mormor underbukser ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

Carina:-)

Hvorfor i alverden skulle ens mand bestemme hvad man går i?

Og tror altså næppe der er nogen mænd der sidder og begræder deres kæresters valg af undertøj-Men jeg kan tage fejl ,og at der er masser af overfladiske mænd derude der går enormt op i kvinders undertøj....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Så nogen der dækker hele måsen og gamle damer går i.. de giver 4 baller og er da usexede

Og graviditetsbilleder skal helst ose af sex eller hvad? 

Jeg synes, det er udtryk for overfladisked ud over alle grænser at gå op i andre kvinders foretrukne undertøj - at du overhovedet bemærker det på fotos af gravide maver er mig en gåde. Dit fokus er ikke engang på, hvad kvinderne selv synes om at have på - men på, hvad deres mænd kan lide. Gravide kvinders mænd kan ofte bl.a. se frem til, at kvinden får strækmærker og hængebryster - hvis kvindens valg af trusser kan påvirke mandens syn på hende, er han i mine øjne hverken moden eller værdig til at satse på en fremtid med. 

Anmeld

30. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Carina:-) skriver:

Hvorfor i alverden skulle ens mand bestemme hvad man går i?

Og tror altså næppe der er nogen mænd der sidder og begræder deres kæresters valg af undertøj-Men jeg kan tage fejl ,og at der er masser af overfladiske mænd derude der går enormt op i kvinders undertøj....

Mænd? Næppe. Drengerøve? Måske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.