Jeg var 27 da jeg blev gravid første gang. Begyndte så at bløde i uge 5. Vagtlægen sagde at det var ok og jeg skulle ikke tænke på det. Men jeg blødte mere og mere og fik ondt. Så vi tog til vagtlæge igen. Og blev så sendt til scanning og den var desværre god nok jeg var ved at miste.
Jeg fik så af vide at der ville gå 5-7 uger før mens kom igen. Da der var gået 7 uger og ikke kommet noget endnu ringe jeg til lægen (var meget utålmodig) Hun kunne så fortælle at det var fordi jeg var gravid IGEN

Jeg fik så en tidlig scanning, de kunne ikke se noget hjerte blik men de var heller ikke helt sikker på hvor langt jeg var henne. Jeg skulle så til ny scanning. Det var lidt samme tur som du er igennem nu

Og den endte også skidt!

Vi blev enig om at holde lidt pause da der kun var få mdr til vi skulle giftes og skulle de gå lige så hurtigt og galt igen ville de ramme lige ind i brylluppet.
14 dage før vores bryllup elskede vi og bum, dagen efter brylluppet stod jeg med en positiv test. Og i dag en skøn dreng på 2.5år

Mange knus til dig

Husk at du mister fordi kroppen selv kan mærle at det het barn aldrig ville kunne blive til noget. Så den skiller sig af med den. Det var det der hjælp mig igennem den hårde tid
Anmeld