Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

SjeBets

Mettefpigen skriver:

Jeg ville heller ikk bytte det for noget... Jeg synes bare han har for meget ret til at vælge og vrage, det synes jeg ikk er fair...

sådan er det, har selv haft mine kampe med tøsepigens far. Men nu har hun en alder hvor hun faktisk fravælger ham til tider, og så er det bestemt ris til egen røv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Mettefpigen

SjeBets skriver:

sådan er det, har selv haft mine kampe med tøsepigens far. Men nu har hun en alder hvor hun faktisk fravælger ham til tider, og så er det bestemt ris til egen røv.

Det er helt rigtigt... det er nok også min barndom hvor min egen far kom og gik som han selv havde lyst der kommer ind.... ved selv hvor ondt det har gjort.... men Jaa min mor siger nøjagtig det du gør ;-)

Anmeld

30. november 2013

LinLin

Mettefpigen skriver:

Nææ overhovedet ikk... Jeg er mest træt af at der ikk blir taget hensyn til ham.... Der skal tages mest hensyn til hans fars arbejde....
Og jaa jeg er meget heldig at have ham så mange dage, men han ser ikk sin far så meget... Jaa han har han ca 2 dage om ugen, men det er ikk særlig meget tid de har når han er i dp, købes ind, laves mad, spises....
Men jaa det er svært at forstå når i ikk er min situation...

Jeg har også en søn med en "ustabil" far så jeg ved faktisk godt hvad det handler om

Kan godt være du "mest er træt af der ikke bliver taget hensyn" men samtidig svarer du en anden at du er træt af at han (far) kan vælge og vrage... og jeg kan godt forstå dig - jeg har også bandet min søns far væk mange gange men sådan er det desværre bare...

Det vigtigste ifht din søn når hans far nu er så ustabil er at DU er stabil!

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

LinLin skriver:

Jeg har også en søn med en "ustabil" far så jeg ved faktisk godt hvad det handler om

Kan godt være du "mest er træt af der ikke bliver taget hensyn" men samtidig svarer du en anden at du er træt af at han (far) kan vælge og vrage... og jeg kan godt forstå dig - jeg har også bandet min søns far væk mange gange men sådan er det desværre bare...

Det vigtigste ifht din søn når hans far nu er så ustabil er at DU er stabil!

Det var ikke helt det jeg mente med det... jeg mente med hele min situation... med alle de ting der er sket de sidste par år der har gjort at jeg har en depression, med vores fortid hvor jeg har stået med alt mht til Lukas og det eneste han gjorde var at brokke sig over at han ikke fik nok søvn, og jeg efter vi gik fra hinanden ville have at vi kunne have et godt samarbejde og snakke ordentligt sammen havde hjulpet ham med at kigge efter billige møbler.. men efterfølgende står jeg selv og skal lave fordeling ud fra hans vagtplan så jeg ved hvornår han skulle have lukas for ellers ville han jo ikk kunne se ham.. også til nu hvor jeg føler at amtet giver ham lov til at gøre hvad han har lyst til...
Jeg tager nok bare tingene mere personligt lige pt.. jeg ved det ikke... jeg prøver virkelig bare at tænke så meget på Lukas som overhovedet muligt fordi at han helst ikke skal påvirkes (for meget) af alle de ting der sker... undskyld mit udbrud. .

Anmeld

30. november 2013

LinLin

Mettefpigen skriver:

Det var ikke helt det jeg mente med det... jeg mente med hele min situation... med alle de ting der er sket de sidste par år der har gjort at jeg har en depression, med vores fortid hvor jeg har stået med alt mht til Lukas og det eneste han gjorde var at brokke sig over at han ikke fik nok søvn, og jeg efter vi gik fra hinanden ville have at vi kunne have et godt samarbejde og snakke ordentligt sammen havde hjulpet ham med at kigge efter billige møbler.. men efterfølgende står jeg selv og skal lave fordeling ud fra hans vagtplan så jeg ved hvornår han skulle have lukas for ellers ville han jo ikk kunne se ham.. også til nu hvor jeg føler at amtet giver ham lov til at gøre hvad han har lyst til...
Jeg tager nok bare tingene mere personligt lige pt.. jeg ved det ikke... jeg prøver virkelig bare at tænke så meget på Lukas som overhovedet muligt fordi at han helst ikke skal påvirkes (for meget) af alle de ting der sker... undskyld mit udbrud. .

Det er helt forståligt du har det sådan - tror bare du skal passe på det ikke bliver "hævn" - sådan lyder det for mig... At han har fået og fået og nu vil du have lidt også.

Anmeld

30. november 2013

et-ønske

Mettefpigen skriver:

Jeg synes der er flest ulemper.. Da vi var oppe på amtet fik vi afvide at Han skulle have Lukas på sine fridage (der går mellem 5-12 dage imellem han har ham) ingen faste dage, ingen faste weekender (da han også arbejder weekend), men at han bare kunne ringe og sige nej til at have ham (selvom han havde fri) hvis det var det han havde behov for, at vi skulle skiftes mellem jul og nytår, men hvis Thomas skulle arbejde nytårsaften skulle han ikk have ham... (normalt har han fri hvert andet år, men han kan godt arbejde 3 år i træk) Han skal ikk have ham i nogle ferier andet end sommerferie og juleferie.... (der arbejder han også) Jeg ved godt at det er vigtigt at have et arbejde, men at han ikk engang kan spørge dem om der er mulighed for at han kan få nogle flere faste fridage eller weekendfri... Han tror at hans søn kan klare alt, at det ikk tager på ham at der ikk er noget fasthed i den måde han ser ham på... Plus at vi gik fra hinanden i jan og jeg flyttede fra rækkehuset vi boede i... Han er først begyndt at søge ny bolig for nogle måneder siden, så nu står han nok uden bolig d 15/12, så han flytter ind hos en kammerat....

Det er naturligvis surt at sf kan aflyse efter eget behov, men det er desværre vilkårene. Det er endnu mere frustrerende at være vidne til at den anden part ikke tilgodeser barnets tarv og behov, det gør ufatteligt ondt at se på som bf!!

Jeg blev alene med min datter da hun var 16 mdr. Hendes far har samvær med hende fra fredag eftermiddag til søndag, så hun ser ham cirka 2,5 døgn - hvor han så samtidig passer hans højt elskede fritidsinteresse jagt, hvor hun så bliver passet af andre. De første 5 år havde han hende ikke i sommerferien og kun evt den 24/12, men ikke med overnatning. De sidste par år har vi udvidet med at han har hende en uge i sommerferien og 3-5 dage mellem jul og nytår! Så det er bestemt ikke meget hun ser sin far.
Det er hans valg at fravælge hende, for mig er hun et tilvalg og elsker at jeg er så heldig at hun er mest hos mig, hvor jeg ved hun har det godt - det bliver hendes fars tab en dag at have valgt hende fra.

Så jo jeg ved godt hvordan det er at være alene med et barn, og hvor frusterende det er!!! Men for alt i verden ville jeg ikke bytte det for noget som helst

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

et-ønske skriver:

Det er naturligvis surt at sf kan aflyse efter eget behov, men det er desværre vilkårene. Det er endnu mere frustrerende at være vidne til at den anden part ikke tilgodeser barnets tarv og behov, det gør ufatteligt ondt at se på som bf!!

Jeg blev alene med min datter da hun var 16 mdr. Hendes far har samvær med hende fra fredag eftermiddag til søndag, så hun ser ham cirka 2,5 døgn - hvor han så samtidig passer hans højt elskede fritidsinteresse jagt, hvor hun så bliver passet af andre. De første 5 år havde han hende ikke i sommerferien og kun evt den 24/12, men ikke med overnatning. De sidste par år har vi udvidet med at han har hende en uge i sommerferien og 3-5 dage mellem jul og nytår! Så det er bestemt ikke meget hun ser sin far.
Det er hans valg at fravælge hende, for mig er hun et tilvalg og elsker at jeg er så heldig at hun er mest hos mig, hvor jeg ved hun har det godt - det bliver hendes fars tab en dag at have valgt hende fra.

Så jo jeg ved godt hvordan det er at være alene med et barn, og hvor frusterende det er!!! Men for alt i verden ville jeg ikke bytte det for noget som helst

Puha det med sommeren kender jeg, min datter er 13 og vi gik fra hinanden da hun var 5 mdr. og det er først her forrige år han har haft hende længere end 1 uge i sommeren, og det længste han har haft hende er 10 overnatninger i træk, ellers skipper han hende ud til hans mor, og jeg synes det er så dårligt, fordi at manden har andre børn som bliver tilgodeset hele tiden, tøsen har en luftmadras hos ham og thats it. kan godt forstå hun fravælger ham nogle gange ...

Prrrfff at de ikke kan se hvad de mister

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

LinLin skriver:

Det er helt forståligt du har det sådan - tror bare du skal passe på det ikke bliver "hævn" - sådan lyder det for mig... At han har fået og fået og nu vil du have lidt også.

Jaa kan godt se det lyder sådan... vil ikke have hævn, vil bare gerne have at... hvordan forklare jeg det uden det lyder grimt... at han også skulle gøre noget, øhm... at han ikke får alt serveret... eller.. håber du forstår hvad jeg mener...

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

et-ønske skriver:

Jaa de mister så meget... og Jaa det er mere det med at de ikke kan se det... Jaa det må virkelig være hårdt at være vidne til, specielt når man kan se at det påvirker dem...
Tak fordi du delte din historie, jeg håber det bli'r bedre i fremtiden....

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

SjeBets skriver:

Puha det med sommeren kender jeg, min datter er 13 og vi gik fra hinanden da hun var 5 mdr. og det er først her forrige år han har haft hende længere end 1 uge i sommeren, og det længste han har haft hende er 10 overnatninger i træk, ellers skipper han hende ud til hans mor, og jeg synes det er så dårligt, fordi at manden har andre børn som bliver tilgodeset hele tiden, tøsen har en luftmadras hos ham og thats it. kan godt forstå hun fravælger ham nogle gange ...

Prrrfff at de ikke kan se hvad de mister

:-( en luftmadras?? Den ligger man jo ikke engang godt i.... hvor må det være hårdt for hende..... :-( og for dig som mor....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.