mor:) skriver:
Men hvor læser du at ts fortryder sit sidespring? Jeg kan bare ikke finde det nogen steder.
Ja der er værre karaktertræk. Men manden er måske stresset/deprimeret. Ligesom ts er blevet drevet til utroskab?
har manden derimod altid været sådan, så har ts vel taget et uheldigt partnervalg.
Jeg ved heller ikke om TS fortryder sit sidespring, det er jeg nok bare gået ud fra, fordi hun gerne vil redde sit forhold til manden.
Men lad os så sige at ts ikke fortryder sit sidespring, men at hun alligevel gerne vil redde forholdet til sin mand, så mener jeg stadig ikke hun behøver fortælle ham det.
Men hun skriver i indlægget, at hun aldrig har været tilhænger af utroskab. Derfor går jeg som en selvfølge ud fra, at hun ikke har det godt med det.
Og ja måske er han stresset/syg/deprimeret, men derfor kan man godt behandle sin familie ordentligt, og særligt sine børn. Syntes så bestemt han trænger til hjælp til at styre sin vrede, men det har han jo åbenbart afvist. Foreslår også TS at snakke med ham om det igen, og stille ham et ultimatum. Selvfølgelig skal hende og børnene ikke leve med det.
Kan ikke svare på om TS har taget et forkert partnervalg
Anmeld