Når det hele kører af sporet :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Vi sidder og taler med dn familievejleder der giver os konkrete værktøjer til at prøve at løse vores problemer. Alle bliver hørt og taget hensyn til. 

Vi mistede alt i en brand inkl dyr og næsten mig med ... Det var skrækkeligt og vores søn så det hele 

hverdagen bliver bare ikke sig selv igen uden hjælp... Hos os er det især sønnike der har fået en stemme igen, jeg kommer lidt videre, parforholdet der lappes langsomt og familielivet begynder at fungere igen. 

Tak for svar.

hvor frygtelig , lyder som en voldsom omgang I har været igennem. Dejligt I får hjælp til at komme på fode igen kunne godt forestille mig det er svært. Når man har oplevet det I har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Og spørg endelig. 

Vi var bange for at miste vores søn ved at indrømme at vi havde brug for hjælp. Men de har bare været så søde og betryggende

Tak skal du have.

frygter ikke at mistet børnene men bryder mig bare ikke om tanken om hjælp fra kommunen. At det evt kommer til at følge mine børn når de bliver voksne og skal have børn.

håber I kommer ovenpå igen

Anmeld

29. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Tak skal du have.

frygter ikke at mistet børnene men bryder mig bare ikke om tanken om hjælp fra kommunen. At det evt kommer til at følge mine børn når de bliver voksne og skal have børn.

håber I kommer ovenpå igen

Vi fik at vide at når sagtn er afsluttet går der 5 år så sletter de den. Dvs at den ikke bør kunne vedrører vores søn i hans voksne liv. 

Tak det har/er hårdt men bliver dog nemmere og nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.