Hvor hurtigt blev du gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

MyLove E

Jeg var 27 da jeg blev gravid første gang. Begyndte så at bløde i uge 5. Vagtlægen sagde at det var ok og jeg skulle ikke tænke på det. Men jeg blødte mere og mere og fik ondt. Så vi tog til vagtlæge igen. Og blev så sendt til scanning og den var desværre god nok jeg var ved at miste.

Jeg fik så af vide at der ville gå 5-7 uger før mens kom igen. Da der var gået 7 uger og ikke kommet noget endnu ringe jeg til lægen (var meget utålmodig) Hun kunne så fortælle at det var fordi jeg var gravid IGEN
Jeg fik så en tidlig scanning, de kunne ikke se noget hjerte blik men de var heller ikke helt sikker på hvor langt jeg var henne. Jeg skulle så til ny scanning. Det var lidt samme tur som du er igennem nu Og den endte også skidt!

Vi blev enig om at holde lidt pause da der kun var få mdr til vi skulle giftes og skulle de gå lige så hurtigt og galt igen ville de ramme lige ind i brylluppet.

14 dage før vores bryllup elskede vi og bum, dagen efter brylluppet stod jeg med en positiv test. Og i dag en skøn dreng på 2.5år

Mange knus til dig Husk at du mister fordi kroppen selv kan mærle at det het barn aldrig ville kunne blive til noget. Så den skiller sig af med den. Det var det der hjælp mig igennem den hårde tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Vik

Det gik ultra stærk.. Har mistet i uge 8 og var gravid igen blot 10 dage senere (testet dog først da jeg var i uge 11) upsss

Anmeld

10. december 2013

Krussedulle

CH2012 skriver:

Efter at have mistet, hvor hurtigt blev du så gravid igen? For jeg tror jeg er ved at miste , og har brug for at høre folks erfaringer... Så skriv meget gerne, om det er første gang du skal have barn, anden gang eller tredje, osv., din alder og hvor lang tid der gik førend du blev gravid igen... Af hjertet tak! 

Var 21, mistede i 2. graviditet.. havde en positiv test efter 4 mdr, (3 forsøg, holdt pause i 1 mdr.)

Anmeld

10. december 2013

Mor til Ella

CH2012 skriver:

Efter at have mistet, hvor hurtigt blev du så gravid igen? For jeg tror jeg er ved at miste , og har brug for at høre folks erfaringer... Så skriv meget gerne, om det er første gang du skal have barn, anden gang eller tredje, osv., din alder og hvor lang tid der gik førend du blev gravid igen... Af hjertet tak! 

Jeg er 26 har en pige på knap 2.

Havde en sa i august i år var allerede gravid igen i september, og er nu 13 uger henne

Så det kan gå hurtigt.

Er dog ikke helt tryk ved at alt er som det skal være da jeg har det rigtig skidt, men NF var som det skulle være

Anmeld

11. december 2013

CH2012

Endnu en gang mange mange tak til alle jer som svarer - det er et plaster på "såret" i denne svære og forvirrende tid... 

Jeg har ringet til Ultralydklinikken for Gravide i KBH, som jeg er blevet "anbefalet" og har fået en tid i aften. Jeg har desuden været inde og kigge på nettet og set 2-3 gestationssække (scanningsbilleder) der er mellem 7-8mm.

Så måske er alt håb ikk ude endnu. Jeg håber ret så meget nu, det må jeg være ærlig og sige. Men tager også forbehold for, at jeg kan blive rigtig skuffet...

Anmeld

11. december 2013

Lullaby*

CH2012 skriver:

Først er jeg ked af du måske er ved at abortere. Ved hvordan usikkerheden må være

Jeg blev gravid med vores 2. barn, men begyndte at bløde i uge 8 og mistede i uge 9.
Jeg gik helt ned med flaget (aborten + private ting) og fik en depression. Jeg kom på medicin, og måtte ikke blive gravid mens jeg tog den. Jeg trappede senere ud af medicinen og vi genoptog projekt baby. Det tog 3 forsøg så stod jeg med to streger igen

Husk at mærke rigtig efter, hvornår du er klar til at prøve igen
Og at du mister fordi fosteret ikke er levedygtigt. Det har intet med dig at gøre eller noget du har gjort "forkert".

Sender dig et stort kram

Anmeld

11. december 2013

stjernehimmel

CH2012 skriver:

4 mdr er gået og jeg er ikke gravid endnu...

en der mistede samme dag som mig blev gravid...og hold nu fast.... 2 dage efter!!!

Anmeld

11. december 2013

CroQuis

Var 25 år og blev gravid via fertilitetsbehandling i 1. forsøg i november 2012. Men "mistede" pga. en GUL jeg skulle opereres for.

2. forsøg var i februar 2013, som var negativt

3. forsøg var i april 2013 og testede positivt..  Så 5 mdr efter aborten 

Anmeld

11. december 2013

Bak

stjernehimmel skriver:

4 mdr er gået og jeg er ikke gravid endnu...

en der mistede samme dag som mig blev gravid...og hold nu fast.... 2 dage efter!!!

Ren nysgerrighed.. hvordan i alverden kan det lade sig gøre (med de to dage)? Kan du uddybe historien?

Anmeld

11. december 2013

asff

CH2012 skriver:

Endnu en gang mange mange tak til alle jer som svarer - det er et plaster på "såret" i denne svære og forvirrende tid... 

Jeg har ringet til Ultralydklinikken for Gravide i KBH, som jeg er blevet "anbefalet" og har fået en tid i aften. Jeg har desuden været inde og kigge på nettet og set 2-3 gestationssække (scanningsbilleder) der er mellem 7-8mm.

Så måske er alt håb ikk ude endnu. Jeg håber ret så meget nu, det må jeg være ærlig og sige. Men tager også forbehold for, at jeg kan blive rigtig skuffet...

Du må endelig opdatere hvis du får overskud. Ved det er forfærdeligt at være i dine sko lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.