Sms'er til andre kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

modesty

Jeg har prøvet hvor manden slettede beskeder og det var utroskab. At han sletter dem ja sorry det betyder han godt ved han har gang i noget han ikke må. Såre simpelt. Og det er en kvinde - læg to og to sammen det er ihvertfald ikke hverdags ting de snakker om og han vil ikke beskytte hende. For du kender hende jo ikke. Den er gal søde spørgsmålet er blot hvor galt den er endnu...

Han sletter og han ved selv godt den er forkert. Enten må han gå til bekendelse og skaffe dig de SMS igen ( jo det kan man ) eller også må du smutte for han holder dig for nar og det har du sgu ikke fortjent.

At holde noget skjult og slette beskeder fra andre uanset kønnet er et bevis på at han ikke tar jeres forhold alvorligt for så holder man INTET skjult

Det er simpelthen ikke sandt. Jeg er ked af at du er blevet såret i et forhold før, men de konklusioner du drager her er alt, alt for absolutte og simplistiske i forhold til hvordan mennesker hænger sammen. Måske er der mere til deres forhold end venskab, måske ikke. Det er ikke fair overfor TS, hendes mand og deres parforhold at du på den måde skråsikkert fortæller hende at hendes mand har gang i noget flirt med en anden kvinde når det ikke er sikkert.

Se evt. mit indlæg på forrige side, og indlægget lige før dit eget af mor: )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
newsence skriver:

Jeg har prøvet hvor manden slettede beskeder og det var utroskab. At han sletter dem ja sorry det betyder han godt ved han har gang i noget han ikke må. Såre simpelt. Og det er en kvinde - læg to og to sammen det er ihvertfald ikke hverdags ting de snakker om og han vil ikke beskytte hende. For du kender hende jo ikke. Den er gal søde spørgsmålet er blot hvor galt den er endnu...

Han sletter og han ved selv godt den er forkert. Enten må han gå til bekendelse og skaffe dig de SMS igen ( jo det kan man ) eller også må du smutte for han holder dig for nar og det har du sgu ikke fortjent.

At holde noget skjult og slette beskeder fra andre uanset kønnet er et bevis på at han ikke tar jeres forhold alvorligt for så holder man INTET skjult

Har du talt med hendes mand siden du kan være så sikker?
Jeg ved min kæreste nogle gange har kunne finde på at undgå at fortælle mig nogle ting han vidste jeg ville blive sur over, ganske enkelt fordi han ikke magtede konflikten...og fordi jeg nogle gange ikke var fair og tog sårene på forskud. Det kan være en ting som at gå ud at drikke med venner. Så var jeg straks sikker på at han vil blive så fuld at dagen efter også vil blive ødelagt og lign. I stedet for at give ham lidt credit og bare sige: hyg dig. Forstår du hvor jeg vil hen med det?

Anmeld

1. december 2013

Miin'Baby'Mus

Mor11 skriver:

Det er jo slet ikke problemet. Problemet er at han tydeligt prøver at skjule at han taler med hende. Hvis han var åben og fortalte om hende og evt lidt af hvad de skriver om, så ville ts nok være en del mere rolig.

og man er vel også interesseret i at gøre sin partner tryg, og når nu det egentlig ikke er sværere end som så, hvorfor så være så stædig?

Det skriver hun jo ikke noget om i hendes indlæg ?

Men jo, så er det selvfølgelig en træls situation og lidt mærkeligt fra mandens side. Men måske han skriver om problemer som han har (evt derhjemme), og så vil han selvfølgelig synes det er træls at hun læser det - samtidig kan han også bare være en idiot 

Anmeld

1. december 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Han må meget gerne ha' både han og hun venner jeg ikke har mødt...
Det sårende er, han har kodet hendes navn ind under et alias, som kunne forveksles med en mand! At det er hemmeligt gør det får meget for mig

Okay, se det fremgik jo ikke at dit indlæg.

Ja så ville jeg selv blive mega sur og faktisk forlange at få af vide om jeg bliver holdt for nar. Når det så er sagt kan han jo skrive om nogle problemer som han ikke vil at du skal vide, så det er lidt en svær situation. 

Men forklar ham det og fortæl at du ikke føler du kan stole på ham når han holder hende hemmelig netop på på den måde som han gør!

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er simpelthen ikke sandt. Jeg er ked af at du er blevet såret i et forhold før, men de konklusioner du drager her er alt, alt for absolutte og simplistiske i forhold til hvordan mennesker hænger sammen. Måske er der mere til deres forhold end venskab, måske ikke. Det er ikke fair overfor TS, hendes mand og deres parforhold at du på den måde skråsikkert fortæller hende at hendes mand har gang i noget flirt med en anden kvinde når det ikke er sikkert.

Se evt. mit indlæg på forrige side, og indlægget lige før dit eget af mor: )

Tak for dit konstruktive svar her

Altså jeg ved jo han ikke er mig fysisk utro, da 3-400 km ligesom gør det umuligt.

Jeg vil svare de andre synspunkter senere.

Men endnu engang tak.

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Har du talt med hendes mand siden du kan være så sikker?
Jeg ved min kæreste nogle gange har kunne finde på at undgå at fortælle mig nogle ting han vidste jeg ville blive sur over, ganske enkelt fordi han ikke magtede konflikten...og fordi jeg nogle gange ikke var fair og tog sårene på forskud. Det kan være en ting som at gå ud at drikke med venner. Så var jeg straks sikker på at han vil blive så fuld at dagen efter også vil blive ødelagt og lign. I stedet for at give ham lidt credit og bare sige: hyg dig. Forstår du hvor jeg vil hen med det?

Jeg tror måske (håber) du har ret i din antagelse. At han ikke tør fortælle mig det. netop pga tidligere episode.
Bliver du ikke ked af din mand ikke vil fortælle dig ting?jeg tænker bare, normalt bliver jeg ikke sur, hvis bare jeg ved tingene, kan du følge mig?

Anmeld

1. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg tror måske (håber) du har ret i din antagelse. At han ikke tør fortælle mig det. netop pga tidligere episode.
Bliver du ikke ked af din mand ikke vil fortælle dig ting?jeg tænker bare, normalt bliver jeg ikke sur, hvis bare jeg ved tingene, kan du følge mig?

Jamen han gør det ikke rigtig mere, men det er noget vi har talt om mange gange. For jeg blev hurtigt irriteret hvis han skulle noget der involverer druk fordi han før i tiden ikke var så god til at styre det. Så jeg kan godt forstå han synes det var belastende at når han skulle noget han glædede sig til så ødelagde jeg stemningen fuldstændig.
Jeg synes din kæreste skylder dig en forklaring nu hvor den her konflikt er der. Som tidligere skrevet tror jeg ikke du kan komme videre før du har fået svar på hvem hun er, hvor han kender hende fra, hvilket forhold de har til hinanden og hvorfor behovet for at skjule det?
Og hvis du har fået et svar der giver mening og som du er tilfreds med skal du øve dig på at stole på din kæreste og ikke gå op i det røde felt. Og din kæreste skal øve sig på ikke at skjule ting for at undgå konflikter
Held og lykke

Anmeld

1. december 2013

Rikke2404

Anonym skriver:

Så en pb Face (uden at læse den) hvor der stod: virker din Tlf igen?
Da jeg nævnte det, havde han slettet tråden og han har ikke vist mig sms'erne, så jeg har en chance for at vurdere hvad det er.
Ja faktisk er hun kodet ind under et andet navn i hans Tlf-bog

Ih, jeg ville da godt nok blive både sur og ikke mindst skuffet hvis det var mig
Jeg ville tage en seriøs snak med ham, og fortælle hvordan jeg havde det med det. Før ville da føle mig tilsidesat og uinteressant..
Prøv at vend situationen for ham. Hvad ville han sige og føle hvis det var dig som skrev med en anden, og gjorde som han gjorde? Det er virkelig en øv situation, og der ville da ofte komme et tillidsbrud efter sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.