mormor underbukser ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

mulle85

Anonym skriver:

Lå lige og kiggede i nogle tråde hvor samtlige havde mormor underbukser på. ..

Er jeres mænd glade for det? 

herhjemme er det et no go hverken mig eller kæresten kan li dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

mor88

Anonym skriver:

Jeg kan ikke fordrage g-streng!! Føler mig indeklemt :p men min kæreste stnes så heller ikke, at g-strenge er det mest sexede.. Han er mere til hotpants med et pift, ala blonder o.l. så der er jeg heldig jeg har en masse hotpants, og der er altså mange sexede iblandt synes at Change har flere sexede hotpants

Anmeld

30. november 2013

Ciss

Er det sådan, at folk kalder alt, som ikke er g-streng, for mormortruser?

Jeg har godt nok aldrig set min egen bedstemor i hotpants...

Jeg kan selv ikke fordrage at gå med g-streng - men jeg synes godt nok, der er mange andre alternativer, som ligger meget langt fra det, jeg ville kalde en mormortruse.

Selv en hvid bomuldstruse kan være hamrende sexy, hvis den sidder rigtig på den rigtige krop.... Holdning har vel så meget at sige som fasconen på trusen.

Anmeld

30. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Når jeg tænker mormor trusser så forestiller jeg mig sådan nogle højtaljede bomuldstrusser der dækker hele numsen nærmest - og sådan nogle synes jeg nu ikke jeg ser herinde ret tit.
Ser derimod ofte hotpants i blonde eller delvis blonde og det synes jeg (og min kæreste) er ligeså flot og frækt som g-strenge.

Men jeg tænker at folk nok ikke lige stiller op i sit frækkeste lingeri når de tager billeder som skal herind og ligge!

Anmeld

30. november 2013

B&J

jeg har stort set alt alm trusser på det syntes jeg er det dejligste fordi jeg arbejder rigtigt meget går og cykler og gider ikke rykke noget ud af måsen og må indrømme tror min kæreste er lige glad

Anmeld

30. november 2013

Happiness

Jeg går stort set altid i hotpants. Jeg kan ikke fordrage at have g-streng på. Og synes ikke der er noget mere ucharmerende end de tøsser der bukker sig ned og så kan man se strengen.... Og synes ofte jeg støder på det. 

Og jeg gætter på min mand ikke har noget imod mit valg af undertøj

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

jeg vil stadig gerne vide hvad TS mener er mormor trussen. jeg forbinder en mormor trusse med dem som bliver vist længere oppe i tråden. Og dem synes jeg ikke jeg ser mange af

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

jeg vil stadig gerne vide hvad TS mener er mormor trussen. jeg forbinder en mormor trusse med dem som bliver vist længere oppe i tråden. Og dem synes jeg ikke jeg ser mange af

Så nogen der dækker hele måsen og gamle damer går i.. de giver 4 baller og er da usexede

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

Anonym skriver:

Så nogen der dækker hele måsen og gamle damer går i.. de giver 4 baller og er da usexede

hvis de dækker hele måsen hvordan kan de så give 4 baller ?

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

Anonym skriver:

Og jeg tænker at det nok ikke er alle der har lyst til at ligge billeder op på et meget offentligt site, med en afslørende trusse, det er vel noget man gemmer til manden ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.