et-ønske skriver:
Hold nu op en r.. med ører 
Min mands to børn er her fra torsdag til søndag - og de har hver deres værelse. Bevares jeg vil da gerne indrømme at vi så absolut godt kunne bruge de værelser til noget helt andet. Men de skal under ingen omstændigheder føle sig som gæster her (mere end de sikkert gør på grund af så lidt samvær!).
Min datter har heller ikke værelse hos sin far, på trods af at der plads til det! Han bor i det samme hus som da vi var gift og har aldrig fundet en ny partner. Hun sover hos ham og HADER det. Hun bliver 8 år her i december og har bare andre behov! Men det fatter han ikke.....
Ja han er en klaphat, jeg har også to bonus drenge, de har dog ikke eget værelse fordi vi har ikke værelserne til det, men vi leder da efter et hus hvor de vil kunne få det, da jeg mener at selv om de ikke er her fuldtid så er det stadig deres hjem, de har så hele første salen som er et stort rum som de så deler med mine dreng. Så i teorien har han heller ikke sit eget værelse. Det er kun min pige der har det, men hun er så også teenager nu og de er lidt vigtigere at hun har det end de tre drenge har det endnu.
Men de har alt andet, og jeg tro ikke at de ikke føler det er lige så meget deres hjem som vores, de føler ikke bare de er på besøg, og det synes jeg er lidt vigtigt, fordi min datter føler nemlig bare hun er på besøg ved hendes far, og sådan bør det da ikke være .
Det lyder da ikke for smart med din datter, hvis han stadig bor i jeres gamle hjem så bør hun da ikke sove med ham, og hvis der er rum til det så burde hun da få et værelse ... suk ... nogle gange kan de bare ikke se fornuft og heh prøve at fortælle dem det, så blive de sure fordi at man siger det kun for at hakke på dem
Anmeld