Det svære valg..:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Ja, det vil sikkert være smertefuldt for ham at høre sandheden, men derfor mener jeg da alligevel at han skal høre den. Kun på den måde, bliver han i stand til at træffe en ordenlig beslutning. Det syntes jeg at han (alle mennesker) har krav på. Det er jo ikke nemt at træffe en valid beslutning hvis ikke man har alle fakta.

Den der med at blive drevet til utroskab...Hmm, i min verden holder den altså ikke. At sige at man gør det, fordi den anden har den og den fejl, er altså at fralægge sig sit ansvaret. Det er ikke fair. Er du utro, er det helt og holdent dit eget ansvar. Alt andet er bare lusede undskyldninger. Det kan aldrig nogensinde blive din partner's (eller andre's) skyld, at du vælger at være utro.

Og så sidder jeg også lidt med en mistanke om, at TS måske maler et grimmere billede af sin partner, end rimeligt er. At gør ham "grim", får jo ligesom hendes egne dårlige gerninger til at famle lidt, hvis du forstår... Det kan du jo selvfølgelig ikke svare på, så den lader vi hænge til TS.

Hvad fanden er det for noget og skrive om min beskrivelse af min mand.. Du har ingen ide om hvordan han er, men du skal da være så velkommen til og se ham og hans væremåde, for så ville du se, at det er rigtigt det jeg skriver!! 

Synes fandme det utroligt, at man i dagens Danmark, ikke kan slå en tekst op herinde mere, uden og blive "svinet" til... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

Hvad fanden er det for noget og skrive om min beskrivelse af min mand.. Du har ingen ide om hvordan han er, men du skal da være så velkommen til og se ham og hans væremåde, for så ville du se, at det er rigtigt det jeg skriver!! 

Synes fandme det utroligt, at man i dagens Danmark, ikke kan slå en tekst op herinde mere, uden og blive "svinet" til... 

Du bliver skam ikke svinet til, så ro på.

Jeg stillede bare spørgsmålstegn ved din beskrivelse af ham. Og man kan jo skrive hvad som helst om en person, når personen ikke selv er herinde og selv har mulighed for at forsvare sig. 

At der bliver stillet spørgsmålstegn ved det man slår op herinde, må da være forventet. Det er en debat side. Du havde vel ikke ærligt forventet at alle herinde, ville være 100 % på din side og kun sidde og sige, at det er pisseflot at du har været ham utro, når nu han er sådan et forfærdeligt menneske? 

Anmeld

2. januar 2014

Camilla <3

Hvis det var mig, så ville jeg sidde mig ned sammen med min mand, og så snakke det hele igennem, når børnene er lagt! 

Har du fortalt ham, hvordan du har det? Hvis ikke han altid har været temperamentsfuld, så er der måske også noget der nager ham?  

Sådan som jeg ser på det, hvis man virkelig vil redde sit forhold, så burde man også være villig til at gå i parterapi, for at få det hele på rette køl.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.