Hvor er jeg bare irriteret!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

karina1980

Eva skriver:

Det har der bare ikke været før....en kombi af at der er nogle ikke så heldige forældres børn der har fået knallertkort og så en eneste ny her på vejen, så er der ballade....det er trist og en dag bliver de kørt ned, jeg var ved det den anden dag...tre på en knallert uden lys på drøner de rundt i borede(eller hvad de gør for at de skal larme og køre stærkt) knallerter...det værste er bare at de er total utilregnelige så ingen tør sige eller gøre noget og skole osv har opgivet dem...det var dem der som 14 årige stod for hashsalget her i byen, men politiet kunne intet gøre...skræmmende at man som forældre bare er så ligeglad og opgiver og at ingen eller intet tager over....gad vide om det er dem eller andres børn der taber på sigt...Nå, bare lidt tanker..og ja, desværre ses de jo alle steder i vores samfund..

ja desværre, er de alle steder, da vi flyttede ind her for 3-4 år siden var der heller ikke sådan nogle *bøller* men det sidste år er det blevet rigtigt slemt, nu foregår det bare som regel i bil og gerne uden nr. plader og så på en amts/skolevej 

jeg bor i en lidt større flække, men ikke stor nok til at politiet kommer,

men ja, uanset hvem der taber så er det trist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

4xGreve

Eva skriver:

Øv, hvor lyder det træls...lyder som om det er det mange kvinder skal lære...at sige højt og klart NEJ og sige sådan her bliver det fordi det er det jeg mener er RIGTIGT OG VIGTIGT for MIG....!!det har jeg øvet mig på i mange år og synes godt nok tit det er svært...nogle mennesker er vanvittig grænseoverskridende og især hvis de får en indgang til det....synes jeg..
Men det må vidst være en livslang opgave for os søde piger-smiler
Knus....

livslang opgave som jeg nok aldrig lære
Kan bare ikke såre og svigte andre og det føler jeg jeg gør...
Godt at høre der er nogen kvinder som dig imellem der tør at sige fra!!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.