mormor underbukser ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

Elgaard73

Min mand ville være fløjtende ligeglad med om jeg gik i "mormor trusser" (hvad det så end er). Hellere dem, end g-streng, som han syntes er meget lidt flatterende. Faktisk kender jeg en del mænd, som syntes at g-streng er et turn off. Og personligt, så syntes jeg også at det er meget få kvinder, der ser godt ud i en g-streng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Lå lige og kiggede i nogle tråde hvor samtlige havde mormor underbukser på. ..

Er jeres mænd glade for det? 

For mig er mormor trusser absolut no-go! Jeg går kun i g-streng og til tider i hotpants der kun dækker halvdelen af numsen (dét fortrækker min kæreste)

Anmeld

30. november 2013

LilleSmølf

Mormor underbukser? Altså, normale trusser? Eller sådan nogen gravditets-store underbukser?

Hvis det er sidstenævnte - det er jo BABY.dk og når man er 8 måneder henne er man fløjtende ligeglad. Jeg stjal min mands boxershort

Hvis det er førstenævnte - er det jo bare standard trusser.

Kunne ikke være mere ligeglad med om mind mand ville at jeg rendte rundt i g-streng hver dag (især når han alligevel ikke kan se det) og han er sådan set også rivende ligeglad da han alligevel foretrækker at jeg ikke har nogen af delene på

Men okay, du må så også gå meget mere op i det end os andre siden du kigger på andres trusser på en babyside...

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

jeg tænker at de fleste nok ikke tager deres mest afslørende undertøj på til mavebilleder der skal ligges op på et meget offentlig site. Men det er så bare min tanke.

Og hvad er en mormor trusse, jeg har en ide om hvad det er, men det er ikke det som jeg synes jeg ser mest på billederne. Så tænker der måske er en anden definition end den jeg har.

Men min mand er nu mere til hotpants end g-streng,

Anmeld

30. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LilleSmølf skriver:

Mormor underbukser? Altså, normale trusser? Eller sådan nogen gravditets-store underbukser?

Hvis det er sidstenævnte - det er jo BABY.dk og når man er 8 måneder henne er man fløjtende ligeglad. Jeg stjal min mands boxershort

Hvis det er førstenævnte - er det jo bare standard trusser.

Kunne ikke være mere ligeglad med om mind mand ville at jeg rendte rundt i g-streng hver dag (især når han alligevel ikke kan se det) og han er sådan set også rivende ligeglad da han alligevel foretrækker at jeg ikke har nogen af delene på

Men okay, du må så også gå meget mere op i det end os andre siden du kigger på andres trusser på en babyside...

Jeg smiler også over indlægget - herhjemme ser min mand mit undertøj, når vi står op, og når vi går i seng, og de få minutter dagligt vejer altså ikke tungere end mit velvære resten af dagen. Han kan sagtens finde ud af at pille trusserne af mig, uanset model... Det er selvfølgelig en anden sag, hvis man som par går rundt kun i undertøj hele dagen. 

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg har hørt ad omveje, at man tilbyder gratis, psykologisk krisehjælp til mænd, der må leve med dette. Meget alvorlig problemstilling, du der bringer op. 

Forstår ikke lige.... :p

Anmeld

30. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor og meget mere skriver:

Jeg har hørt ad omveje, at man tilbyder gratis, psykologisk krisehjælp til mænd, der må leve med dette. Meget alvorlig problemstilling, du der bringer op. 

Det har jeg altså også hørt! Tror faktisk næsten at man ka få tilskud til det gennem Danmark  Vh stine

Anmeld

30. november 2013

C-Dog

Når man alligevel ligner en Morhval hvorfor så forsøge at være fræk? Synes ikke selv gravide i g string er hot. Nu har jeg så også kun set mig selv :-P men ja. Før og efter graviditet er jeg FOR frækt undertøj, eller ingen undertøj. Man kan godt være en god mor og en frækkert der går op i at fordreje mandens hovede når man smider tøjet :-D haha

Anmeld

30. november 2013

Masig

mor:) skriver:

Tror nu heller ikke ts spørge om manden er glad for sin kæreste, men hvorvidt mænd tænder på mormortrusser. Og jo jo man tænder vel på hinanden uanset, men derfor kan noget være mere frækt end andet

Den er jeg med på.... Synes bare det var et lidt underligt spørgsmål.... Er jeres mænd glade for det? - i mine ører lyder det nærmest som om at mænd ikke kan tænde på en der går i mormortrusser... Selvfølgelig er noget tøj mere sexet end andet, men for det første er det jo ikke tøjet det kommer an på, for det andet så sidder noget tøj bedre/dårligere på en krop end på en anden, så måske den ene kvinde er mere sexet i alm trusser end i g-streng eller omvendt 

Anmeld

30. november 2013

lineog4

Mormor trusser for mig er nogen der når navlen og dækker alt... Dem har jeg dig ikke set her inde  Men kan se jeg nok er en mormor når jeg synes hotpant eller blondetrusser er mindst hvis ikke mere sexede end g-streng. Synes faktisk g-streng kan være meget lidt flatterende med mindre man har en ualmindelig veltrænet numse. 

Og min mand, hmm han tænder vist mest på underbukser der er taget af og så er farve og facon ligegyldigt ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.