Hvor hurtigt blev du gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

CH2012

Annemette07 skriver:

Mistede 4 december sidste år, testede positiv i februar efter at have haft mens en enkelt gang(vi prøvede først igen efter mens da jeg blev frarådet at prøve før). Så egentlig med det samme ;-)

Okay, det var også hurtigt
Vi er også blevet rådet til at springe en gang over, men tænker bare også, at kroppen ikk bliver gravid førend den er klar... Og vi har jo ikk tænkt os at have sex førend jeg ikk længere har blødninger eller smerter. Så det kommer nok af sig selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

CH2012

Ms.Sunshine skriver:

jeg mistede i dec 06 og i feb 07 fik vi lov af lægen til at prøve igen og i maj stod jeg med en positiv test der blev til en dejlig dreng... Jeg var på det tidspunkt 18 år og det var min første graviditet...

Okay, det er også ret hurtigt... Hvorfor gik der så lang tid førend I fik lov til at prøve igen?

Anmeld

23. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
CH2012 skriver:

Okay, det er også ret hurtigt... Hvorfor gik der så lang tid førend I fik lov til at prøve igen?

jeg blev indlagt om aftenen den 30 dec. med kraftig blødning og det viste sig at jeg havde tabt barnet, men ikke moderkage... Jeg fik piller som skulle gøre at jeg kom af med det sidste, men gjorde intet andet end at holde mig vågen hele natten, så det blev til en kirugisk abort d. 31 om formiddagen... 

Lægen sagde at vi ikke måtte prøve igen før jeg havde haft mindst en mens efterfølgende og den kom først i slutningen af januar, så inden den var overstået, så skrev vi februar...

Anmeld

26. december 2013

CH2012

Ms.Sunshine skriver:

jeg blev indlagt om aftenen den 30 dec. med kraftig blødning og det viste sig at jeg havde tabt barnet, men ikke moderkage... Jeg fik piller som skulle gøre at jeg kom af med det sidste, men gjorde intet andet end at holde mig vågen hele natten, så det blev til en kirugisk abort d. 31 om formiddagen... 

Lægen sagde at vi ikke måtte prøve igen før jeg havde haft mindst en mens efterfølgende og den kom først i slutningen af januar, så inden den var overstået, så skrev vi februar...

Okay, det var da også lang tid der gik førend du fik menstruation igen... Det må have været hårdt?

Anmeld

26. december 2013

Ms.Momo

CH2012 skriver:

Okay, det var da også lang tid der gik førend du fik menstruation igen... Det må have været hårdt?

det var selvfølgelig hårdt at have mistet når vi lige var begyndt at glæde os... men min mens har altid kommet sidst på måneden, så for mig var det ikke så lang tid.....

Anmeld

26. december 2013

CH2012

Ms.Sunshine skriver:

det var selvfølgelig hårdt at have mistet når vi lige var begyndt at glæde os... men min mens har altid kommet sidst på måneden, så for mig var det ikke så lang tid.....

Nårh, jeg troede der var gået et helt år... Jeg har læst forkert. Og det var det med, at jeg troede der var gået et helt år, der måtte have været hårdt...

Anmeld

27. december 2013

Ms.Momo

CH2012 skriver:

Nårh, jeg troede der var gået et helt år... Jeg har læst forkert. Og det var det med, at jeg troede der var gået et helt år, der måtte have været hårdt...

ja... jeg har en tidligere veninde der endte med at droppe kontakten til mig fordi hun aborterede i sommeren 07 og - da jeg sidst talte med hende i sommer 09 - stadig ikke havde fået nogen positiv test, så det var for hårdt for hende at se min dreng da hun havde haft termin præcis en måned efter mig...

Anmeld

29. december 2013

CH2012

Annemette07 skriver:

Mistede 4 december sidste år, testede positiv i februar efter at have haft mens en enkelt gang(vi prøvede først igen efter mens da jeg blev frarådet at prøve før). Så egentlig med det samme ;-)

Hvor lang tid gik der egentlig førend din menstruation kom?

Anmeld

29. december 2013

LinLin

CH2012 skriver:

På Skejby sagde de også til os at "de helst så" vi ventede til jeg havde haft mens een gang. Jeg spurgte hvorfor og svaret var "så det var nemmere at udregne termin"!?! det var vi lidt ligeglade med og jeg stod med ny positiv test fire uger efter scanningstjekket... (Hvor de så om alt var ude - det var en uge efter jeg aborterede...)

Anmeld

29. december 2013

CH2012

LinLin skriver:

På Skejby sagde de også til os at "de helst så" vi ventede til jeg havde haft mens een gang. Jeg spurgte hvorfor og svaret var "så det var nemmere at udregne termin"!?! det var vi lidt ligeglade med og jeg stod med ny positiv test fire uger efter scanningstjekket... (Hvor de så om alt var ude - det var en uge efter jeg aborterede...)

Håber virkelig vi er heldige også... Men føler også, at det er for meget at bede om/håbe på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.