Når det hele kører af sporet :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Men man kan jo godt pleje forholdet selvom man ikke kan være decideret alene.... Holde hyggeaften hjemme i sofaen med en god film el. lign.?  Jeg og min kæreste er næsten heller aldrig uden vores datter, så vi kommer sjældent ud eller har alene-tid, men derfor kan vi godt hygge om hinanden, gøre noget ekstra for den anden osv.

Selvfølgelig kan man det. Men vi har store børn så der er ingen tid uden børn . Da de kommer i seng kl 21.30 i hverdagen og senere i weekenden.

men ja det kan man sagtens . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan man det. Men vi har store børn så der er ingen tid uden børn . Da de kommer i seng kl 21.30 i hverdagen og senere i weekenden.

Okay  Det gør det selvfølgelig vanskeligere......

Men håber da I finder en god løsning... 

Anmeld

28. december 2013

LLN

Anonym skriver:

Hvis de er så store at de kommer så sent i seng, kan de så ikke være alene i nogle timer så i kan tage ud og spise.

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Okay  Det gør det selvfølgelig vanskeligere......

Men håber da I finder en god løsning... 

Selvfølgelig kan det sikkert lade sig gøre - vi er nok kørt døde. Og trænger i den grad til lidt til bare os . Tror det kan tælles på 1 hånd de gange vi har været alene i 13 år.

tak håber jeg også

Anmeld

28. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Mon alle kommuner har dette ? Og hvordan griber man den an ?

tak for link bor desværre ikke i nærheden af KbhKbh

Jeg tror at alle kommuner har den løsning, ja. Men ring til din sundhedsplejerske, hun ved det. Bare fortæl hende om situationen derhjemme og sig at I har brug for noget hjælp hvis ikke jeres familie skal gå i stykker.

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

LLN skriver:

Hvis de er så store at de kommer så sent i seng, kan de så ikke være alene i nogle timer så i kan tage ud og spise.

Jo det kunne de sagtens. " problemet " er vi har en på 4 også . 

De store kan nemlig godt være alene og vil gerne . 

Anmeld

28. december 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Føler mig så alene i denne tid. 

Ved slet ikke hvor jeg skal starte. Kan mærke vores forhold slet ikke kører som det skal. Ingen af os er glade. Og vi snakker efterhånden sjældent ordenligt sammen. Hvis - ender det oftes med vi snærer ad hinanden.

de sidste 14 dage har virkelig ikke været rare at komme igennem. Prøver som så mange gange , at få en dialog igang men har desværre en mand som klapper i som en østers. 

Kan virkelig ikke se hvordan vi skal løse dette, hvis vi ikke for snakket om tingene. Men ender altid med det er mig som sidder og snakker.

gud hvor jeg savner nogle gode veninder at tale med. Eller en familie at gå til. Føler mig så alene. Savner nogen der kan lytte , måske komme med gode råd. 

Hvad gør i andre ?? Hvis I har problemer ?

deler i dem med nogen ?

går efterhånden med en kæmpe knude i maven. Og har allermest lyst til bare at smutte. Men det kan jeg selvfølgelig ikke bare gøre af hensyn til børnene. 

Ved slet ikke hvordan vi kommer videre.

Puha...var igennem  nøjagtigt det samme med min eksmand... du kan nok gætte dig til hvad det endte med 

Han klappede også bare i og efter hans mening gjorde han alt hvad han kunne magte for at få det til at fungere...på trods af at han ikke gad sex og til sidst ikke længere ville kysse, nusse og endte med at sove på sofaen de fleste nætter...det var åbenbart hans idé om at gøre sit bedste.

Samtidig mente han at det kun var  mig der havde et problem med vores forhold, efter hans mening kørte det fint nok, og når jeg spurgte ham om han var tilfreds, så var han... Men da jeg så endelig gjorde det forbi, så sagde han med det samme at han var enig i at det var den bedste løsning. Jeg følte næsten at jeg bare havde spildt al den tid jeg havde kæmpet fordi han i bund og grund havde givet op for længe siden 

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg tror at alle kommuner har den løsning, ja. Men ring til din sundhedsplejerske, hun ved det. Bare fortæl hende om situationen derhjemme og sig at I har brug for noget hjælp hvis ikke jeres familie skal gå i stykker.

Kan man godt kontakte en sundhedsplejerske efter så mange år ?

har ikke haft kontakt med hende i 3 år

vil prøve at undersøge hvordan jeg evt kan gribe den an

Anmeld

28. december 2013

LLN

Anonym skriver:

Jo det kunne de sagtens. " problemet " er vi har en på 4 også . 

De store kan nemlig godt være alene og vil gerne . 

Så kan jeg godt se det ikke er så nemt. Hvad så med at holde en fridag sammen hvor ungerne er afsted. Vi holder fri her den 2, og 3 januar hvor ungerne er i skole, så de skal vi ud og se på sofa og spise en god frokost alene.

Jeg ved godt at man gerne vil bruge sine feriedage med ungerne men af og til har man behov for at være alene.

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Puha...var igennem  nøjagtigt det samme med min eksmand... du kan nok gætte dig til hvad det endte med 

Han klappede også bare i og efter hans mening gjorde han alt hvad han kunne magte for at få det til at fungere...på trods af at han ikke gad sex og til sidst ikke længere ville kysse, nusse og endte med at sove på sofaen de fleste nætter...det var åbenbart hans idé om at gøre sit bedste.

Samtidig mente han at det kun var  mig der havde et problem med vores forhold, efter hans mening kørte det fint nok, og når jeg spurgte ham om han var tilfreds, så var han... Men da jeg så endelig gjorde det forbi, så sagde han med det samme at han var enig i at det var den bedste løsning. Jeg følte næsten at jeg bare havde spildt al den tid jeg havde kæmpet fordi han i bund og grund havde givet op for længe siden 

Syntes ikke godt om

lyder godt nok som her - han siger han vil gøre alt for mig. Men når jeg siger hvad jeg har brug for tjaa så sker der ikke en skid

han mener ikke han kan give mere = ingeting

føler godt nok jeg kæmper alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.