pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Jeg tror måske (håber) du har ret i din antagelse. At han ikke tør fortælle mig det. netop pga tidligere episode.
Bliver du ikke ked af din mand ikke vil fortælle dig ting?jeg tænker bare, normalt bliver jeg ikke sur, hvis bare jeg ved tingene, kan du følge mig?
Jamen han gør det ikke rigtig mere, men det er noget vi har talt om mange gange. For jeg blev hurtigt irriteret hvis han skulle noget der involverer druk fordi han før i tiden ikke var så god til at styre det. Så jeg kan godt forstå han synes det var belastende at når han skulle noget han glædede sig til så ødelagde jeg stemningen fuldstændig.
Jeg synes din kæreste skylder dig en forklaring nu hvor den her konflikt er der. Som tidligere skrevet tror jeg ikke du kan komme videre før du har fået svar på hvem hun er, hvor han kender hende fra, hvilket forhold de har til hinanden og hvorfor behovet for at skjule det?
Og hvis du har fået et svar der giver mening og som du er tilfreds med skal du øve dig på at stole på din kæreste og ikke gå op i det røde felt. Og din kæreste skal øve sig på ikke at skjule ting for at undgå konflikter
Held og lykke
Anmeld