Hvor er jeg bare irriteret!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg er rigtig møghamrende irriteret - og nok også en anelse arrig - over at vores forsikring nu på 4. måned sylter vores sag, og forsøger at trække den i langdrag. Vi har en fejlkonstruktion på et tag, som vores ejerskifteforsikring skal dække. En ejerskifteforsikring som er købt og betalt og tydeligt lover dækning af skjulte fejlkonstruktioner - og denne er IKKE nævnt i tilstandsrapporten.
Først skulle vi søge kommunen om dispensation til, at denne fejlkonstruktion godt måtte være der - de afslog heldigvis! Så nu skal de faktisk dække det, men pga. ferie må vi bare vente, vente og vente lidt mere. VI har i 4 måneder haft et komplet ubrugeligt værelse, pga. de båtnakker der sidder derinde og forsøger at finde en vej udenom dækningen!

Aaahhh, det lettede lidt at komme af med det. Men desværre også kun lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Mca<3

Eva skriver:

over at der i min lille by her er en flok knægte som forældrene ikke kan styre, der drønner rundt på MEGET larmende knallerter den halve nat....øvøv..og politiet er på marielyst, så der er ikke meget hjælp at hente...oveni er der kommet en lejer på vejen og hun/han og alle vennerne kører som sindsyge...SÅ TRÆLS!!

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I er irriterede over for tiden???

KNus Eva..

Hvor er det præcis du bor ???

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Hvor er det præcis du bor ???

Jeg bor præcis på Nord Falster og endnu mere præcis i Nørre Alslev...ikke at der sikkert er mnge der kender den..verdens kedeligste flække med vanvittig lavt til loftet.....men hvad, der er kun 13 år til jeg kan flytte-griner
KNus Eva..

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

Marcus' Mor skriver:

Jeg er irriteret over mennesker der siger en ting og mener en anden.
Jeg er irriteret over, at mennesker  har så svært ved at rumme hinanden.
Jeg er irriteret over menneskets mistroiskhed.
Jeg er irriteret over, at jeg endnu ikke ved svar fra universitetet om jeg skal videreuddanne mig eller om jeg skal på arbejde igen.
Jeg er irriteret over, at disse ting irriterer mig.

De tre første er jeg også påvirket over...måske ikke så meget irriteret som skuffet...men det må jo være menneskers egen dårligdom der gør at de ikke kan rumme andre og har brug for at nedgøre dem...sådan er det nok bare, jeg talte med min veninde om det i går, det er sørgeligt...

held og lykke med uni, håber du kommer ind...

Knus til dig...

Eva

Anmeld

28. juli 2009

Mca<3

Eva skriver:

Jeg bor præcis på Nord Falster og endnu mere præcis i Nørre Alslev...ikke at der sikkert er mnge der kender den..verdens kedeligste flække med vanvittig lavt til loftet.....men hvad, der er kun 13 år til jeg kan flytte-griner
KNus Eva..

He he når ok ,, skulle bare høre ,, Sviger forældrene bor i Nykøbing falster , der er sgu også kedeligt syntes jeg

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

He he når ok ,, skulle bare høre ,, Sviger forældrene bor i Nykøbing falster , der er sgu også kedeligt syntes jeg

Ja, det gør det ikke meget bedre....må indrømme at der er meget forskel på mennesker bare på det korte stykke jeg er flyttet...jeg kommer aldrig til at blive en af de indfødte hernede...tror bare deres syn på verden er for langt fra mit....ikke rigtig plads til fjollede tøser med blomsterbiler, men det bliver der nød til lidt endnu-griner
Knus,,,

Anmeld

28. juli 2009

Mira0911

Hmm... Jeg er rigtig irriteret over vores nabo... Når vores hund leger i haven med hans legetøj og lige giver et lille bjæf, sidder hun på den anden side og brokker sig, at den hund skal holde sin kæft, og at han slet ikke skal tisse i vores have...

Jeg udbrød til hende, det er ikke dig der bor på denne matrikel, så du kan bare passe dit eget...

Anmeld

28. juli 2009

Mca<3

Eva skriver:

Ja, det gør det ikke meget bedre....må indrømme at der er meget forskel på mennesker bare på det korte stykke jeg er flyttet...jeg kommer aldrig til at blive en af de indfødte hernede...tror bare deres syn på verden er for langt fra mit....ikke rigtig plads til fjollede tøser med blomsterbiler, men det bliver der nød til lidt endnu-griner
Knus,,,

Ha det kunne jeg levende forestille mig  Hvor var du fra oprindeligt ??

Jeg kunne aldrig flytte derned ,,,   Min kæreste snakker stadig med deres accent efter 13 år i kbh fnis .. Det lyder nu sødt specielt når han siger mormor og morfar

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Ha det kunne jeg levende forestille mig  Hvor var du fra oprindeligt ??

Jeg kunne aldrig flytte derned ,,,   Min kæreste snakker stadig med deres accent efter 13 år i kbh fnis .. Det lyder nu sødt specielt når han siger mormor og morfar

Jeg er født i Vordingborg og har boet der indtil jeg blev 25 år...dvs jeg har også boet i lyngby, men det var der nu heller ikke meget ved.
Men Vrdingborg er en meget kulturel by og så har den skov, strand og en hyggelig by...men jeg flyttede herned med min x, fordi vi fandt et skønt hus på landet, men det var så absolut slet ikke mig fandt jeg ud af-griner
Men da jeg blev alene kunne jeg simpelthen ikke få mig selv til at tage børnene væk fra deres verden, deres far, venner osv...så jeg har indgået en aftale med mine børn og min x om at vi alle bliver her indtil drengene ikke går i skole mere...skulle jeg flytte, så måtte jeg lade drengene blive her...så jeg bliver..sådan er det jo.
Men når jeg ikke er afhængig af  børn eller omvendt...så flytter jeg til Kbh...min veninde bor inde på blegdamsvej og jeg elsker bare det område..
Knus..

Anmeld

28. juli 2009

TbCp

Der er faktisk slet ikke noget der irriterer mig lige pt. det er faktisk ganske rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.