Selvfølgelig skal et barn ikke have alkohol, men som nogle andre også giver udtryk for i denne debat, så forarges jeg heller ikke som sådan.
Jeg kan huske at min mor lod min søn smage en tår af en øl, da han var lille, og håber sgu ikke, at det var grund nok til, at kommunen skulle gå ind og fjerne ham
Som politiet også citeres for, så tror jeg denne sag er gået fra 1 fjer til 500 høns, mindre kan vist ikke gøre det. Prøv selv at se tråden igennem her, der kommer mange forskellige versioner af, hvad der er sket, og om datteren/moderen/politiets/myndighedernes reaktion på dette.
Jeg har også teenagere og de er altså ikke altid helt så eftertænksomme i forhold til det, de skriver på face, hverken om det er for sjov eller alvorligt. De ting hun svarer på i kommentarerne kan altså sagtens , være fordi hun bliver presset af den meget voldsomme respons.
Hvorfor stoler vi ikke på, at moderen taler sandt?? Hvad nu hvis barnet reelt kun lige slikkede på toppen af flasken?
Hvis myndighederne skulle gå ind og fjerne et barn på grund af dette, så tror jeg at vi alle skal være meget meget bekymrede, for så tror jeg vi alle er i fare for at få fjernet vores børn, for hvor er grænsen, og hvem skal nu sidde og tjekke af, om vi på nogen fejler 
Hvis det er rigtigt, og var det min teenager, som havde gjort det mod en yngre søskende, så ville der dælme falde brænde, men nu lader jeg altså tvivlen komme familien til gode.
Anmeld