Grrrr hvad sker der for mennesker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

TNBC

Maja84 skriver:

Det kommer jo an på om han har fået drukket noget og hvor meget, vi ved ikke hvad der er foregået og hvis han kun har suttet på selve flasken har han ikke fået noget ind. Og alder har lidt at sige, maven er noget mere sart når barnet er 5 mdr end 1 år. Siger jo også det ikke er ok hvis han har fået lov at drikke. Men vi ved ikke hvad der i virkeligheden er sket, heller ikke hvor moden datteren er, og har hun fået noget at drikke og ville lave sjov kan det hurtigt blive noget fordrejet rod, vi ved det ikke.

Ja, der er forskel på alder, men derfor bør det jo tjekkes ligemeget alder.

Men bare at der er alkohol omkring et lille barn, burde da få nogle klokker til at ringe. og et opkald gør jo ingen ting. De kan jo ikke se hvordan hjemmet er..
Og hun skriver selv at han har fået nogle tårer.

Men de kontakter vist også kommunen.

Jeg ved godt at vi ikke kender til hele historien, men at der bliver taget så let på det. og at en mor vil lade sit barn blive passet af en der drikker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Men bare at der er alkohol omkring et lille barn, burde da få nogle klokker til at ringe. og et opkald gør jo ingen ting. De kan jo ikke se hvordan hjemmet er..

Jeg ved godt at vi ikke kender til hele historien, men at der bliver taget så let på det. og at en mor vil lade sit barn blive passet af en der drikker...

Hvordan ved du der bliver taget let på det? Hvordan ved du om kommunen skak til at undersøge sagen eller ej?

Anmeld

27. december 2013

Kløver

Yurie skriver:

Tja vi er bare ikke enige. Det må være en vurdering ud fra om barnet har fået noget og i tilfælde af hvor meget. Der er i øvrigt mange mange familier som har alkohol stående til julefrokosterne og der har jeg hørt om børn som ved uheld har taget en tår af de voksnes drikkevarer uden de så rundede hospitalet. Hvis barnet har det fint og virker okay, det må være en vurdering. Jeg vil ikke sidde og være forarget over et barn ikke bliver undersøgt når jeg ikke kender hele den sande historie eller ved hvordan barnet har det

Anmeld

27. december 2013

TNBC

mor:) skriver:

Hvordan ved du der bliver taget let på det? Hvordan ved du om kommunen skak til at undersøge sagen eller ej?

Det ved jeg heller ikke, men de har bare accepteret hvad moren siger. Så kan alle jo slippe af sted med ting, hvis de bare tror på hvad vi siger(jeg ved at alle ikke lyver, men der er folk der gør)
Og jeg ved heller ikke om kommunen skal til at undersøge det, men at de vil kontakte dem.

Anmeld

27. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Det ved jeg heller ikke, men de har bare accepteret hvad moren siger. Så kan alle jo slippe af sted med ting, hvis de bare tror på hvad vi siger(jeg ved at alle ikke lyver, men der er folk der gør)
Og jeg ved heller ikke om kommunen skal til at undersøge det, men at de vil kontakte dem.

Men det er politiet der har ringet til mor og ikke kommunen. Og så kunne det jo være der vitterligt ikke er mere i den historie.

Anmeld

27. december 2013

lineog4

Må indrømme jeg ikke forarges så meget - dermed ikke synes handlingen er acceptabel. Den unge pige har gjort noget hun ikke burde, og er hun babysitter bør hun vide at hun slet ikke drikker alkohol i den tidsperiode for hun har ansvaret for et barn. Men mon ikke vi alle sammen har kvajet os som unge - her er der dig tale om en kvajer der involverer et lille menneske som ikke kan klare sig selv.

Der hvor filmen knækker for mig er at moren kommenterer på facebook. Havde min datter lavet sådan en brøler havde jeg da aldrig taget den på facebook - i det hele taget vil jeg da ikke tage nogen samtaler, diskussioner med mine børn på facebook - okay jeg er lidt teenage agtig, men lige omkring mine børn er jeg altså voksen... 

Anmeld

27. december 2013

Kløver

lineog4 skriver:

Må indrømme jeg ikke forarges så meget - dermed ikke synes handlingen er acceptabel. Den unge pige har gjort noget hun ikke burde, og er hun babysitter bør hun vide at hun slet ikke drikker alkohol i den tidsperiode for hun har ansvaret for et barn. Men mon ikke vi alle sammen har kvajet os som unge - her er der dig tale om en kvajer der involverer et lille menneske som ikke kan klare sig selv.

Der hvor filmen knækker for mig er at moren kommenterer på facebook. Havde min datter lavet sådan en brøler havde jeg da aldrig taget den på facebook - i det hele taget vil jeg da ikke tage nogen samtaler, diskussioner med mine børn på facebook - okay jeg er lidt teenage agtig, men lige omkring mine børn er jeg altså voksen... 

Så vidt jeg ved har moren ikke skrevet på facebook, kun datteren som har skrevet

Anmeld

27. december 2013

lineog4

Maja84 skriver:

Så vidt jeg ved har moren ikke skrevet på facebook, kun datteren som har skrevet

Det stod der bare i første indlæg og også i et par andre 

Anmeld

27. december 2013

Kløver

lineog4 skriver:

Det stod der bare i første indlæg og også i et par andre 

Ja men hvad jeg har kunne læse på bla bt så er det datteren der selv har skrevet at moren var ok med det

Anmeld

27. december 2013

lineog4

Maja84 skriver:

Ja men hvad jeg har kunne læse på bla bt så er det datteren der selv har skrevet at moren var ok med det

Okay så kan jeg egentlig ikke blive så forarget. Ikke fordi jeg synes man skal give et barn alkohol, men shit happens og jeg håber moren har givet en ordentlig moral prædiken til den pige og ikke lader hende passe lillebror lige med de første.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.