mormor underbukser ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Masig skriver:

Den er jeg med på.... Synes bare det var et lidt underligt spørgsmål.... Er jeres mænd glade for det? - i mine ører lyder det nærmest som om at mænd ikke kan tænde på en der går i mormortrusser... Selvfølgelig er noget tøj mere sexet end andet, men for det første er det jo ikke tøjet det kommer an på, for det andet så sidder noget tøj bedre/dårligere på en krop end på en anden, så måske den ene kvinde er mere sexet i alm trusser end i g-streng eller omvendt 

Er enig med. Men fordi der pludselig var så mange svar der gik ud på at kærlighed og tøj ikke hænger sammen, virkede det som om det var det ts skrev. Og jeg tror vitterligt bare hun mener om mændene tænder på det...det kan være hendes undren kommer af at hendes mand absolut ikke bryder sig om mormortrusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Haha. Hvad er egentlig definitionen på mormor-trusser? Det er jo svært at svare på hvis ikk man ved hvad der menes

For mig er mormor-trusser sådan nogen store thai-trusser der går højt op og dækker det nederste af maven (op til navlen ca)

Dem har jeg aldrig set herinde

Alle andre typer trusser synes jeg egentlig kan være ganske sexede, hvis de er lavet i det rette stof og sidder ordenligt

Altså, g-streng er jo heller ikk = frækt. Nogen kan slet ikk bære dem, og hvis det er sloggis udgave er det vist ligegyldigt hvor pæn en bagdel man har, så er trussen sgu ikke fix

Anmeld

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Haha. Hvad er egentlig definitionen på mormor-trusser? Det er jo svært at svare på hvis ikk man ved hvad der menes

For mig er mormor-trusser sådan nogen store thai-trusser der går højt op og dækker det nederste af maven (op til navlen ca)

Alle andre typer trusser synes jeg egentlig kan være ganske sexede, hvis de er lavet i det rette stof og sidder ordenligt

Altså, g-streng er jo heller ikk = frækt. Nogen kan slet ikk bære dem, og hvis det er sloggis udgave er det vist ligegyldigt hvor pæn en bagdel man har, så er trussen sgu ikke fix

De der trusser helt op til navlen er jo blevet ret in idag. Ved ikke om du er stødt på nogen i undertøjsbutikker. Men gik forbi triumph eller change og alle deres dukker havde trusser på der gik næsen op til navlen. Men de var ikke bare hvide bomuldtrusser. De var lige sexet lidt op
Men jeg definere mormortrusser som de der hvide fra sloggi man kan købe i føtex

Anmeld

30. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
mor:) skriver:

De der trusser helt op til navlen er jo blevet ret in idag. Ved ikke om du er stødt på nogen i undertøjsbutikker. Men gik forbi triumph eller change og alle deres dukker havde trusser på der gik næsen op til navlen. Men de var ikke bare hvide bomuldtrusser. De var lige sexet lidt op
Men jeg definere mormortrusser som de der hvide fra sloggi man kan købe i føtex

Jeg mener ikk alle der er højtaljede men ja, bomuldstypen helt uden detaljer og tit med enormt dårlig pasform hehe

Anmeld

30. november 2013

lineog4

Mor11 skriver:

Jeg mener ikk alle der er højtaljede men ja, bomuldstypen helt uden detaljer og tit med enormt dårlig pasform hehe

Det her er en mormortrusse i min verden og selvom jeg er gammel og kedelig er min trusser lidt mindre end sådan et par 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
lineog4 skriver:

Det her er en mormortrusse i min verden og selvom jeg er gammel og kedelig er min trusser lidt mindre end sådan et par 

Præcis!!!! 

Og dem har jeg nu aldrig set herinde

Anmeld

30. november 2013

Muffinmus

De er grimme og giver næsten alle piger dobbelte baller bagpå når de går...kun ganske få kan se sig fri for at få halvballetrusserne sat godt
Mændene siger de er ligeglade, men viser man dem en kvinde i et par store mormor trusser og samme piger en en sød lille trusse, så vil de fleste stemme på den lille trusse...mange vil bare ikke sige det til konen fordi de ved kvinder er pænt følsomme hvad numsen angår
Men, de er da ganske behagelige at have på, har dem da på 2-3 gange om året når der lige går lidt søndag over det, men ellers ikke. Selv en stor numse kan komme til at se betragteligt bedre ud uden mormortrussen

Anmeld

30. november 2013

Muffinmus

Mor11 skriver:

For mog er en mormortrussen, en stor trusse der ikke sidder mellem ballerne, men prøver at skjule dem.....

Anmeld

30. november 2013

Laulund87

Mor11 skriver:

Præcis!!!! 

Og dem har jeg nu aldrig set herinde

Jeg har set dem herinde, bare lige for at sige at de altså er her hehe.

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg har hørt ad omveje, at man tilbyder gratis, psykologisk krisehjælp til mænd, der må leve med dette. Meget alvorlig problemstilling, du der bringer op. 

Forstår ikke lige.... :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.