Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

et-ønske

SjeBets skriver:

Puha det med sommeren kender jeg, min datter er 13 og vi gik fra hinanden da hun var 5 mdr. og det er først her forrige år han har haft hende længere end 1 uge i sommeren, og det længste han har haft hende er 10 overnatninger i træk, ellers skipper han hende ud til hans mor, og jeg synes det er så dårligt, fordi at manden har andre børn som bliver tilgodeset hele tiden, tøsen har en luftmadras hos ham og thats it. kan godt forstå hun fravælger ham nogle gange ...

Prrrfff at de ikke kan se hvad de mister

Hold nu op en r.. med ører

Min mands to børn er her fra torsdag til søndag - og de har hver deres værelse. Bevares jeg vil da gerne indrømme at vi så absolut godt kunne bruge de værelser til noget helt andet. Men de skal under ingen omstændigheder føle sig som gæster her (mere end de sikkert gør på grund af så lidt samvær!).

Min datter har heller ikke værelse hos sin far, på trods af at der plads til det! Han bor i det samme hus som da vi var gift og har aldrig fundet en ny partner. Hun sover hos ham og HADER det. Hun bliver 8 år her i december og har bare andre behov! Men det fatter han ikke.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Mettefpigen

Tusind tak for jeres svar og historier piger.... må lige sige hold op hvor er i stærke!
Er glad for jeres respons og ærlige svar, jeg håber ikke at jeg lyder alt for forvirrende, der er bare 400000 tænker i mit hoved der flyver rundt....

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

Mettefpigen skriver:

:-( en luftmadras?? Den ligger man jo ikke engang godt i.... hvor må det være hårdt for hende..... :-( og for dig som mor....

ærligt jeg er kommet der til hvor at jeg, hvor at jeg godt ved at uanset hvad jeg siger eller gør så nytter det ikke noget. MEN på den anden side vil jeg så sige at hun har verdens bedste farmor som så ofte kompensere for hendes søn, og de har min datter nydt rigtigt godt af. Men det gør da altid ondt at se ens datter blive tilsidesat af hendes egen far, men jeg kan ikke gøre noget, og jeg gider ikke tage kampene med ham og hans kone mere, det kommer der intet godt ud af, så da hun blev gammel nok sagde jeg til hende at hun helt og holdent selv bestemte om hun ville eller ikke ville se hendes far, og nogle gange fravælger hun ham, og bliver hjemme eller tager op til hendes farmor i stedet for. Det er og bliver hans tab i min verden. Nu har min datter så heldigvis fået en god papfar ind i hendes liv, men det går hende da lidt på nogle gange at hun kan se at hendes bonusbrødre her i huset har alt som et barn bør have og alt hvad hendes far og kone kan ofte på hende er en luftmadras.

Skal så siges jeg taler aldrig grimt om hendes far eller kone foran hende, men har bare sagt at hun er gammel nok til selv at bestemme hvad hun vil.

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

et-ønske skriver:

Hold nu op en r.. med ører

Min mands to børn er her fra torsdag til søndag - og de har hver deres værelse. Bevares jeg vil da gerne indrømme at vi så absolut godt kunne bruge de værelser til noget helt andet. Men de skal under ingen omstændigheder føle sig som gæster her (mere end de sikkert gør på grund af så lidt samvær!).

Min datter har heller ikke værelse hos sin far, på trods af at der plads til det! Han bor i det samme hus som da vi var gift og har aldrig fundet en ny partner. Hun sover hos ham og HADER det. Hun bliver 8 år her i december og har bare andre behov! Men det fatter han ikke.....

Ja han er en klaphat, jeg har også to bonus drenge, de har dog ikke eget værelse fordi vi har ikke værelserne til det, men vi leder da efter et hus hvor de vil kunne få det, da jeg mener at selv om de ikke er her fuldtid så er det stadig deres hjem, de har så hele første salen som er et stort rum som de så deler med mine dreng. Så i teorien har han heller ikke sit eget værelse. Det er kun min pige der har det, men hun er så også teenager nu og de er lidt vigtigere at hun har det end de tre drenge har det endnu.

Men de har alt andet, og jeg tro ikke at de ikke føler det er lige så meget deres hjem som vores, de føler ikke bare de er på besøg, og det synes jeg er lidt vigtigt, fordi min datter føler nemlig bare hun er på besøg ved hendes far, og sådan bør det da ikke være .

Det lyder da ikke for smart med din datter, hvis han stadig bor i jeres gamle hjem så bør hun da ikke sove med ham, og hvis der er rum til det så burde hun da få et værelse ... suk ... nogle gange kan de bare ikke se fornuft og heh prøve at fortælle dem det, så blive de sure fordi at man siger det kun for at hakke på dem

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

SjeBets skriver:

ærligt jeg er kommet der til hvor at jeg, hvor at jeg godt ved at uanset hvad jeg siger eller gør så nytter det ikke noget. MEN på den anden side vil jeg så sige at hun har verdens bedste farmor som så ofte kompensere for hendes søn, og de har min datter nydt rigtigt godt af. Men det gør da altid ondt at se ens datter blive tilsidesat af hendes egen far, men jeg kan ikke gøre noget, og jeg gider ikke tage kampene med ham og hans kone mere, det kommer der intet godt ud af, så da hun blev gammel nok sagde jeg til hende at hun helt og holdent selv bestemte om hun ville eller ikke ville se hendes far, og nogle gange fravælger hun ham, og bliver hjemme eller tager op til hendes farmor i stedet for. Det er og bliver hans tab i min verden. Nu har min datter så heldigvis fået en god papfar ind i hendes liv, men det går hende da lidt på nogle gange at hun kan se at hendes bonusbrødre her i huset har alt som et barn bør have og alt hvad hendes far og kone kan ofte på hende er en luftmadras.

Skal så siges jeg taler aldrig grimt om hendes far eller kone foran hende, men har bare sagt at hun er gammel nok til selv at bestemme hvad hun vil.

Har du forældremyndigheden eller er det fælles? For tænker lidt på hvor gammel de skal være før de selv må vælge?..
Jaa min mor gjorde det samme da jeg var barn, og det var godt for mig kan jeg huske... han kunne se mig næsten fast i et år også droppede mig fordi han f.eks synes jeg var for vild....

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

Mettefpigen skriver:

Har du forældremyndigheden eller er det fælles? For tænker lidt på hvor gammel de skal være før de selv må vælge?..
Jaa min mor gjorde det samme da jeg var barn, og det var godt for mig kan jeg huske... han kunne se mig næsten fast i et år også droppede mig fordi han f.eks synes jeg var for vild....

vi har fælles, jeg har sagt det til hendes fra hun var omkring de 10 år at jeg ville ikke tvinge hende hvis hun ikke vil. Jeg har snakket med amtet om det, og der sagde de at fra den alder har barnet en ret til at blive hørt, dog ikke selvbestemmelse, men blive hørt. Men han har nu aldrig sat sig imod hendes ønske, nok fordi så slap han for at køre ( vi bor ikke tæt på hinanden)

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

SjeBets skriver:

vi har fælles, jeg har sagt det til hendes fra hun var omkring de 10 år at jeg ville ikke tvinge hende hvis hun ikke vil. Jeg har snakket med amtet om det, og der sagde de at fra den alder har barnet en ret til at blive hørt, dog ikke selvbestemmelse, men blive hørt. Men han har nu aldrig sat sig imod hendes ønske, nok fordi så slap han for at køre ( vi bor ikke tæt på hinanden)

Okay har du kunne mærke det på hende da hun var mindre og hvad var tegnene? Undskylder hvis jeg spørger for meget...

Anmeld

30. november 2013

et-ønske

Mettefpigen skriver:

Tusind tak for jeres svar og historier piger.... må lige sige hold op hvor er i stærke!
Er glad for jeres respons og ærlige svar, jeg håber ikke at jeg lyder alt for forvirrende, der er bare 400000 tænker i mit hoved der flyver rundt....

ville ønske jeg kunne sige det bliver bedre med tiden.... Men man kan da håbe at din ex vågner op på et tidspunkt?!

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

Mettefpigen skriver:

Okay har du kunne mærke det på hende da hun var mindre og hvad var tegnene? Undskylder hvis jeg spørger for meget...

ikke så meget da hun var mindre, men nu er min datter heller ikke som andre iom at hun har en hjerneskade og derfor ikke giver udtryk for mange ting som andre børn gør, det er først her de seneste par år at hun har givet udtryk for at hun følte at hendes far måske ikke lige var der så meget for hende som andres fædre var der for ders børn, og især efter jeg har mødt min "nye" mand, der kan hun se hvor meget at han er der for hans børn i forhold til hvor meget hendes far er der. Vi har boedet her i 3 år nu, jeg har været sammen med min "nye" i 5 år, og hendes far har været hernede 2 gange, har set hendes skole 1 gang, han har ikke rigtigt nogen interesse i det, men der er min "nye " så super han deltager i alt hvad der har med både mine og hans egne ungeres om det er forældre samtaler eller skole skuespil

Og det er ok med spørgsmål---

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

et-ønske skriver:

ville ønske jeg kunne sige det bliver bedre med tiden.... Men man kan da håbe at din ex vågner op på et tidspunkt?!

Tak :-) Jaa håber at det bli'r bedre når bassen bli'r ældre... kan være det interessere ham mere der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.