Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.206 visninger
65 svar
26 synes godt om
30. november 2013

Mettefpigen

Min eks har Lukas ca 2 dage om ugen, ingen faste dage da han arbejder nat, og ikk har faste fridage....

Er det rigtigt at hvis Lukas blir syg den dag han skal hjem fra ham af, så skal han stadig aflevere ham?.. Og ikk have en ekstra dag så han (måske) kan nå at blive rask?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Newsence

Ja det passer. Han ( faren ) har hverken ret eller pligt til at have barnet ekstra grundet sygdom da det ville kunne udnyttes af mange for at få mere samvær. Hvis far plejer at aflevere i inst. Skal barnet i stedet afleveres på din adresse

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

newsence skriver:

Ja det passer. Han ( faren ) har hverken ret eller pligt til at have barnet ekstra grundet sygdom da det ville kunne udnyttes af mange for at få mere samvær. Hvis far plejer at aflevere i inst. Skal barnet i stedet afleveres på din adresse

Utroligt..... Så kan min søn blive mere syg eller dårlig pågrund af det....
I forvejen skal vi leve efter hans arbejde....

Tak for svar

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

Mettefpigen skriver:

Utroligt..... Så kan min søn blive mere syg eller dårlig pågrund af det....
I forvejen skal vi leve efter hans arbejde....

Tak for svar

Jeg ved med mine børn hvis de bliver syge ved far. Så vil de helst hjem til deres base. Måske din dreng også har det sådan. Bare en tanke

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

SjeBets skriver:

Jeg ved med mine børn hvis de bliver syge ved far. Så vil de helst hjem til deres base. Måske din dreng også har det sådan. Bare en tanke

Det gør ham ikk noget at være hos far....
Men mere at der er en times transport med 2 forskellige busser....

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

Mettefpigen skriver:

Det gør ham ikk noget at være hos far....
Men mere at der er en times transport med 2 forskellige busser....

Ja det er ikke optimalt med lang transport på den måde.

Anmeld

30. november 2013

Newsence

Hvis det er et problem med at leve efter hans arbejde så få en fast nedskrevet aftale. Det er også bedre for dit barn.. Stabilitet er bedre og så mere syg bliver barnet altså ikke af at blive afleveret hvis det er ordenligt klædt på..
Og reglerne er faktisk til for at beskytte dig mod at far misbruger det og altid lige får en ekstra dag grundet sygdom

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

SjeBets skriver:

Ja det er ikke optimalt med lang transport på den måde.

Nej og i dag havde han kastet op mange gange... så var ikke glad for at han skulle køre i bus i så lang tid når han var dårlig...
Synes bare ikke at det er optimalt...

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

newsence skriver:

Hvis det er et problem med at leve efter hans arbejde så få en fast nedskrevet aftale. Det er også bedre for dit barn.. Stabilitet er bedre og så mere syg bliver barnet altså ikke af at blive afleveret hvis det er ordenligt klædt på..
Og reglerne er faktisk til for at beskytte dig mod at far misbruger det og altid lige får en ekstra dag grundet sygdom

Har været på amtet... der kan ikke være noget fast afgrund af hans arbejde... og han kunne ikke drømme om at misbruge det fordi hans arbejde er MEGET vigtigt for ham... og for mig er det ligegyldigt hvor meget tøj han har på når der er så lang transporttid med offentlig transport...

Anmeld

30. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mettefpigen skriver:

Min eks har Lukas ca 2 dage om ugen, ingen faste dage da han arbejder nat, og ikk har faste fridage....

Er det rigtigt at hvis Lukas blir syg den dag han skal hjem fra ham af, så skal han stadig aflevere ham?.. Og ikk have en ekstra dag så han (måske) kan nå at blive rask?....

Min eks og jeg havde i starten en aftale om at hvis drengen var syg, så beholdte vi ham bare selvom jeg ifølge papirerne fra statsamtet skulle have afleveret ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.