Hvor hurtigt blev du gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

stjernehimmel

Bak skriver:

Ren nysgerrighed.. hvordan i alverden kan det lade sig gøre (med de to dage)? Kan du uddybe historien?

Jeg ved det ik... Hun mistede samme dag som mig... Og blev scannet hvor alt var væk, nu er hun igen gravid og er blevet sat så hun må være blevet gravid 2 dage efter hun mistede..... Synes det er ret vildt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

M&N

CH2012 skriver:

Efter at have mistet, hvor hurtigt blev du så gravid igen? For jeg tror jeg er ved at miste , og har brug for at høre folks erfaringer... Så skriv meget gerne, om det er første gang du skal have barn, anden gang eller tredje, osv., din alder og hvor lang tid der gik førend du blev gravid igen... Af hjertet tak! 

6 måneder efter en udskrabning blev jeg gravid med min datter

Anmeld

11. december 2013

CH2012

Hejsa alle sammen!

Jeg har godt nyt  Vi ringede til Ultralydklinikken for Gravide i morges og fik tid til en scanning i dag kl. 18.45 og vi fik set hjerteblink og et lille foster på 3mm...  Det er rigtig godt!  Så gør det ikk så meget at selve fostersækken ikk er vokset så meget... Det kan godt vokse lidt forskelligt når det er så tidligt...
Jeg er bare så lykkelig for, at vi tog derind 

Tak for alle jeres beskeder undervejs! 

Anmeld

21. december 2013

CH2012

Ny opdatering...

Jeg har aborteret natten mellem onsdag og torsdag Så nu vil jeg læse dette indlæg igennem igen og håbe, at det snart er vores tur igen...

Anmeld

21. december 2013

pcoramt

CH2012 skriver:

Efter at have mistet, hvor hurtigt blev du så gravid igen? For jeg tror jeg er ved at miste , og har brug for at høre folks erfaringer... Så skriv meget gerne, om det er første gang du skal have barn, anden gang eller tredje, osv., din alder og hvor lang tid der gik førend du blev gravid igen... Af hjertet tak! 

Jeg mistede tvillinger i uge 10 20 år gammel. Blev gravid igen 4 mdr. Efter med tvillinger og har i dag de lækreste drenge

Selv om det er skide hårdt at miste, for det er det virkelig. Så husk at barnet sikkert ikke har været rask.. Og krydser selvfølgelig fingre for at det snart lykkedes for dig

Anmeld

21. december 2013

SHERO

Jeg mistede i 12 uge i påsken i år og blev gravid igen i 2. Cyklus. Er nu i 33. Uge. Ved det lyder underligt, men det der holdte mig oppe var at jeg ville vide når jeg en dag stod med mit lille barn så var det fordi det var præcis det barn der var ment for mig, og derfor jeg mistede første gang. Jeg ville have haft termin i oktobers men har nu i februar..

Krydser fingre for du snart har en positiv test igen..

Anmeld

21. december 2013

Annemette07

CH2012 skriver:

Ny opdatering...

Jeg har aborteret natten mellem onsdag og torsdag Så nu vil jeg læse dette indlæg igennem igen og håbe, at det snart er vores tur igen...

Mistede 4 december sidste år, testede positiv i februar efter at have haft mens en enkelt gang(vi prøvede først igen efter mens da jeg blev frarådet at prøve før). Så egentlig med det samme ;-)

Anmeld

21. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg mistede i dec 06 og i feb 07 fik vi lov af lægen til at prøve igen og i maj stod jeg med en positiv test der blev til en dejlig dreng... Jeg var på det tidspunkt 18 år og det var min første graviditet...

Anmeld

22. december 2013

CH2012

pcoramt skriver:

Jeg mistede tvillinger i uge 10 20 år gammel. Blev gravid igen 4 mdr. Efter med tvillinger og har i dag de lækreste drenge

Selv om det er skide hårdt at miste, for det er det virkelig. Så husk at barnet sikkert ikke har været rask.. Og krydser selvfølgelig fingre for at det snart lykkedes for dig

Det lyder også som det er gået dejligt hurtigt. Jeg håber virkelig helt inde i mit hjerte, at det ikk vil tage så lang tid førend min krop er klar igen... Ifølge lægen på sygehuset mente hun ikk at det ville tage så lang tid førend mine blødninger ville stoppe, og synes også de er ved at aftage - Men ved ikk om det har noget at sige i forhold til hvor hurtigt min cyklus bliver normal igen?

Anmeld

22. december 2013

CH2012

Tullen85 skriver:

Jeg mistede i 12 uge i påsken i år og blev gravid igen i 2. Cyklus. Er nu i 33. Uge. Ved det lyder underligt, men det der holdte mig oppe var at jeg ville vide når jeg en dag stod med mit lille barn så var det fordi det var præcis det barn der var ment for mig, og derfor jeg mistede første gang. Jeg ville have haft termin i oktobers men har nu i februar..

Krydser fingre for du snart har en positiv test igen..

Ja... Forstår dig godt. Jeg tænker meget på det som, at det er et englebarn, som ikk var klar i denne omgang og derfor venter lidt endnu på at være helt parat til denne verden Det er måske plat hos nogle, men jeg synes det er en smuk tanke og i forhold til hvor ked af det jeg har været og stadig er, så har jeg brug for positive tanker ind imellem... Dejligt det også gik så hurtigt for dig. Det håber jeg virkelig også det gør for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.