Flaske stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Lige præcis. Selv om det kan være svært når alle har en mening.

min svigermor mener feks den bare skal tages fra hende fra den ene dag til den anden. Og det kan jeg ikke nænne. hun har jo julelys i øjnene når hun ser den.

kan godt følge dig.. Det var det samme her.. Hun nød den så hvis hun ikke var blevet syg og selv havde valgt fra pga det, så havde vi forsat lidt endnu jeg havde enten lavet flasken mindre og stille og roligt fjernet den på den måde, eller lavet den tyndere og tyndere som du selv har været inde på alle har altid en mening men det er jo dig der kender dit barn bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

kan godt følge dig.. Det var det samme her.. Hun nød den så hvis hun ikke var blevet syg og selv havde valgt fra pga det, så havde vi forsat lidt endnu jeg havde enten lavet flasken mindre og stille og roligt fjernet den på den måde, eller lavet den tyndere og tyndere som du selv har været inde på alle har altid en mening men det er jo dig der kender dit barn bedst

Ville ønske det var gået så nemt her. vi er blevet enige om at vente til efter jul for at se om hun selv ikke gider den så meget. Og så tager vi den derfra. 

Anmeld

9. december 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Er ret sikker på den har været oppe før, men nu spørger jeg alligevel.

hvornår stoppede jeres med at få flaske når det blev puttet?

Vores er 18 mdr og stadig meget glad for sin flaske, men folk siger at grunden til barnet nok ikke vil spise så meget til aftensmad skyldes det ved der kommer en flaske, så nu er vi ved at tage den væk ved at gøre den tyndere og tyndere, men er meget i tvivl om det er det rigtige.

Isabella var 6 mrd. da hun ikke gad natflasken mere - hun var 8 mrd. da hun fuldstændigt nægtede flasken 

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Isabella var 6 mrd. da hun ikke gad natflasken mere - hun var 8 mrd. da hun fuldstændigt nægtede flasken 

Hold da op det var hurtigt. Så har det jo været dejlig nemt at få den væk 

Anmeld

9. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ville ønske det var gået så nemt her. vi er blevet enige om at vente til efter jul for at se om hun selv ikke gider den så meget. Og så tager vi den derfra. 

god idé

Anmeld

9. december 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hold da op det var hurtigt. Så har det jo været dejlig nemt at få den væk 

Ja det var dejligt nemt - men lad os se hvordan det udvikler sig for lillebror 

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Ja det var dejligt nemt - men lad os se hvordan det udvikler sig for lillebror 

Ja det kan jo ske ar være noget helt andet

Anmeld

9. december 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Ja okay. Vores spiser nemlig ikke ret meget i løbet af en dag og det er også lidt det der gør at jeg er i tvivl om hun har brug for flasken eller om det er hygge/tryghed

Synes du skal snakke med din sp om hvordan og hvorledes. 

Vores datter vil ikke ha' flasken om dagen, hun vil kun ha' rigtig mad og drikke af kop, derfor vi besluttede at stoppe.

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

liten-mamma skriver:

Synes du skal snakke med din sp om hvordan og hvorledes. 

Vores datter vil ikke ha' flasken om dagen, hun vil kun ha' rigtig mad og drikke af kop, derfor vi besluttede at stoppe.

Vi er ikke tilknyttet nogen sp mere da hende der var her før er gået på pension. har taget snakken med lægen som siger at vi bare skal vente og se. Hun skulle gerne selv ville af med den

Anmeld

9. december 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Vi er ikke tilknyttet nogen sp mere da hende der var her før er gået på pension. har taget snakken med lægen som siger at vi bare skal vente og se. Hun skulle gerne selv ville af med den

Prøv lige så stille at vende hende af med den. Hun har jo ikke længere brug for mælken som sådan, det er sikkert bare hygge for hende.

Får hun kun nat flasken eller får hun flere flasker om dagen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.