Hvor er jeg bare irriteret!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

heaven

jeg bliver irriteret over at jeg ikke kan tage mig sammen til at få gjort rent - særligt når der er ca 12 cm støv  (næsten, heeh) og sønnen bliver 2 imorgen og vi skal have gæster....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Cris skriver:

Hvorfor vil du ikke navne dem? Er du bange, at der er nogle, som vil gør noget med dig? Det er irriterende, at der er nogle som opfører sig på den måde. Og det er ikke selve virksomhed, for loven virker for alle sammen. Det er de mennesker som sidder der, som gør tingene besværligt.

Jeg håber, at du snart får det lidt bedre

´grunden til at jeg ikke vil nævne dem er at jeg ikke vil "gøre noget forkert".... i forhold til hvis vi på et tidspunkt havner i retten...-

Anmeld

27. juli 2009

AstridM

Iriitationen over folk der råber, unger der burde sove kl 22, der råber.

At naboen ikke kan lade være med at tørre tøj i sin tørretumbler mellem 22 og 03 (HVER NAT!!!) så vi ikke kan sove.
At naboen ikke advare når han borer så vores ældste besvimer af skræk og vi må ringe 112.

Anmeld

27. juli 2009

Ox.

Eva skriver:

over at der i min lille by her er en flok knægte som forældrene ikke kan styre, der drønner rundt på MEGET larmende knallerter den halve nat....øvøv..og politiet er på marielyst, så der er ikke meget hjælp at hente...oveni er der kommet en lejer på vejen og hun/han og alle vennerne kører som sindsyge...SÅ TRÆLS!!

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I er irriterede over for tiden???

KNus Eva..

Jeg kan blive irriteret over at finde en lille somalisk dreng på 1 år siddene ude på parkeringspladsen kl lort om natten, kun siddende i ble, og der er ingen folk i nærheden, ingen forældre eller noget!
Jeg må så stå sammen med den her lill dreng, giver ham min trøje over sig, da der jo ikke ligefrem har været varmt om aftenen/natten på det sidste, og først  3 kvarter efter kommer hans mor gående og grinene ud af en lejlighed "nååååeh der er du" ..

Hun havde først opdaget det så sent! Undskyld mig, men har du ikke et barn at tage dig af?!
Han var simpelthen stukket af ud af terrassen åbenbart.
Stakkels dreng .. ender da med han er HELT væk en dag ...

Puha, det var dagens sure opstød fra mig hehe ...

Anmeld

27. juli 2009

qp

Jeg er irriteret over mennesker der siger en ting og mener en anden.
Jeg er irriteret over, at mennesker  har så svært ved at rumme hinanden.
Jeg er irriteret over menneskets mistroiskhed.
Jeg er irriteret over, at jeg endnu ikke ved svar fra universitetet om jeg skal videreuddanne mig eller om jeg skal på arbejde igen.
Jeg er irriteret over, at disse ting irriterer mig.

Anmeld

27. juli 2009

Mum33

Jeg er møg irriteret over at at vi bor omgivet af socialt boligbyggeri hvor enhver idiot har anskaffet sig en kamphund, så vi efterhånden ikke kan gå noget steder med vores hund, uden at frygte at vi kommer hjem uden hund.  

Glæder mig til vi flytter ud, hvor folk har selvtillid nok til at få en Golden Retriver.

Anmeld

27. juli 2009

bette

jeg er irriteret over at tiden går så langsomt.. vil flytte NU hehe

Anmeld

28. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

over at der i min lille by her er en flok knægte som forældrene ikke kan styre, der drønner rundt på MEGET larmende knallerter den halve nat....øvøv..og politiet er på marielyst, så der er ikke meget hjælp at hente...oveni er der kommet en lejer på vejen og hun/han og alle vennerne kører som sindsyge...SÅ TRÆLS!!

KNus Eva..

Det samme som sidste sommer. At min nabos ene datter ikke kan spille klaver, men øver sig højt og længe for åbne vinduer. Det samme for den anden datter, der prøver at spille violin. Og at skolens heste skider på vej og fortov og de ikke samler op.

Og noget jeg altid er irreteret over....at folk ikke kan finde ud af at parkere korrekt, men parkerer mod køreretningen og derfor drøner ud foran mig.

Anmeld

28. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

KNus Eva..

Overboer, uh kan kværke dem, ved ik om de er ved at smadre deres lejlighed hver dag el hva de har gang i men elefanter har de i hvert fald deroppe, det er jeg sikker på.

Og så vores økonomi, den må gerne snart blive bedre.

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

Jeg er irriteret over Lucas ikke gider sove og er så overtræt at han bare er på tværs. og så jeg møg irriteret over at vi ligepludselig har PISSE travlt med huset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.