Anonym skriver:
Åh hvor jeg håber at der ikke var mere i det! må indrømme at jeg ikke har undersøgt det nærmere end hvad jeg lige så på fb nu her.
Hvorfor i alverden undersøger de det ikk nærmere? Bare det at moderen synes det er fint han smager og bare tanken om at han får lov til at sutte på en flaske MOKAI er da helt grotesk.
Nogen på fb havde lagt screen shots ud af hvad pigen havde skrevet i kommentarerne , da folk begyndte at fortælle om deres forargelse, og der skriver hun bla at hendes mor godt vidste det, og at han jo ikke er død af de her 5-6 tår han har fået osv. Så jeg tror desværre at det er sandt, ellers havde man, at dømme udfra hvor gale beskeder folk har skrevet til hende, trukket i land og fortalt at det ikke var sandt men blot en joke eller hvad ved jeg. I hvert fald, så er det under alle omstændigheder helt grotesk at ingen myndigheder undersøger drengen! så er det da klart alle de forfærdelige sager vi hører om, kan blive ved at gentage sig, når sådanne sager ikke bliver taget seriøst 
Anmeld