normalt.
han mener mange gange at den store ikke kan forstå ordet STOP.
men f.eks idag da vi var ude og køre spurgte den store ham om noget hvor han så valgte at svare med en drillebde stemme, den store siger stop og spøger så igen hvor det samme sker.
dette sker så 7-8 gange og jeg vælger så at bede kæresten om at stoppe og fortæller ham at han skal huske at når han siger stop vil han gerne havde den store gør det så det skal han også selv gøre når den store beder om det :-(
ved ikke om det vil være det rigtige at bede om en pause med ham vi har været sammen i 1,5 år og bor ikke sammen.
hvad vil i mene er det for teenager agtigt at bede om en pause.?
ud over de problemer med larm og drilleri af børnene så har vi selv haft nogle problemer på det seneste.
Blandt andet har vi skændes om at jeg har brokket mig over at jeg laver alt og mener alt både for mig selv børnene og ham.
selv vis vi holder weekend sammen skal jeg lave mad vaske op gøre rent klæde børn på (hjælpe) bade børn putte børn vaske tøj (alles også hans) købe ind og betale alt.
selv idag kom han men to maskiner tøj der skulle vaskes for som han sagde "du skal jo alligevel vaske så kan vi lige så godt tage mit med" han var også med ned til vaskeriet men lavede intet selv, da det skulle hænges op var det også mig der gjorde det for han lagde sig i min seng og spillede iPad mens jeg kunne ligge børn og hænge tøj op 
Vi diskuterede også lige inden jul om at jeg ikke havde så mange penge tilbage så han skulle købe 4 gaver selv til 50kr stk.
fik der smidt i hoved at jeg da bare kunne lade være med at tage i "byen" i starten af måneden
ja jeg var ude, fik passet begge børn hos mine forældre fordi han ville slappe af mens jeg tog i "byen" hvilke var en bowling tur men nogle jeg gik på skole med.
tak fordi i ville læse med så jeg kunne få lidt luft og skriv gerne jeres tanker både godt og skidt