Anonym skriver:
Jeg er godt blevet advaret mod at spørge om noget herinde og nu ved jeg hvorfor.
jeg vil gerne låse tråden
Jeg tror ingen ønsker at være grove, men blot ønsker at fortælle dig, hvordan de ser tingene. Dette er et forum med mange forskellige mennesker, og dermed mange forskellige holdninger. Det kommer til at afspejle sig i de svar, som du får.
Jeg tror det er vigtigt, at du er præcis med, hvad du gerne vil have ud af dit indlæg, og er præcis med, hvad du skriver.
Hvis problemet er at din søn er pylret, så hold dig til det, og hvordan du skal takle den situation.
Der hvor det efter min mening bliver problematisk i dit indlæg er, at du ønsker at diskutere opdragelsen af et barn, som ikke er dit eget, og som du faktisk ikke rigtig kender. Det er umuligt for os, at svare dig objektivt, fordi din egen mening om ham og familien afspejler sig i det, du skriver. Vi kender jo ikke drengen og hans baggrund, og reagerer derfor kun på de informationer du nævner. Efter min mening hører sådan et indlæg slet ikke til her, da det er at bagtale andre mennesker på et usikkert og subjektivt grundlag.
Hvis du ønsker at diskutere opdragelse, så lav en tråd om det, hvor du kan vende dine tanker om opdragelse med andre. Men hold drengen og hans familie uden for. De har ikke bedt om at være med.
Anmeld