Eva skriver:
over at der i min lille by her er en flok knægte som forældrene ikke kan styre, der drønner rundt på MEGET larmende knallerter den halve nat....øvøv..og politiet er på marielyst, så der er ikke meget hjælp at hente...oveni er der kommet en lejer på vejen og hun/han og alle vennerne kører som sindsyge...SÅ TRÆLS!!
Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I er irriterede over for tiden???
KNus Eva..
Lyder træls

Jeg er er drøn irriteret over, at jeg endnu ikke har fået brev om, hvilken børnehave Stefanie skal starte i inden d. 1. sept.

.
De sidste 2 mdr har jge ringet til pladsanvisningen hver uge, da vi har en ønske-børnehave! Men pga, stor pladsmangel har de endnu ikke lavet det færdigt og skal muligvis kører med overbelægning med 3 børnehaver omkring os....nøjagtig de3 børnehaver vi har ønsket...jeg syntes jo ikke det er optimalt for hverken børn eller personale, hvis stedet skal køre med overbelægning....men sådan er vilkårerne!!
Men lad os nu se, lige nu ville jeg bare gerne vide besked, således vi kan komme ned og se stedet - og både vi og Stefanie kan se stedet og vænne os til tanken.
På torsdag er jeg blevet lovet et endeligt svar....!
Lone
Anmeld