Hvor hurtigt blev du gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.893 visninger
46 svar
4 synes godt om
10. december 2013

CH2012

Efter at have mistet, hvor hurtigt blev du så gravid igen? For jeg tror jeg er ved at miste , og har brug for at høre folks erfaringer... Så skriv meget gerne, om det er første gang du skal have barn, anden gang eller tredje, osv., din alder og hvor lang tid der gik førend du blev gravid igen... Af hjertet tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

lineog4

Nu var min jo en anden slags miste, men jeg mistede min nummer 2 var 32 år og havde en postitiv test 3 mnd efter.

Ked af at høre du måske mister og håber du bliver gravid hurtigt igen

Anmeld

10. december 2013

asff

CH2012 skriver:

Efter at have mistet, hvor hurtigt blev du så gravid igen? For jeg tror jeg er ved at miste , og har brug for at høre folks erfaringer... Så skriv meget gerne, om det er første gang du skal have barn, anden gang eller tredje, osv., din alder og hvor lang tid der gik førend du blev gravid igen... Af hjertet tak! 

Første gang havde vi forsøgt (eller haft ubeskyttet sex) i 15-18 måneder, og blev endelig gravid. Vi mistede i uge 12+ grundet en kromosomfejl. Efter jeg fik en udskrabning gik der 2,5-3 uger - så det gik rigtig stærkt! Havde forestillet mig at vi skulle igennem et helvede igen.. Håber for dig, du bliver gravid med det samme igen, det er frygteligt at miste.

Anmeld

10. december 2013

Soleil

Krydser ALT hvad jeg har for dig og håber af hele mit hjerte at den bare er en langsom starter

Anmeld

10. december 2013

Tulipan

CH2012 skriver:

Er ked af at høre hvis du er ved at miste :/
Jeg var 23 da jeg blev gravid første gang. Begyndte at bløde i uge 8 og fik en medicinsk abort i uge 10 fordi det ikke ville komme ud.
Det var den 9. februar 13. Jeg var blevet gravid i 2. forsøg.

Jeg testede positivt igen i slutningen af juli 13, så det er 5,5 måned…Men den første tid efter aborten blødte jeg for meget til vi kunne prøve igen, og desuden var jeg for ked af det til at gøre et reelt forsøg. Så vil sige det tog 3 reelle forsøg bagefter…

Nu er jeg i 24. uge og forhåbentlig bliver min dejlige sparkefis født i marts eller april

Håber virkelig ikke for dig at du er ved at miste, og hvis du er, håber jeg du hurtigt bliver gravid igen… Det er det eneste der fjerner savnet fra den første graviditet

Anmeld

10. december 2013

De3Guldklumper

måneden efter stod jeg igen med en positiv test

Anmeld

10. december 2013

LinLin

Jeg havde en sa 11+0 i min anden graviditet - 5 uger efter stod jeg med en ny positiv test; den graviditet endte med en Adam

Min sidste graviditet endte 14+ i juli i år (sa igen) og jeg er ikke blevet gravid i endnu. men vi har så heller ikke "forsøgt" da vi stadig venter på svar fra obduktion og jeg mangler et punktum af en art før jeg er helt klar igen...

Anmeld

10. december 2013

flowerpot3

Er ked af at høre, at du gennemgår en abort og håber det kommer til at gå hurtigt med at blive gravid igen Jeghavde en SA i slutningen af Januar og blev gravid igen i Marts.

Anmeld

10. december 2013

CH2012

Mange tak for alle jeres svar (og undskylder jeg ikk svarer hver en af jer, men overskuddet er ikk så stort ligenu - men kæmpe stort tak til jer der svarer!), det sætter lidt håb i mig om, at der ikk nødvendigvis behøver at gå alt for lang tid førend jeg er gravid igen, hvis denne graviditet ender som jeg frygter... Skal til en scanning igen på tirsdag, men tør slet ikk håbe noget... 

Anmeld

10. december 2013

Monski

CH2012 skriver:

Mange tak for alle jeres svar (og undskylder jeg ikk svarer hver en af jer, men overskuddet er ikk så stort ligenu - men kæmpe stort tak til jer der svarer!), det sætter lidt håb i mig om, at der ikk nødvendigvis behøver at gå alt for lang tid førend jeg er gravid igen, hvis denne graviditet ender som jeg frygter... Skal til en scanning igen på tirsdag, men tør slet ikk håbe noget... 

Håber det viser sig at alt er som det skal være
Jeg mistede da jeg var 9+1 i midten af marts, men allerede d. 9 maj stod jeg igen med en positiv test og er nu i uge 35, så jer gik det hurtigt. håber det også er tilfældet for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.