Pause.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Du lyder som en rigtig sød, hensynsfuld kvinde. Den synes jeg lige du skal havd med
Men evt. efter nytår hvis du kan vente. Jeg tror dog ikke på der er noget der hedder rigtig tidspunkt.
Og så er det vel at få ungerne passet og sige det som det er, at du I er meget forskellige steder i jeres liv, at du holder af ham men ikke elsker ham.

Tak skal du havde.

vi skal holdes fælles nytår ved mine forældre så kan ikke blive inden..

er bare itvivl om

hvordan man siger til ens partner at man elsker ham men ikke kan klare at det er på denne måde mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tak skal du havde.

vi skal holdes fælles nytår ved mine forældre så kan ikke blive inden..

er bare itvivl om

hvordan man siger til ens partner at man elsker ham men ikke kan klare at det er på denne måde mere 

Men elsker du ham overhovedet? Du har ikke kunne sige andet end at han er sød om ham.

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Men elsker du ham overhovedet? Du har ikke kunne sige andet end at han er sød om ham.

Har måske bare tanken om at vis jeg slet ikke elskede ham ville det være nemt at slutte.?

Anmeld

30. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Har måske bare tanken om at vis jeg slet ikke elskede ham ville det være nemt at slutte.?

Det tror jeg ikke. Det er altid svært at slutte er forhold, for der dukker mange spørgsmål op som: vil man sige farvel til sin trygge hverdag, vil man gør manden ked af det, vil man sige farvel til svigerforældrene osv.
Men du ved bedst om du elsker ham og om der er et forhold der holder i længden

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Det tror jeg ikke. Det er altid svært at slutte er forhold, for der dukker mange spørgsmål op som: vil man sige farvel til sin trygge hverdag, vil man gør manden ked af det, vil man sige farvel til svigerforældrene osv.
Men du ved bedst om du elsker ham og om der er et forhold der holder i længden

Vis jeg skal lave liste om godt og skidt ved dette forhold er listen med skidt længere.

men har virkelig intet svar på hvorfor jeg mener jeg elsker ham.

om det er de trykke remmer eller mit hjerte der taler.

det meste af dagen igår og idag håbede jeg bare han ville skrive at han var for træt til at komme forbi så jeg bare kunne få en stille dag med ungerne 

Anmeld

30. december 2013

C8

Anonym skriver:

Bliver virkelig nød til at få luftet lidt ud.

er så træt i hoved af min kæreste! Så træt at jeg overvejer at bede Om en pause

når han er hos os skal alt bare foregå i et alt ALT for højt gear.

et blevet så slemt at jeg bare går og håber på en dag hvor han ikke kommer forbi.

mine børn (fra tidligere forhold) kan havde haft en super morgen og dage i skole og børnehave, vi har rigtig hygget på vej hjem når jeg har hentet dem og intet været mens vi er hjemme. 

Men når han så kommer går der ikke to minutter før der er råben og skrigen, inden der er gået en time har mindst en af dem grædt pga et eller andet :-(

jeg har prøvet at fortælle ham at det er for meget larm, men får bare afvide at han snakker helt normalt.

han mener mange gange at den store ikke kan forstå ordet STOP.

men f.eks idag da vi var ude og køre spurgte den store ham om noget hvor han så valgte at svare med en drillebde stemme, den store siger stop og spøger så igen hvor det samme sker.

dette sker så 7-8 gange og jeg vælger så at bede kæresten om at stoppe og fortæller ham at han skal huske at når han siger stop vil han gerne havde den store gør det så det skal han også selv gøre når den store beder om det :-(

ved ikke om det vil være det rigtige at bede om en pause med ham vi har været sammen i 1,5 år og bor ikke sammen.

hvad vil i mene er det for teenager agtigt at bede om en pause.?

ud over de problemer med larm og drilleri af børnene så har vi selv haft nogle problemer på det seneste. 

Blandt andet har vi skændes om at jeg har brokket mig over at jeg laver alt og mener alt både for mig selv børnene og ham.

selv vis vi holder weekend sammen skal jeg lave mad vaske op gøre rent klæde børn på (hjælpe) bade børn putte børn vaske tøj (alles også hans) købe ind og betale alt.

selv idag kom han men to maskiner tøj der skulle vaskes for som han sagde "du skal jo alligevel vaske så kan vi lige så godt tage mit med" han var også med ned til vaskeriet men lavede intet selv, da det skulle hænges op var det også mig der gjorde det for han lagde sig i min seng og spillede iPad mens jeg kunne ligge børn og hænge tøj op 

Vi diskuterede også lige inden jul om at jeg ikke havde så mange penge tilbage så han skulle købe 4 gaver selv til 50kr stk.

fik der smidt i hoved at jeg da bare kunne lade være med at tage i "byen" i starten af måneden ja jeg var ude, fik passet begge børn hos mine forældre fordi han ville slappe af mens jeg tog i "byen" hvilke var en bowling tur men nogle jeg gik på skole med. 

tak fordi i ville læse med så jeg kunne få lidt luft og skriv gerne jeres tanker både godt og skidt 

Tror ikke, at en pause er vejen frem til forandring. Når pausen er slut vil det der irriterer dig ved ham stadig finde sted.
Jeg synes i skal sætte jer ned under 4 øjne og fortælle lige præcis hvad du har fortalt os

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

C8 skriver:

Tror ikke, at en pause er vejen frem til forandring. Når pausen er slut vil det der irriterer dig ved ham stadig finde sted.
Jeg synes i skal sætte jer ned under 4 øjne og fortælle lige præcis hvad du har fortalt os

I har nok ret 

Men er så bange for hans reaktion vis jeg fortæller han dette

Anmeld

30. december 2013

C8

Anonym skriver:

I har nok ret 

Men er så bange for hans reaktion vis jeg fortæller han dette

Hvis du ikke kan fortælle ham hvad du føler og tænker pga. hans reaktion, så skal det måske ikke være jer to? Se det sådan her: er han et godt forbillede for dine børn? Ser du en fremtid med ham? Kunne du tænke dig, at bo sammen med ham?

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

C8 skriver:

Hvis du ikke kan fortælle ham hvad du føler og tænker pga. hans reaktion, så skal det måske ikke være jer to? Se det sådan her: er han et godt forbillede for dine børn? Ser du en fremtid med ham? Kunne du tænke dig, at bo sammen med ham?

Kan svare på at som han opføre sig nu er han ikke et forbilled som jeg ønsker.

og har selv udskudt sammenflytning fra januar til tidligst maj

Anmeld

31. december 2013

C8

Anonym skriver:

Kan svare på at som han opføre sig nu er han ikke et forbilled som jeg ønsker.

og har selv udskudt sammenflytning fra januar til tidligst maj

Hvor gammel er han?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.