Grrrr hvad sker der for mennesker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
49 svar
81 synes godt om
27. december 2013

Anonym trådstarter

Uuh jeg kan blive så gal! Så lige igår at der var en tøs (17-18år) der passede sin lillebror (5-7 måneder) og skrev på fb at hun havde hældt en halv MOKAI i ham og det syntes hun tilsyneladende var vældig morsomt!!!!!!  Til det var det en helvedes masse kommentarer selfølgelig, fyldt med skældsord og Info om at de havde meldt hende. Moderen selv havde også kommenteret, og hold nu fast, hun mente at det da var HELT okay at den lille baby smagte det!!!! 

Har idag hørt at den stakkels lille dreng er blevet tilset at en læge og vist nok fjernet af politiet.

Kan ikke holde ud at nogen mennesker har så lidt hjerne!!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

LilleSmølf

Og gud, hvor dum har man lov til at være? Det burde være fysisk umulig.

I den alder burde man sgu da vide bedre.

Og så at moren synes det var okay!? What the fuck?

Ej altså, jeg kan slet ikke sådan nogen mennesker, tror det er meget godt for drengen at blive fjernet fra sådan et sted.

Anmeld

27. december 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Uuh jeg kan blive så gal! Så lige igår at der var en tøs (17-18år) der passede sin lillebror (5-7 måneder) og skrev på fb at hun havde hældt en halv MOKAI i ham og det syntes hun tilsyneladende var vældig morsomt!!!!!!  Til det var det en helvedes masse kommentarer selfølgelig, fyldt med skældsord og Info om at de havde meldt hende. Moderen selv havde også kommenteret, og hold nu fast, hun mente at det da var HELT okay at den lille baby smagte det!!!! 

Har idag hørt at den stakkels lille dreng er blevet tilset at en læge og vist nok fjernet af politiet.

Han er hverken blevet fjernet eller tilset. Politiet tog sig lige tid til at ringe moren op, som kunne fortælle at det hele bare var blevet blæst op, knægten havde kun suttet på flasken! De tog sig IKKE tid til at undersøge sagen! Det er simpelthen grotesk! 

Anmeld

27. december 2013

isabellasmor

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2182692.ece

Anmeld

27. december 2013

Kløver

Nordjyllands Politi bekræfter over for bt.dk, at de torsdag aften modtog en anmeldelse om sagen, og at de har været i kontakt med drengens mor.

- Vi har haft ringet til familien, og moren siger, at det er vildt overdrevet. Hun siger, at drengen kun har suttet på flasken, og at han ikke har drukket en halv flaske som oplyst, siger Jan Stagsted, vagtchef ved Nordjyllands Politi til bt.dk.

Læs hele artiklen på bt

http://m.bt.dk/?article=27879250-Facebook-opdateri ng-skaber-vrede-Gav-halv-Mokai-til-1-aarig--

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Han er hverken blevet fjernet eller tilset. Politiet tog sig lige tid til at ringe moren op, som kunne fortælle at det hele bare var blevet blæst op, knægten havde kun suttet på flasken! De tog sig IKKE tid til at undersøge sagen! Det er simpelthen grotesk! 

Åh hvor jeg håber at der ikke var mere i det! må indrømme at jeg ikke har undersøgt det nærmere end hvad jeg lige så på fb nu her. 

Hvorfor i alverden undersøger de det ikk nærmere? Bare det at moderen synes det er fint han smager og bare tanken om at han får lov til at sutte på en flaske MOKAI er da helt grotesk.  

Anmeld

27. december 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Åh hvor jeg håber at der ikke var mere i det! må indrømme at jeg ikke har undersøgt det nærmere end hvad jeg lige så på fb nu her. 

Hvorfor i alverden undersøger de det ikk nærmere? Bare det at moderen synes det er fint han smager og bare tanken om at han får lov til at sutte på en flaske MOKAI er da helt grotesk.  

Nogen på fb havde lagt screen shots ud af hvad pigen havde skrevet i kommentarerne , da folk begyndte at fortælle om deres forargelse, og der skriver hun bla at hendes mor godt vidste det, og at han jo ikke er død af de her 5-6 tår han har fået osv. Så jeg tror desværre at det er sandt, ellers havde man, at dømme udfra hvor gale beskeder folk har skrevet til hende, trukket i land og fortalt at det ikke var sandt men blot en joke eller hvad ved jeg. I hvert fald, så er det under alle omstændigheder helt grotesk at ingen myndigheder undersøger drengen! så er det da klart alle de forfærdelige sager vi hører om, kan blive ved at gentage sig, når sådanne sager ikke bliver taget seriøst 

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Nordjyllands Politi bekræfter over for bt.dk, at de torsdag aften modtog en anmeldelse om sagen, og at de har været i kontakt med drengens mor.

- Vi har haft ringet til familien, og moren siger, at det er vildt overdrevet. Hun siger, at drengen kun har suttet på flasken, og at han ikke har drukket en halv flaske som oplyst, siger Jan Stagsted, vagtchef ved Nordjyllands Politi til bt.dk.

Læs hele artiklen på bt

http://m.bt.dk/?article=27879250-Facebook-opdateri ng-skaber-vrede-Gav-halv-Mokai-til-1-aarig--

selvom moren siger han kun har suttet på den, så står der stadig at datteren har skrevet at han har taget 5 tårer af den flaske.  Det er simpelthen ikk okay. Puha.  Og han er jo ikk engang blevet undersøgt åbenbart, så de kan jo sige hvad som helst for at mane det til jorden. 

Bare tanken om en flaske alkohol i nærheden af et lille barns mund, er HELT hen i skoven i min verden. 

Anmeld

27. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg synes det burde være gjort noget mere. Det er sku da lige meget hvor meget han har drukket eller ikke drukket, bare at han har.
Og hvorfor F... drikker hun egentligt når hun babysitter? Der burde ikke være en flaske med alkohol i nærheden af sådan en lille dreng.

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Nogen på fb havde lagt screen shots ud af hvad pigen havde skrevet i kommentarerne , da folk begyndte at fortælle om deres forargelse, og der skriver hun bla at hendes mor godt vidste det, og at han jo ikke er død af de her 5-6 tår han har fået osv. Så jeg tror desværre at det er sandt, ellers havde man, at dømme udfra hvor gale beskeder folk har skrevet til hende, trukket i land og fortalt at det ikke var sandt men blot en joke eller hvad ved jeg. I hvert fald, så er det under alle omstændigheder helt grotesk at ingen myndigheder undersøger drengen! så er det da klart alle de forfærdelige sager vi hører om, kan blive ved at gentage sig, når sådanne sager ikke bliver taget seriøst 

Det er fandme langt ude. Han burde undersøges. Datteren skriver "en halv flaske" så skriver hun 5-6 tåre og derefter siger moren at han kun har suttet på den. JEG synes det lyder som om de bare prøver at mane det til jorden! Stakkels lille barn at de leger sådan med hans lille krop. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.