mormor underbukser ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

Kay

Efter fødslen gik jeg i mormor trusse i ca 1/2 år... Og nej det syntes min mand ikke var det fedeste... Så efter det halve år gik han ud og købte mig en masse nyt undertøj...

Det var faktisk rigtig rat, og følte lidt jeg fik en del af mig selv tilbage jeg havde glemt i alt det baby race... Har altid gået i gstring også under graviditeten... Syntes det er mere behageligt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Laulund87

Jeg har selv tænkt det samme, men sådan er vi jo forskellige

Jeg havde ikke noget problem med at have g-streng på under graviditeten og ellers gik jeg en del i hotpants. Har aldrig mormortrusser på

Anmeld

30. november 2013

charlottekri

Nu går jeg i såkaldte mormor trusser til dagligt og det synes kæresten ikke er super fedt, han ville helst at det var g-streng men faktum er at jeg til dagligt skifter tøj sammen med 4 mænd og synes ikke lige at de behøver at have frit udsyn til mine røvballer... Og det er fint nok med kæresten når jeg stiller det sådan op
Så jeg nøjes med at gå med g-streng i weekenderne

Anmeld

30. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg går kun i hotpants og min kærste ku da ik være mere ligeglad! Vh stine

Anmeld

30. november 2013

LinLin

Jeg tror ikke jeg ved hvad mormor trusser er....? (så måske går jeg i dem )

Har en del forskellige "udformninger" - men ingen g-streng! Bryder mig ikke om at have dem på og heldigvis synes min mand ikke er de er sexede overhovedet! (Har nemlig haft købt nogle "for hans skyld" )

Anmeld

30. november 2013

Albertsen92

Haha
Fed tråd...

Altså hvis jeg havde lyst til at have mormor trusser på, havde jeg været ligeglad med, hvad han synes
Meeeen han ville nok ikke være så glad for det.

Anmeld

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Masig skriver:

Min mand er glad for mig uanset hvilke trusser jeg har på 

Tror nu heller ikke ts spørge om manden er glad for sin kæreste, men hvorvidt mænd tænder på mormortrusser. Og jo jo man tænder vel på hinanden uanset, men derfor kan noget være mere frækt end andet

Anmeld

30. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg synes ikke selv g-streng er særlig flatterende for kroppen. Så det går jeg aldrig med. Det er heller ikke særlig behageligt. 

I stedet bruger jeg "mormor-trusser" eller hotpants. Men vil lige sige, man kan jo sagtens finde super pæne "mormor-trusser". 

Min mand, jah.... Han har egentlig ikke sagt noget. Men selv hvis han gjorde, så ville det stadig være mine fortrukne. 

Anmeld

30. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hov... Og så har man vel mange forskellige typer af undertøj? Der er undertøj man tager på til at forføre manden, men det er sikkert ikke det samme som man tager på på arbejde eller for den sags skyld til mave billeder på baby.dk  

Anmeld

30. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Lå lige og kiggede i nogle tråde hvor samtlige havde mormor underbukser på. ..

Er jeres mænd glade for det? 

Jeg har hørt ad omveje, at man tilbyder gratis, psykologisk krisehjælp til mænd, der må leve med dette. Meget alvorlig problemstilling, du der bringer op. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.