Råber af barnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Men det gør det da ikke mere i orden?

ABSOLUT ikke… Men jeg tænker bare, om det er den rette fremgangsmåde at starte ud med at melde det..

Eller om jeg skal gå ind og banke på - tilbyde min hjælp. Men - det kan jo også opfattes som utrolig grænseoverskridende, at naboen kommer og konstaterer, at der muligvis er noget galt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Men hvad skal jeg sige?

Moderen råber af knægten?… Socialrådgiveren vil sgu da grine sin røv i laser..

Tænker jeg..

Nej hun gør ikke.

Man ved jo at psykisk vold er lige så skadeligt som fysisk.

Og et eller andet sted er jeg bange for at det kan gribe om sig om blive til rusk osv.

Det er altså ikke normalt at råbe af sin baby,og du har jo selv en fornemmelse af at tingene ikke er i orden siden du opretter den her tråd 

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Nej hun gør ikke.

Man ved jo at psykisk vold er lige så skadeligt som fysisk.

Og et eller andet sted er jeg bange for at det kan gribe om sig om blive til rusk osv.

Det er altså ikke normalt at råbe af sin baby,og du har jo selv en fornemmelse af at tingene ikke er i orden siden du opretter den her tråd 

Det var jo også min fornemmelse. At det ikke er normalt. 

Jeg sidder bare med , når jeg kan høre ham græde

Anmeld

21. december 2013

Anonym skriver:

ABSOLUT ikke… Men jeg tænker bare, om det er den rette fremgangsmåde at starte ud med at melde det..

Eller om jeg skal gå ind og banke på - tilbyde min hjælp. Men - det kan jo også opfattes som utrolig grænseoverskridende, at naboen kommer og konstaterer, at der muligvis er noget galt..

Hvis du nu f.eks slog dit barn.

Ville du så sige ja du har ret,jeg har brug for hjælp for jeg kan ikke styre mig hvis naboen ringede på?

Anmeld

21. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Men hvad skal jeg sige?

Moderen råber af knægten?… Socialrådgiveren vil sgu da grine sin røv i laser..

Tænker jeg..

Jeg ved godt det er skide svært, du overskrider nogen grænser både hos dig selv, men også hos din nabo. Du kan jo prøve at ringe til kommunen og få noget vejledning, og jeg er sikker på at ingen vil grine af dig (hvis de gør, så sig til, så skal jeg personligt komme og give dem "kram" )

Anmeld

21. december 2013

Kløver

Anonym skriver:

Lige præcis - jeg ved jo ikke rigtig noget om situationen, udover, at jeg sidder på mit toilet og kan tydeligt høre, hvordan hun råber af drengen.. Og det sker med jævne mellemrum.

Du skriver: Som nabo, med mindre man kender hinanden godt, tror jeg ikke det er svært at gøre noget - Du tror ikke, det er svært at gøre noget eller hvordan?

Forstår ikke helt det sidste i dit svar

Nej mener selvfølgelig at jeg tror det er svært at gøre noget, med mindre du vurderer det til at være så voldsomt st det er psykisk vold, men havde jeg slet ikke indtryk af i dit 1 indlæg.

Er der mønster i hvad tid på dage. Det er, feks er det barnet der ikke vil sove måske så moren er helt udkørt

Anmeld

21. december 2013

Anonym skriver:

Det var jo også min fornemmelse. At det ikke er normalt. 

Jeg sidder bare med , når jeg kan høre ham græde

Det forstår jeg godt,jeg har helt ondt i maven lige nu 

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Hvis du nu f.eks slog dit barn.

Ville du så sige ja du har ret,jeg har brug for hjælp for jeg kan ikke styre mig hvis naboen ringede på?

Det ved jeg fandeme ikke.. 

Der er vel stor flovhed forbundet med det, så tænker, at hun vil gå i forsvarsposition med det samme og forsøge at mane alle teorier til jorden..

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg ved godt det er skide svært, du overskrider nogen grænser både hos dig selv, men også hos din nabo. Du kan jo prøve at ringe til kommunen og få noget vejledning, og jeg er sikker på at ingen vil grine af dig (hvis de gør, så sig til, så skal jeg personligt komme og give dem "kram" )

Hehe  - det truer jeg dem med

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Nej mener selvfølgelig at jeg tror det er svært at gøre noget, med mindre du vurderer det til at være så voldsomt st det er psykisk vold, men havde jeg slet ikke indtryk af i dit 1 indlæg.

Er der mønster i hvad tid på dage. Det er, feks er det barnet der ikke vil sove måske så moren er helt udkørt

Ikke noget mønster, hvad jeg kan se.. Men jeg kan høre, det er omkring sengetid. Altså - både om formiddagen og om aftenen...

Men nej - jeg tænker ikke om det, at det er psykisk vold. Det er noget, jeg har oplevet hen over nogle uger/1,5 måned, hvor hun råber ind i mellem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.