Når det hele kører af sporet :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
52 svar
2 synes godt om
28. december 2013

Anonym trådstarter

Føler mig så alene i denne tid. 

Ved slet ikke hvor jeg skal starte. Kan mærke vores forhold slet ikke kører som det skal. Ingen af os er glade. Og vi snakker efterhånden sjældent ordenligt sammen. Hvis - ender det oftes med vi snærer ad hinanden.

de sidste 14 dage har virkelig ikke været rare at komme igennem. Prøver som så mange gange , at få en dialog igang men har desværre en mand som klapper i som en østers. 

Kan virkelig ikke se hvordan vi skal løse dette, hvis vi ikke for snakket om tingene. Men ender altid med det er mig som sidder og snakker.

gud hvor jeg savner nogle gode veninder at tale med. Eller en familie at gå til. Føler mig så alene. Savner nogen der kan lytte , måske komme med gode råd. 

Hvad gør i andre ?? Hvis I har problemer ?

deler i dem med nogen ?

går efterhånden med en kæmpe knude i maven. Og har allermest lyst til bare at smutte. Men det kan jeg selvfølgelig ikke bare gøre af hensyn til børnene. 

Ved slet ikke hvordan vi kommer videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

C8

Anonym skriver:

Ved slet ikke hvor jeg skal starte. Kan mærke vores forhold slet ikke kører som det skal. Ingen af os er glade. Og vi snakker efterhånden sjældent ordenligt sammen. Hvis - ender det oftes med vi snærer ad hinanden.

de sidste 14 dage har virkelig ikke været rare at komme igennem. Prøver som så mange gange , at få en dialog igang men har desværre en mand som klapper i som en østers. 

Kan virkelig ikke se hvordan vi skal løse dette, hvis vi ikke for snakket om tingene. Men ender altid med det er mig som sidder og snakker.

gud hvor jeg savner nogle gode veninder at tale med. Eller en familie at gå til. Føler mig så alene. Savner nogen der kan lytte , måske komme med gode råd. 

deler i dem med nogen ?

går efterhånden med en kæmpe knude i maven. Og har allermest lyst til bare at smutte. Men det kan jeg selvfølgelig ikke bare gøre af hensyn til børnene. 

Det lyder ikke rart :/ Hvor lang tid har det stået på?

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

C8 skriver:

Det lyder ikke rart :/ Hvor lang tid har det stået på?

Ved det faktisk ikke. Men en længere periode. Tror vores forhold har været belastet så meget de sidste 5 år. Hvilken begynder at kunne mærkes. Men helt galt de sidste 3-4 mdr. Vi kan slet ikke kommunikere

Anmeld

28. december 2013

C8

Anonym skriver:

Ved det faktisk ikke. Men en længere periode. Tror vores forhold har været belastet så meget de sidste 5 år. Hvilken begynder at kunne mærkes. Men helt galt de sidste 3-4 mdr. Vi kan slet ikke kommunikere

Puha det er også længe :/ Hvad tænker du om par-terapi? Og hvad tror du, at han ville sige til det?

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

C8 skriver:

Puha det er også længe :/ Hvad tænker du om par-terapi? Og hvad tror du, at han ville sige til det?

Jeg ville ønske parterapi var en mulighed. Men har undersøgt priserne  Og det gør det lidt svært. Tænker han ville syntes det er ok, men tror det ville ende med jeg igen snakker med mig selv. 

Anmeld

28. december 2013

C8

Anonym skriver:

Jeg ville ønske parterapi var en mulighed. Men har undersøgt priserne  Og det gør det lidt svært. Tænker han ville syntes det er ok, men tror det ville ende med jeg igen snakker med mig selv. 

Åh, hvorfor skal vigtige ting koste mange penge :/
Ser du en fremtid med ham eller er din gnist helt væk?

Anmeld

28. december 2013

Sitrani

Anonym skriver:

deler i dem med nogen ?

Det lyder ikke særlig hyggeligt 

Jeg har kendt min kæreste i 10 år.. Vi har haft vores problemer, og ved hvor vigtigt det er at kommunikerer! 

Hvad siger du til din kæreste, når du prøver at snakke om jeres problemer..? Bliver du ked af det foran ham, eller fortæller at du blir ulykkelig, når du ikke føler han vil snakke om det?

hvis ikke han reagerer på det, så synes jeg da at du skal tage det op med han, at du faktisk ikke kan være i det her forhold, fordi du ikke føler han vil kommunikerer med dig om jeres problemer.... Måske han har brug for en "øjenåbner" af en art.....? Du skal selvfølgelig ikke stille ham et ultimatum, hvis ikke du er villig til at tage konsekvensen.....

håber I finder ud af det! 

Anmeld

28. december 2013

Bshizzle

Først et stort kram 

Jeg tænker lidt,.. 

Kunne din mand være meget stresset?

Nu er det jo December og det gør mange mere stresset 

Husker i at minde hinanden om jeres kærlighed? 

Her hjemme er det mere mig der lukker i som en østers når det gælder konflikter 

Jeg hader simpelhen at diskutere.. 

Men det kan bestemt ikke undgås!

Så når jeg endelig lukker ud, så blir jeg selv så ked af det.

Men jeg siger næsten hver eneste dag at jeg elsker ham og viser ham så meget kærlighed jeg kan 

Jeg har ingen veninder heller at snakke med om den slags 

Så derfor lukker jeg tit tingene i og bruger en facade så ingen kan se hvor stresset eller ked jeg er.

Du er velkommen til at skrive til mig.. Elsker at lytte og støtte 

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

C8 skriver:

Åh, hvorfor skal vigtige ting koste mange penge :/
Ser du en fremtid med ham eller er din gnist helt væk?

Må indrømme jeg snart ikke ved det mere Syntes det er op af bakke. Ved ikke om jeg tror på vi kan få vendt tingene. for der er visse ting , vi ikke kan ændre i vores hverdag som kræver meget af os begge. Og er i tvivl om vores forhold kan bære det fremad rettet uden vi får hjælp. Jeg vil så gerne det her men med de belastningers vi har i hverdagen, er jeg i tvivl om vi er stærke nok sammen.

Anmeld

28. december 2013

MorDk

Dyrker I sex? Har I glemt hinanden på den front? Det har nemlig MEGET at sige. Hvis ikke man dyrker hinanden også seksuelt så glider man længere og længere væk fra hinanden. bare lige en tanke... 

Been there... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.