Hvor hurtigt blev du gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Annemette07

CH2012 skriver:

Hvor lang tid gik der egentlig førend din menstruation kom?

Ca 7 uger mener jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

CH2012

Annemette07 skriver:

Ca 7 uger mener jeg.

Okay... Var det hårdt at vente de uger?

Anmeld

29. december 2013

Loan

Nu skal der lige gang i de små grå hehe

Jeg gennemgik en SA i 8. uge i august måned, september forsøgte vi ikke fordi jeg ikke var sikker på mens og var meget ked, men i oktober lykkedes det i første rigtige forsøg.

Ved min søn tog det 1 år og 7 måneder at blive gravid

Min SA tog 1 år og 8 måneder før testen blev positiv 

Og nu ja, 1 forsøg

Anmeld

30. december 2013

Annemette07

CH2012 skriver:

Okay... Var det hårdt at vente de uger?

Ja lidt, men synes på en måde også det var fint nok, da kroppen jo nok havde brug for den ro, om ikk andet så havde jeg selv. Men når det så er sagt var det også fantastisk at jeg blev så hurtig gravid igen. Ja jeg var skide bange for det skulle ske igen, men brugte meget det med at tænke på barnet nok havde fejlet noget siden det gik til,.

Anmeld

30. december 2013

CH2012

Annemette07 skriver:

Ja lidt, men synes på en måde også det var fint nok, da kroppen jo nok havde brug for den ro, om ikk andet så havde jeg selv. Men når det så er sagt var det også fantastisk at jeg blev så hurtig gravid igen. Ja jeg var skide bange for det skulle ske igen, men brugte meget det med at tænke på barnet nok havde fejlet noget siden det gik til,.

Det forstår jeg virkelig godt. Sådan har jeg det også på mange punkter. Min kæreste og jeg har snakket om at vente med at fortælle noget næste gang, til jeg har fået overstået nf-scanningen, for så er det måske ikk ligeså virkeligt, som hvis flere ved det... Så går vi måske ikk og skruer forventningerne op... Hvis du forstår?

Anmeld

31. december 2013

Annemette07

CH2012 skriver:

Det forstår jeg virkelig godt. Sådan har jeg det også på mange punkter. Min kæreste og jeg har snakket om at vente med at fortælle noget næste gang, til jeg har fået overstået nf-scanningen, for så er det måske ikk ligeså virkeligt, som hvis flere ved det... Så går vi måske ikk og skruer forventningerne op... Hvis du forstår?

Det gør jeg. Vi var dog ikk i tvivl om at det for os var vigtigt at fortælle vores forældre det tidlogt( ja faktisk ligeså snart vi selv vidste det), da vi ikk havde fortalt det til nogen dengang jeg mistede hvilket resulterede i der ikk var nogen at snakke med om det. Dog ringede vi om aften til vores forældre og sagde jeg havde været gravid og at jeg havde mistet, så de alle vidste hvorfor vi ikk var i tip top humør.(fandt ud af det midt november så kunne lige passe med nf før juleaften så vi kunne fortælle alle det der, men vi nåede aldrig så langt).

Da jeg så blev gravid anden gang, kunne jeg bare mærke jeg havde brug for at sige det med det samme. Kunne ikk klare hvis jeg skulle stå i samme situation igen og ik have nogen at snakke med. Jo jeg havde manden, men havde bare brug for min mor også. Heldigvis skete der ikk andet anden gang end at vi fik en smuk dreng ud af det :-)

Men synes i skal mærke efter hvad der er det rigtige for jer.
Vi sagde det kun til forældre og søskende i starten andengang, til de aller nærmeste venner efter nf og til facebook da jeg var 18 uger henne.

Anmeld

31. december 2013

Noneother

Blev gravid 3 måneder efter min SA. I første forsøg så at sige. 

Har en skøn dreng på 3 idag. 

Krydser fingre for at du ikke mister din lille spire. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.