Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Ja det kan jeg regne ud, ellers bliver man jo ikke ved at skrive sådan, men nogle tænker måske bare ikke over det. Men det ændrer ikke på at det for mog lyder direkte dumt at sige, vi er gravide, når det jo ikke passer, ligesom vi skal føde, man siger jo heller ikke at vi ammer
Ja det kan jeg regne ud, ellers bliver man jo ikke ved at skrive sådan, men nogle tænker måske bare ikke over det. Men det ændrer ikke på at det for mog lyder direkte dumt at sige, vi er gravide, når det jo ikke passer, ligesom vi skal føde, man siger jo heller ikke at vi ammer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FebruarBaby2014 skriver: Det er bare hvad nogle syntes
Det er bare hvad nogle syntes
Maja84 skriver: Hvilket af det
Hvilket af det
FebruarBaby2014 skriver: Du siger det lyder dumt. Det er hvad nogle syntes
Du siger det lyder dumt. Det er hvad nogle syntes
Maja84 skriver: Nu skrev jeg også at det for mig lyder dumt. Men uanset ændrer det ikke på at det er en ukorrekt sætning
Nu skrev jeg også at det for mig lyder dumt. Men uanset ændrer det ikke på at det er en ukorrekt sætning
FebruarBaby2014 skriver: Nej det ved jeg godt? Så kan vi jo blive ved?
Nej det ved jeg godt? Så kan vi jo blive ved?
Maja84 skriver: Jeg ændrer ikke holdning, og sproget bliver jo heller ikke korrekt og indlægget handlede jo ikke om hvirvidt folk er glade eller ej, det er man jo uanset
Jeg ændrer ikke holdning, og sproget bliver jo heller ikke korrekt og indlægget handlede jo ikke om hvirvidt folk er glade eller ej, det er man jo uanset
FebruarBaby2014 skriver: Har jeg sagt du skal det?Ja DEN er vist sivet ind
Har jeg sagt du skal det?Ja DEN er vist sivet ind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128