Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

Mettefpigen

SjeBets skriver:

ikke så meget da hun var mindre, men nu er min datter heller ikke som andre iom at hun har en hjerneskade og derfor ikke giver udtryk for mange ting som andre børn gør, det er først her de seneste par år at hun har givet udtryk for at hun følte at hendes far måske ikke lige var der så meget for hende som andres fædre var der for ders børn, og især efter jeg har mødt min "nye" mand, der kan hun se hvor meget at han er der for hans børn i forhold til hvor meget hendes far er der. Vi har boedet her i 3 år nu, jeg har været sammen med min "nye" i 5 år, og hendes far har været hernede 2 gange, har set hendes skole 1 gang, han har ikke rigtigt nogen interesse i det, men der er min "nye " så super han deltager i alt hvad der har med både mine og hans egne ungeres om det er forældre samtaler eller skole skuespil

Og det er ok med spørgsmål---

Okay, hvor er det synd... men så er det godt at hun har andre der er der for hende! ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

SjeBets

Mettefpigen skriver:

Okay, hvor er det synd... men så er det godt at hun har andre der er der for hende! ....

ja heldigvis har hun andre, nu hendes far er sådan en klaphat, men det er nu ikke kun hans skyld, han er en tøffelhelt og gør alt hvad han kone siger, og hun synes der er for langt at køre efter min datter og hun synes at de har samvær nok til trods for der godt kan gå en mdr eller mere mellem de ser hinanden og så videre, men som sagt det er en kamp jeg har opgivet, min datter for intet ud af det alligevel. Så vi tager det som tøsen gerne vil, vil hun se ham kører jeg gerne, men vil hun ikke så er det også fint

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

SjeBets skriver:

ja heldigvis har hun andre, nu hendes far er sådan en klaphat, men det er nu ikke kun hans skyld, han er en tøffelhelt og gør alt hvad han kone siger, og hun synes der er for langt at køre efter min datter og hun synes at de har samvær nok til trods for der godt kan gå en mdr eller mere mellem de ser hinanden og så videre, men som sagt det er en kamp jeg har opgivet, min datter for intet ud af det alligevel. Så vi tager det som tøsen gerne vil, vil hun se ham kører jeg gerne, men vil hun ikke så er det også fint

Hvor er det flot af dig! Og utroligt at han ikke kan stå fast når det gælder hans datter.... :-(

Anmeld

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mettefpigen skriver:

Jeg synes der er flest ulemper.. Da vi var oppe på amtet fik vi afvide at Han skulle have Lukas på sine fridage (der går mellem 5-12 dage imellem han har ham) ingen faste dage, ingen faste weekender (da han også arbejder weekend), men at han bare kunne ringe og sige nej til at have ham (selvom han havde fri) hvis det var det han havde behov for, at vi skulle skiftes mellem jul og nytår, men hvis Thomas skulle arbejde nytårsaften skulle han ikk have ham... (normalt har han fri hvert andet år, men han kan godt arbejde 3 år i træk) Han skal ikk have ham i nogle ferier andet end sommerferie og juleferie.... (der arbejder han også) Jeg ved godt at det er vigtigt at have et arbejde, men at han ikk engang kan spørge dem om der er mulighed for at han kan få nogle flere faste fridage eller weekendfri... Han tror at hans søn kan klare alt, at det ikk tager på ham at der ikk er noget fasthed i den måde han ser ham på... Plus at vi gik fra hinanden i jan og jeg flyttede fra rækkehuset vi boede i... Han er først begyndt at søge ny bolig for nogle måneder siden, så nu står han nok uden bolig d 15/12, så han flytter ind hos en kammerat....

Jeg kan godt se der er nogle ting der må være ulempe for din søn, men du har klart fordelene. Du har dit barn længst tid og alt hvad det indebærer

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen skriver:

Nææ overhovedet ikk... Jeg er mest træt af at der ikk blir taget hensyn til ham.... Der skal tages mest hensyn til hans fars arbejde....
Og jaa jeg er meget heldig at have ham så mange dage, men han ser ikk sin far så meget... Jaa han har han ca 2 dage om ugen, men det er ikk særlig meget tid de har når han er i dp, købes ind, laves mad, spises....
Men jaa det er svært at forstå når i ikk er min situation...

Men når dit barn ikke er så gammel så skal han jo heller ikke være mere væk end to dage fra sin base. Flere dage vil være for lang tid at undvære mor.

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

mor:) skriver:

Jeg kan godt se der er nogle ting der må være ulempe for din søn, men du har klart fordelene. Du har dit barn længst tid og alt hvad det indebærer

Han kan godt være væk længere tid så længe han er ved en person han kender godt.... men det var ikke det der var pointen... pointen er at det ikke er mange timer han ser ham, da det næsten aldrig er weekend dage han ser ham... og hvis det endelig er weekend dage så vil han aflevere ham kl 12 da han skal på arb om aftenen....
Og jas det er en fordel at have ham mest, men det ændre ikke på at han ikke ser sin far meget og at han kan vælge og vrage som han har lyst... og det er en ulempe...

Anmeld

1. december 2013

Mettefpigen skriver:

Han kan godt være væk længere tid så længe han er ved en person han kender godt.... men det var ikke det der var pointen... pointen er at det ikke er mange timer han ser ham, da det næsten aldrig er weekend dage han ser ham... og hvis det endelig er weekend dage så vil han aflevere ham kl 12 da han skal på arb om aftenen....
Og jas det er en fordel at have ham mest, men det ændre ikke på at han ikke ser sin far meget og at han kan vælge og vrage som han har lyst... og det er en ulempe...

Jeg forstår det ikke. Han vælger vel ikke og vrager efter lyst men pligt. Som du indtil videre beskriver det så er det hans arbejde der vanskeliggør samværet. Men de ses da stadig. Og ift. sygdom så er det vel ikke meget anderledes end at både jeg og farmand har brugt de barn syge dage vi har og må aflevere vores dreng til bedsteforældrene. Vi har ingen bil.

Anmeld

1. december 2013

Mettefpigen

Jeg forstår det ikke. Han vælger vel ikke og vrager efter lyst men pligt. Som du indtil videre beskriver det så er det hans arbejde der vanskeliggør samværet. Men de ses da stadig. Og ift. sygdom så er det vel ikke meget anderledes end at både jeg og farmand har brugt de barn syge dage vi har og må aflevere vores dreng til bedsteforældrene. Vi har ingen bil.

Det gør han da når han vælger ikke at se ham selvom han ikke skal arbejde.... og det er okay med amtet...
Det er nok ikke anderledes end det, men jeg synes ikke det er fedt at han skal kaste op i 2 busser i en time...

Anmeld

1. december 2013

Mettefpigen skriver:

Det gør han da når han vælger ikke at se ham selvom han ikke skal arbejde.... og det er okay med amtet...
Det er nok ikke anderledes end det, men jeg synes ikke det er fedt at han skal kaste op i 2 busser i en time...

Jeg ved ikke hvorfor han ikke vælger at se ham de dage han har fri, da jeg ikke kender ham.
Men ja det er rigtig surt at han skal kaste op osv. Sådan har jeg det også når jeg skal aflevere min syge dreng men det er jo bare nødvendigt nogle gange. Og så er jeg ret sikker på i og med han er så lille at han da sikkert helst vil være hos mor alligevel

Anmeld

1. december 2013

Mettefpigen

Jeg ved ikke hvorfor han ikke vælger at se ham de dage han har fri, da jeg ikke kender ham.
Men ja det er rigtig surt at han skal kaste op osv. Sådan har jeg det også når jeg skal aflevere min syge dreng men det er jo bare nødvendigt nogle gange. Og så er jeg ret sikker på i og med han er så lille at han da sikkert helst vil være hos mor alligevel

Fordi han gerne vil slappe af.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.