Når det hele kører af sporet :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Det er " ting " vi ikke kan ændre på. Uanset hvor meget vi vil . Jeg døjer med kroniske smerter plus følger - Vores børn er sensitive og reagere kraftigt i hverdagen.

vi er gode for hinanden men p.t er vi udbrændte og det hele er kørt af sporet

og vi kan ikke finde vejen tilbage igen

Hvad med at kontakte en familievejleder på kommunen. De er søde, gode og gratis? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Hvad med at kontakte en familievejleder på kommunen. De er søde, gode og gratis? 

Viste ikke det var en mulighed .. Der er en som har nævnt det her i tråden og vil undersøge om det kunne være en mulighed

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Men kan man få hjælp når det er ægteskabelige problemer

Anmeld

28. december 2013

C8

Anonym skriver:

Det er " ting " vi ikke kan ændre på. Uanset hvor meget vi vil . Jeg døjer med kroniske smerter plus følger - Vores børn er sensitive og reagere kraftigt i hverdagen.

vi er gode for hinanden men p.t er vi udbrændte og det hele er kørt af sporet

og vi kan ikke finde vejen tilbage igen

Det er heller ikke nemt :/ Håber på jeres vegne, at det kun er en periode og det hele ender godt igen.

Anmeld

28. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Men kan man få hjælp når det er ægteskabelige problemer

Ja for det påvirker stadig børnene. 

Anmeld

28. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Viste ikke det var en mulighed .. Der er en som har nævnt det her i tråden og vil undersøge om det kunne være en mulighed

Vi har det pt dog pga en ulykke vi har været ude for (Som sendte familien ud i en dårlig spiral).

ham vi har er fantastik og hele vejen er vi blevet mødt med respekt fordi vi netop har turde be om hjælp 

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Ja for det påvirker stadig børnene. 

Det jo nemlig det , det gør. Og en af de primære årsager til jeg ikke ved om det kan fortsætte 

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Vi har det pt dog pga en ulykke vi har været ude for (Som sendte familien ud i en dårlig spiral).

ham vi har er fantastik og hele vejen er vi blevet mødt med respekt fordi vi netop har turde be om hjælp 

Her er vi også kommet ud i en ond spiral 

bl.a ting der er sket i vores hverdag . Som har ændret så meget 

kan du fortælle lidt om hvad det går ud på ? ( må blank erkende jeg ikke er meget for at bede kommunen om hjælp )

må jeg spørge hvad det skyldes i har behov for den hjælp - helt ok hvis du ikke ønsker at svare

Anmeld

28. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Her er vi også kommet ud i en ond spiral 

bl.a ting der er sket i vores hverdag . Som har ændret så meget 

kan du fortælle lidt om hvad det går ud på ? ( må blank erkende jeg ikke er meget for at bede kommunen om hjælp )

må jeg spørge hvad det skyldes i har behov for den hjælp - helt ok hvis du ikke ønsker at svare

Vi sidder og taler med dn familievejleder der giver os konkrete værktøjer til at prøve at løse vores problemer. Alle bliver hørt og taget hensyn til. 

Vi mistede alt i en brand inkl dyr og næsten mig med ... Det var skrækkeligt og vores søn så det hele 

hverdagen bliver bare ikke sig selv igen uden hjælp... Hos os er det især sønnike der har fået en stemme igen, jeg kommer lidt videre, parforholdet der lappes langsomt og familielivet begynder at fungere igen. 

Anmeld

28. december 2013

Pcokate

Pcokate skriver:

Vi sidder og taler med dn familievejleder der giver os konkrete værktøjer til at prøve at løse vores problemer. Alle bliver hørt og taget hensyn til. 

Vi mistede alt i en brand inkl dyr og næsten mig med ... Det var skrækkeligt og vores søn så det hele 

hverdagen bliver bare ikke sig selv igen uden hjælp... Hos os er det især sønnike der har fået en stemme igen, jeg kommer lidt videre, parforholdet der lappes langsomt og familielivet begynder at fungere igen. 

Og spørg endelig. 

Vi var bange for at miste vores søn ved at indrømme at vi havde brug for hjælp. Men de har bare været så søde og betryggende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.