Grrrr hvad sker der for mennesker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg synes det burde være gjort noget mere. Det er sku da lige meget hvor meget han har drukket eller ikke drukket, bare at han har.
Og hvorfor F... drikker hun egentligt når hun babysitter? Der burde ikke være en flaske med alkohol i nærheden af sådan en lille dreng.

Enig, det er uendelig ligegyldigt om han slikkede på den eller drak hele flasken! Han skulle slet slet ikk tilbydes noget fra den flaske til at starte med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Enig, det er uendelig ligegyldigt om han slikkede på den eller drak hele flasken! Han skulle slet slet ikk tilbydes noget fra den flaske til at starte med. 

Den skulle slet ikke være åbnet eller i nærheden af den.
Der var da en af de unge mødre der fik fjernet sin søn, fordi hun havde haft et glas med alkohol stående som han havde drukket af, mens hun så det ikke.
Det her er bevidst og der sker ingenting!!! Ej men det giver jo ingen mening.

Anmeld

27. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Den skulle slet ikke være åbnet eller i nærheden af den.
Der var da en af de unge mødre der fik fjernet sin søn, fordi hun havde haft et glas med alkohol stående som han havde drukket af, mens hun så det ikke.
Det her er bevidst og der sker ingenting!!! Ej men det giver jo ingen mening.

Arg come on. Det er hendes side af sagen. Du tror vel ikke på man fjerner børn grundet ET uheld.

Anmeld

27. december 2013

Krussedulle

Jeg er helt enig med Isabellasmor!

Og bare for at hive alle fordommene frem, så vil jeg våge at påstå, at havde det nu været den 18-årige som var mor, så var sagen blevet undersøgt nærmere!

Hvorfor kan hans mor på 39 ikke lige så godt være fuld af løgn?

Skammeligt at det ikke er undersøgt nærmere!

Godt nok er kommunen underrettet!

Anmeld

27. december 2013

Kløver

Anonym skriver:

selvom moren siger han kun har suttet på den, så står der stadig at datteren har skrevet at han har taget 5 tårer af den flaske.  Det er simpelthen ikk okay. Puha.  Og han er jo ikk engang blevet undersøgt åbenbart, så de kan jo sige hvad som helst for at mane det til jorden. 

Bare tanken om en flaske alkohol i nærheden af et lille barns mund, er HELT hen i skoven i min verden. 

Vi kan ikke vide hvad der er sket, og er enig med dig i at det ikke er ok små børn får alkohol. Jeg postede bare ind fra artiklen. Personligt ville jeg stole mere på moderen end en teenagere der laver sjov og ikke tænker sig om

Anmeld

27. december 2013

TNBC

mor:) skriver:

Arg come on. Det er hendes side af sagen. Du tror vel ikke på man fjerner børn grundet ET uheld.

Nej, men der blev GJORT noget. De undersøgte det... Her sker der ingenting.

Anmeld

27. december 2013

Kløver

Anonym skriver:

Uuh jeg kan blive så gal! Så lige igår at der var en tøs (17-18år) der passede sin lillebror (5-7 måneder) og skrev på fb at hun havde hældt en halv MOKAI i ham og det syntes hun tilsyneladende var vældig morsomt!!!!!!  Til det var det en helvedes masse kommentarer selfølgelig, fyldt med skældsord og Info om at de havde meldt hende. Moderen selv havde også kommenteret, og hold nu fast, hun mente at det da var HELT okay at den lille baby smagte det!!!! 

Har idag hørt at den stakkels lille dreng er blevet tilset at en læge og vist nok fjernet af politiet.

Kan ikke holde ud at nogen mennesker har så lidt hjerne!!!!!! 

Der står forresten i artiklen at drengen er 1 år og at politiethar ringet og snakket med moren.

Anmeld

27. december 2013

kejoh54

Jeg er virkelig nød til at sige at hun da hverken er velegnet som storesøster eller babysitter.

Enhver kan da regne ud af man ikke give et lille barn alkohol om det så kun er en mundfuld eller hvad det er.

Jeg håber da at kommunen holder et vågent øje med hende når hun engang selv får børn.

Anmeld

27. december 2013

Zelinasmor

Tillader mig at gå imod BT igen. Har været i kontakt med dem. Og efter at have set flere kommentare fra pigen, vil de sjovt nok ikke udtale sig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Vi kan ikke vide hvad der er sket, og er enig med dig i at det ikke er ok små børn får alkohol. Jeg postede bare ind fra artiklen. Personligt ville jeg stole mere på moderen end en teenagere der laver sjov og ikke tænker sig om

jeg ville faktisk ikke tage morens udtalelse for gode vare. Synes det virker som om hun prøver at mane datterens handling til jorden. 

Hvis han ikke havde drukket noget kunne hun jo have trukket i land med dén udtalelse, i stedet for at sige at han "kun" havde drukket nogen tåre fremfor en halv flaske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.