Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mettefpigen skriver:

Fordi han gerne vil slappe af.....

Hmm tja hvis man skal se positivt på det så er det vel bedre end at drengen kommer hjem til en far der hverken har overskud eller gider lige den dag. Men det er da træls der ikke er aftale faste dage. Det kan jeg fuldt ud forstå du synes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Mettefpigen

mor:) skriver:

Hmm tja hvis man skal se positivt på det så er det vel bedre end at drengen kommer hjem til en far der hverken har overskud eller gider lige den dag. Men det er da træls der ikke er aftale faste dage. Det kan jeg fuldt ud forstå du synes.

Jo men jeg har det bare på den måde at sådan er det at have børn ;-) jeg har depression og angst, jeg sender da ikke mit barn et andet sted hen fordi jeg er træt eller har en dårlig dag....
Men jaa sådan er det..... :-)

Anmeld

1. december 2013

Mettefpigen skriver:

Jo men jeg har det bare på den måde at sådan er det at have børn ;-) jeg har depression og angst, jeg sender da ikke mit barn et andet sted hen fordi jeg er træt eller har en dårlig dag....
Men jaa sådan er det..... :-)

Vi er helt enige, men hvorfor er det I ikke har faste dage?

Anmeld

1. december 2013

Mettefpigen

Vi er helt enige, men hvorfor er det I ikke har faste dage?

Fordi han arbejder nat og ikke har faste fridage..

Anmeld

1. december 2013

Mamalou

Jeg kan godt forstå hvis du bliver frustreret over de samværsvilkår. Selvom du vinder ved at være bopælsforælder, så er der stadig et behov for at kunne planlægge sin hverdag nogenlunde, så man kan få pustet ud og samlet energi.
Det lyder som om, at din søns far gør som han nu gør, og så passer du ind efter ham. Selvom han skal passe sit arbejde, så kan jeg godt forstå hvis du savner lidt fleksibilitet og tegn på vilje til at samarbejde.

Jeg er selv alene med en lille purk på 2,5 og jeg kan sagtens se alle fordelene, jeg vil ikke bytte, men dermed ikke sagt, at det ikke kan være hårdt, og det er selvom faderen har sønnen fast på samvær og er noget mere fleksibel end i din situation.

Vh. Louise

Anmeld

1. december 2013

Mettefpigen skriver:

Fordi han arbejder nat og ikke har faste fridage..

Ja okay det kan jeg godt se. Øv. Han har ikke overvejet nyt job

Anmeld

1. december 2013

Mettefpigen

Mamalou skriver:

Jeg kan godt forstå hvis du bliver frustreret over de samværsvilkår. Selvom du vinder ved at være bopælsforælder, så er der stadig et behov for at kunne planlægge sin hverdag nogenlunde, så man kan få pustet ud og samlet energi.
Det lyder som om, at din søns far gør som han nu gør, og så passer du ind efter ham. Selvom han skal passe sit arbejde, så kan jeg godt forstå hvis du savner lidt fleksibilitet og tegn på vilje til at samarbejde.

Jeg er selv alene med en lille purk på 2,5 og jeg kan sagtens se alle fordelene, jeg vil ikke bytte, men dermed ikke sagt, at det ikke kan være hårdt, og det er selvom faderen har sønnen fast på samvær og er noget mere fleksibel end i din situation.

Vh. Louise

Nemlig! Plus at jeg ikke rigtig ved hvordan Lukas vil tage det med tiden...

Anmeld

1. december 2013

Mettefpigen

Det snakkede vi om da jeg var gravid... at han kunne kigge efter noget eller uddannelse (da han ikke har nogen) men efter vi fik Lukas fandt han ud af at han ikke ville kigge efter noget, fordi han ikke ville kunne finde et der gav den samme løn og han vil ikke kunne leve for mindre... det kunne han sagtens, men han synes at det er vigtigt at have groft med penge...

Anmeld

1. december 2013

Mamalou

Mettefpigen skriver:

Nemlig! Plus at jeg ikke rigtig ved hvordan Lukas vil tage det med tiden...

Det er selvfølgelig ikke til at vide, for det mest hensigtsmæssige ville selvfølgelig være et stabilt og fastlagt samvær. Måske kan det være, at faderen indser at han må ændre på tingene hvis Lukas reagerer. Det håber jeg!

Anmeld

1. december 2013

Mettefpigen

Hov godt med penge :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.