mor:) skriver:
Wow hvordan kan du udtale dig om hvordan der bliver tager hånd om det og om der gør. Det ved du da ikke noget om. Og ts skriver at lederen siger der er fokus på barnet??
Nå men til ts: nu er der vel ikke farlige genstande som f.eks. saks i børnehøjde. Så det er begrænset hvor meget drengen kan skade.
I har talt med lederen og ved nu at der bliver taget hånd om det. Grundet tavshedspligt kan I ikke få mere at vide. Og jeg synes heller ikke I behøver have mere at vide. Nu er det op til jer om I stoler på stuens pædagoger? Stoler I på dem, så ved I også at der bliver taget hånd om det. Stoler I ikke på dem, må I trække jeres barn ud af vuggestuen og finde en anden. (Men husk at man ikke kan få en garanti på at der ikke vil være disse problematikker andre steder)
En lille sidebemærkning: barnet er ikke ond og har ikke gjort noget "ondt". Børn er IKKE onde.
Det er en børnesaks. Men blyant havde været farlig i den situation.
Jeg stoler på pædagogen, men hver gang hun vendte sig som gjorde barnet noget.
Det her barn har været sådan længe, og jeg vil gerne have et barn med øjne som kan komme i VS uden de har ting sker.
Og nej jeg behøver og har ikke behov for at vide det. Men hvis der ingenting sker? Hvor længe skal jeg lade det stå på?
Jeg siger ikke barnet er ond, men barnet gør så nogle strenge handlinger ved de andre børn. For at bruge et andet ord. Og det er helt bevidst barnet gør det. Det mener jeg og det er ikke kun mit barn det går ud over.
Anmeld