De tre første er jeg også påvirket over...måske ikke så meget irriteret som skuffet...men det må jo være menneskers egen dårligdom der gør at de ikke kan rumme andre og har brug for at nedgøre dem...sådan er det nok bare, jeg talte med min veninde om det i går, det er sørgeligt...
held og lykke med uni, håber du kommer ind...
Knus til dig...
Eva
Jeg tror, at mennesker der siger en ting og gør en anden, er mennesker der har et ønske om, at være på en måde og derfor fremfører sig selv med ord de synes mest om for, at fremstå som "noget bedre" i forhold til andre mennesker... men idet de jo ikke har dem selv med 100% så er deres handlinger jo derefter.
Ikke at kunne rumme hinanden og hinandens forskelligheder handler om rigtig mange ting... og der er ligeledes mange konstruktioner og perspektiver i det. Jeg kunne skrive en hel roman om det men tror jeg undlader.
Håber søreme også jeg kommer ind... det ville give mig mere tid og frihed ifht. min søn i modsætning til hvis jeg skal ud, at arbejde igen. Samt ville det jo også give mig flere jobmuligheder ifht arbejdstid i dagtimerne, når jeg ikke kan arbejde flexibelt om aftenen og i weekender pga min søn.
Og så latterligt som det nu engang måtte lyde, kan jeg lige så godt spørge min leder om jeg kan få 30 timer om ugen... for det kan simpelthen ikke betale sig for mig, at arbejde 37 timer om ugen som enlig. Ved godt det er en underlig indstilling, at have - men jeg vægter min tid sammen med min søn meget idet han jo kun har mig i sin hverdag. Men igen så forsøger jeg også, at komme "længere op" i lønklassen for, at det skal kunne betale sig for mig, at arbejde.
Liiige et sidespor der - men dog med lidt irritation alligevel....

Kh M
Anmeld