Hvor er jeg bare irriteret!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Trolde_mor

Det irriterer mig at blot fordi min mor skrev igår mens jeg var på arbejde at jeg skulle kontakte hende, men at hun skulle på aftenvagt, så jeg ville vente til idag når hun ikke var på arbejde. Skrev til mig da hun kom hjem i nat, at jeg må have et godt liv1?!?!?!

Og at mine kærestes forældre pludselig ikke vil have noget med os at gøre stort set, efter de selv tilbød at låne os til et indskud
Min kæreste er vildt ked af det over det, og havde faktisk mareridt over det igår nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Mca<3

Eva skriver:

Jeg er født i Vordingborg og har boet der indtil jeg blev 25 år...dvs jeg har også boet i lyngby, men det var der nu heller ikke meget ved.
Men Vrdingborg er en meget kulturel by og så har den skov, strand og en hyggelig by...men jeg flyttede herned med min x, fordi vi fandt et skønt hus på landet, men det var så absolut slet ikke mig fandt jeg ud af-griner
Men da jeg blev alene kunne jeg simpelthen ikke få mig selv til at tage børnene væk fra deres verden, deres far, venner osv...så jeg har indgået en aftale med mine børn og min x om at vi alle bliver her indtil drengene ikke går i skole mere...skulle jeg flytte, så måtte jeg lade drengene blive her...så jeg bliver..sådan er det jo.
Men når jeg ikke er afhængig af  børn eller omvendt...så flytter jeg til Kbh...min veninde bor inde på blegdamsvej og jeg elsker bare det område..
Knus..

Uh kan godt følge dig i at man ikke vil flytte børnene ud af deres miljø , det er jo hele deres liv , eller i hvert tilfælde noget af det   Vi os forældre er jo klart det vigtigeste  

Kbh der ville jeg aldrig kunne bo , Syntes Hillerød er en god lille provins by og så er der ikke så langt til Kbh ,,

Anmeld

28. juli 2009

qp

De tre første er jeg også påvirket over...måske ikke så meget irriteret som skuffet...men det må jo være menneskers egen dårligdom der gør at de ikke kan rumme andre og har brug for at nedgøre dem...sådan er det nok bare, jeg talte med min veninde om det i går, det er sørgeligt...

held og lykke med uni, håber du kommer ind...

Knus til dig...

Eva

Jeg tror, at mennesker der siger en ting og gør en anden, er mennesker der har et ønske om, at være på en måde og derfor fremfører sig selv med ord de synes mest om for, at fremstå som "noget bedre" i forhold til andre mennesker... men idet de jo ikke har dem selv med 100% så er deres handlinger jo derefter.
Ikke at kunne rumme hinanden og hinandens forskelligheder handler om rigtig mange ting... og der er ligeledes mange konstruktioner og perspektiver i det. Jeg kunne skrive en hel roman om det men tror jeg undlader.

Håber søreme også jeg kommer ind... det ville give mig mere tid og frihed ifht. min søn i modsætning til hvis jeg skal ud, at arbejde igen. Samt ville det jo også give mig flere jobmuligheder ifht arbejdstid i dagtimerne, når jeg ikke kan arbejde flexibelt om aftenen og i weekender pga min søn.
Og så latterligt som det nu engang måtte lyde, kan jeg lige så godt spørge min leder om jeg kan få 30 timer om ugen... for det kan simpelthen ikke betale sig for mig, at arbejde 37 timer om ugen som enlig. Ved godt det er en underlig indstilling, at have - men jeg vægter min tid sammen med min søn meget idet han jo kun har mig i sin hverdag. Men igen så forsøger jeg også, at komme "længere op" i lønklassen for, at det skal kunne betale sig for mig, at arbejde.
Liiige et sidespor der - men dog med lidt irritation alligevel....

Kh M

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

Marcus' Mor skriver:

Jeg tror, at mennesker der siger en ting og gør en anden, er mennesker der har et ønske om, at være på en måde og derfor fremfører sig selv med ord de synes mest om for, at fremstå som "noget bedre" i forhold til andre mennesker... men idet de jo ikke har dem selv med 100% så er deres handlinger jo derefter.
Ikke at kunne rumme hinanden og hinandens forskelligheder handler om rigtig mange ting... og der er ligeledes mange konstruktioner og perspektiver i det. Jeg kunne skrive en hel roman om det men tror jeg undlader.

Håber søreme også jeg kommer ind... det ville give mig mere tid og frihed ifht. min søn i modsætning til hvis jeg skal ud, at arbejde igen. Samt ville det jo også give mig flere jobmuligheder ifht arbejdstid i dagtimerne, når jeg ikke kan arbejde flexibelt om aftenen og i weekender pga min søn.
Og så latterligt som det nu engang måtte lyde, kan jeg lige så godt spørge min leder om jeg kan få 30 timer om ugen... for det kan simpelthen ikke betale sig for mig, at arbejde 37 timer om ugen som enlig. Ved godt det er en underlig indstilling, at have - men jeg vægter min tid sammen med min søn meget idet han jo kun har mig i sin hverdag. Men igen så forsøger jeg også, at komme "længere op" i lønklassen for, at det skal kunne betale sig for mig, at arbejde.
Liiige et sidespor der - men dog med lidt irritation alligevel....

Kh M

Uha...skal vi ikek dele en flaske rødvin en aften og bare snakke en masse....du måtte i hvert fald gerne fortælle hvad du tænker omkring det og meget andet...du virker så skarp...svært at formulere uden det lyder forkert..men ja...gad godt at føre nogle samtaler med dig.

Kan virkelig godt følge dine tanker omkring barn og udd/job..jeg kan engang huske at jeg på en anden side nærmest fik høvl for at sige at jeg ville uddanne mig alt jeg kunne og så ellers kun arbejde meget få timer...20 om ugen, så længe mine børn er små og det ville godt kunne hænge sammen for mig...svarer vel nærmest til de penge jeg har nu...Nå, men glæder mig til at høre hvad det ender med I jeres lille familie..
KNus Eva og god dag..

Anmeld

28. juli 2009

qp

Eva skriver:

Uha...skal vi ikek dele en flaske rødvin en aften og bare snakke en masse....du måtte i hvert fald gerne fortælle hvad du tænker omkring det og meget andet...du virker så skarp...svært at formulere uden det lyder forkert..men ja...gad godt at føre nogle samtaler med dig.

Kan virkelig godt følge dine tanker omkring barn og udd/job..jeg kan engang huske at jeg på en anden side nærmest fik høvl for at sige at jeg ville uddanne mig alt jeg kunne og så ellers kun arbejde meget få timer...20 om ugen, så længe mine børn er små og det ville godt kunne hænge sammen for mig...svarer vel nærmest til de penge jeg har nu...Nå, men glæder mig til at høre hvad det ender med I jeres lille familie..
KNus Eva og god dag..

Ihh tak for det, det er sødt sagt af dig  .
Og mht vinen... helt klart, det må vi gøre en dag!!
Ja det er sgu for dårligt det er sådan når man har brugt så meget tid på en uddannelse og så vælger, at få et barn.  Og så længe der er sådan, bør enlige mødre tage alle de uddannelser de kan og vil, for så kunne politikerne med tiden finde frem til, at tallet af studerende enlige mødre der i forvejen har en uddannelse er stigende ...  Det kunne jo være, det i sidste ende var billigere  med nogle ordentlige lønstigninger ...  Man har vel lov til, at drømme

Kh M

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

Marcus' Mor skriver:

Ihh tak for det, det er sødt sagt af dig  .
Og mht vinen... helt klart, det må vi gøre en dag!!
Ja det er sgu for dårligt det er sådan når man har brugt så meget tid på en uddannelse og så vælger, at få et barn.  Og så længe der er sådan, bør enlige mødre tage alle de uddannelser de kan og vil, for så kunne politikerne med tiden finde frem til, at tallet af studerende enlige mødre der i forvejen har en uddannelse er stigende ...  Det kunne jo være, det i sidste ende var billigere  med nogle ordentlige lønstigninger ...  Man har vel lov til, at drømme

Kh M

Eller bare hæve personfradraget for alle os enlige..for det skal da kunne betale sig at arbejde. Og vi er vel også en ressource for samfundet som ikke bare skal gå rundt og blive spildt..indtil da så tager jeg alt det uddannelse jeg kan få...
Lad os gøre alvor af vinen-smiler

Knus..

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

Eva skriver:

over at der i min lille by her er en flok knægte som forældrene ikke kan styre, der drønner rundt på MEGET larmende knallerter den halve nat....øvøv..og politiet er på marielyst, så der er ikke meget hjælp at hente...oveni er der kommet en lejer på vejen og hun/han og alle vennerne kører som sindsyge...SÅ TRÆLS!!

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I er irriterede over for tiden???

KNus Eva..

Jeg er ret så irriteret over at folk gerne vil bestemme over mig og ikke vil lade mig leve mit eget liv, at de ikke kan støtte mig og ikke kan vise hensyn til min datters behov frem for deres egne...
Og det irriter mig at jeg er så utrolig dårlig til selv at tag beslutninger, kan ikke engang tag en belsutning om noget så latterligt som hvad vi skal ha at spise til aften...

Kan godt forstå du er irriteret eva... Hader mennesker der ikke tager hensyn til andre og isæer når det er på den måde der...

Knus Stina

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

Jeg er ret så irriteret over at folk gerne vil bestemme over mig og ikke vil lade mig leve mit eget liv, at de ikke kan støtte mig og ikke kan vise hensyn til min datters behov frem for deres egne...
Og det irriter mig at jeg er så utrolig dårlig til selv at tag beslutninger, kan ikke engang tag en belsutning om noget så latterligt som hvad vi skal ha at spise til aften...

Kan godt forstå du er irriteret eva... Hader mennesker der ikke tager hensyn til andre og isæer når det er på den måde der...

Knus Stina

Øv, hvor lyder det træls...lyder som om det er det mange kvinder skal lære...at sige højt og klart NEJ og sige sådan her bliver det fordi det er det jeg mener er RIGTIGT OG VIGTIGT for MIG....!!det har jeg øvet mig på i mange år og synes godt nok tit det er svært...nogle mennesker er vanvittig grænseoverskridende og især hvis de får en indgang til det....synes jeg..
Men det må vidst være en livslang opgave for os søde piger-smiler
Knus....

Anmeld

28. juli 2009

karina1980

Eva skriver:

over at der i min lille by her er en flok knægte som forældrene ikke kan styre, der drønner rundt på MEGET larmende knallerter den halve nat....øvøv..og politiet er på marielyst, så der er ikke meget hjælp at hente...oveni er der kommet en lejer på vejen og hun/han og alle vennerne kører som sindsyge...SÅ TRÆLS!!

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I er irriterede over for tiden???

KNus Eva..

bor du lige ved siden af mig  tro der er sådan nogle i alle byer

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

karina1980 skriver:

bor du lige ved siden af mig  tro der er sådan nogle i alle byer

Det har der bare ikke været før....en kombi af at der er nogle ikke så heldige forældres børn der har fået knallertkort og så en eneste ny her på vejen, så er der ballade....det er trist og en dag bliver de kørt ned, jeg var ved det den anden dag...tre på en knallert uden lys på drøner de rundt i borede(eller hvad de gør for at de skal larme og køre stærkt) knallerter...det værste er bare at de er total utilregnelige så ingen tør sige eller gøre noget og skole osv har opgivet dem...det var dem der som 14 årige stod for hashsalget her i byen, men politiet kunne intet gøre...skræmmende at man som forældre bare er så ligeglad og opgiver og at ingen eller intet tager over....gad vide om det er dem eller andres børn der taber på sigt...Nå, bare lidt tanker..og ja, desværre ses de jo alle steder i vores samfund..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.