Åh, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!!
Sagen er den, at jeg bor sammen med min forlovede, på syvende år, vi har to små børn sammen, lækkert hus, osv.. Men forholdet, kører bare IKKE
jeg kæmper en kamp, for og gøre ham glad og tilfreds, men lige lidt hjælper det.. Han er altid sur eller brokker sig, råber af vores børn i al den tid han ser dem(han ser dem ca 2-2,5 timer hver dag), kan ikke tåle man siger ham imod eller ikke gør tingene, som han vil have det.
Vi har haft mange op og nedture i vores forhold, og kan bare mærke nu, at jeg er brugt, træt og altid ulykkelig
Han vil intet lave sammen med mig eller vores børn, jeg skal tvinge ham til det.. Han tænker kun på sig selv og sine behov.. Han kan ikke forstå jeg virkelig ikke gider/orker sex med ham, men det er bare det eneste han tænker på
og det er hårdt..
Vi er kommet så langt fra hinanden 
For ca. 3 uger siden, skrev en sød fyr, som jeg sidder i bestyrelse med, vi faldt godt i snak, og mødtes et par gange.. Og det udviklede sig hurtigt, og vi vil rigtig gerne begge, lære hinanden bedre og kende, og evt. Blive til mere!! Vi havde en del tilfælles, omkring vores respektive forhold! Jeg havde det bare så godt og dejligt i hans selskab, men det gik desværre ikke, da han valgte, han gerne ville redde hans ægteskab(ja, han er gift), men han fortrød intet, og måske der en dag kunne blive mere mellem os. Jeg kan godt forstå han vil redde det, men hold k... Jeg savner hans kram og kys og snakken med ham :/ Vil gerne fortælle ham, hvordan jeg har det/føler, men vil jo ikke skræmme ham væk...
Ved godt, at det er forkert overfor min partner det jeg har gjort, men det føltes bare rigtigt! Normalt går jeg slet ikke ind for utroskab, og har aldrig gjort det før..
men ved bare ikke hvad jeg skal gøre! Vi har kæmpet i vores forhold rigtig længe, og jeg har foreslået psykolog, parterapi, osv - men INTET vil han. Han lukker totalt af, og så har han så stort et temperament, som skræmmer båder pigerne og jeg! Den store har sagt til mig, at hun er bange for sin far.. Det var hårdt og høre
Lige ledes er der også det, at jeg ønsker mig brændende et bare nr 3, og gerne snart, men han vil bare ikke have flere... Igen der, vil han have, at det skal gå efter hans hoved