Sms'er til andre kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mom skriver:

Jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal prøve at forklare min holdning..

Min mand har ret til en liv uden mig, og omvendt...

Jeg kan slet ikke se hvordan min eller min mands verden skulle kunne hænge ordentlig sammen hvis vi ikke måtte have venner af det modsatte køn. TILLID må være nøgleordet - altså jeg stoler på min mand, og jeg regner da med at han også stoler på mig

Og jeg ville ærligt talt føle mig en anelse stødt hvis min mand kom og bad mig om at måtte se mine sms´er private FB beskeder - og svaret ville ganske enkelt være NEJ... For det er MINE beskeder. Og jeg kunne aldrig drømme om at bede om det, til ham.

Man vil aldrig kunne forhindre utroskab, hvis den anden part har tænkt sig at gøre det, så gør de det... Men man kan skabe et så godt fundament, for at det IKKE sker, via tillid, og respekt.

Kh Mom

Nu er der et par stykker der har skrevet om at man skal kunnr have venner/veninder, men det er jo slet ikke det der er issuet her? 

Problemet er ikke at han skriver med en pige. Problemet er at han prøver at skjule det fx ved at skrive hendes nummer under et andet navn i telefonen. Dét er da ikk normalt hvis det bare er en veninde uden anden betydning? 

Min kæreste har massse (nok flest i virkeligheden) veninder og der er ingen jalousi her, for jeg VED det og ved hvad deres relation går ud på, netop fordi han fortæller om dem og han lukker ikke telefonen/computeren ned når jeg går forbi mens de skriver.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Mariam90

Det er så mange forskellige synspunkter her 

Spændende at se hvad andre synes. 

I mit ægteskab finnes det ikke noget som heder veninder for min mand eller venner for mig. Kun hvis det er fælles, vi besluttede at slette Facebook inden vi blev gift, så vi kan have et godt ægteskab. 

Du skal høre om hvad han synes hvis du gjort detsamme, så vil han måske tænk mere over det rigtige beslutning. 

Håber det bedste for dig! 

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Nu er der et par stykker der har skrevet om at man skal kunnr have venner/veninder, men det er jo slet ikke det der er issuet her? 

Problemet er ikke at han skriver med en pige. Problemet er at han prøver at skjule det fx ved at skrive hendes nummer under et andet navn i telefonen. Dét er da ikk normalt hvis det bare er en veninde uden anden betydning? 

Min kæreste har massse (nok flest i virkeligheden) veninder og der er ingen jalousi her, for jeg VED det og ved hvad deres relation går ud på, netop fordi han fortæller om dem og han lukker ikke telefonen/computeren ned når jeg går forbi mens de skriver.  

Lige præcis! Det er netop det med det er kode ind under andet navn, jeg er ufattelig ked af, så bliver det bare en smule for hemmeligt og "ulækkert"

Og han har gjort det før, det med navne ændring, dog i en lidt anden sammenhæng. Derfor arbejder jeg netop på at få min tillid tilbage til ham. -og det han så gør det igen -en bevis handling, fra hans side, ja det såre mig bare. Synes sgu ikke han kan være det bekendt! 

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Mariam90 skriver:

Det er så mange forskellige synspunkter her 

Spændende at se hvad andre synes. 

I mit ægteskab finnes det ikke noget som heder veninder for min mand eller venner for mig. Kun hvis det er fælles, vi besluttede at slette Facebook inden vi blev gift, så vi kan have et godt ægteskab. 

Du skal høre om hvad han synes hvis du gjort detsamme, så vil han måske tænk mere over det rigtige beslutning. 

Håber det bedste for dig! 

Tak skal du ha'.

Jeg vil høre ham ad, som du forslog.

Anmeld

28. november 2013

FruK

Mom skriver:

Jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal prøve at forklare min holdning..

Min mand har ret til en liv uden mig, og omvendt...

Jeg kan slet ikke se hvordan min eller min mands verden skulle kunne hænge ordentlig sammen hvis vi ikke måtte have venner af det modsatte køn. TILLID må være nøgleordet - altså jeg stoler på min mand, og jeg regner da med at han også stoler på mig

Og jeg ville ærligt talt føle mig en anelse stødt hvis min mand kom og bad mig om at måtte se mine sms´er private FB beskeder - og svaret ville ganske enkelt være NEJ... For det er MINE beskeder. Og jeg kunne aldrig drømme om at bede om det, til ham.

Man vil aldrig kunne forhindre utroskab, hvis den anden part har tænkt sig at gøre det, så gør de det... Men man kan skabe et så godt fundament, for at det IKKE sker, via tillid, og respekt.

Kh Mom

Jeg er stort set enig med dig. MEN... Hvis min mand kom og sagde, at jeg havde gjort et eller andet konkret, som gjorde ham usikker - f.eks. som TS beskriver at hendes mand gør - så ville jeg da gøre hvad jeg kunne for at rydde hans usikkerhed af vejen. Også hvis det indebar at vise ham mine SMSer.

Det handler om at vise tillid til hinanden, ja. Men det handler da også om at opføre sig på en måde, så man ikke skaber usikkerhed hos hinanden.

Og nej hverken min mand eller jeg har nogensinde læst hinandens sms'er eller andre beskeder. Men der er heller ingen af os, der ville opføre os, som TS' mand gør her. På mig virker det lusket - som om han prøver at skjule noget.

Anmeld

28. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hejsa
Lige et lille og kort spørgsmål, hvordan ville I have det hvis jeres mand/kæreste sms'ede/ skrev pb'er på Face med en anden kvinde?

Altså ikke en veninde, men en han havde mødt en gang og du aldrig havde mødt hende....
(Hun bor på Sjælland og vi bor i Jylland)

Jeg er i den situation, at det gør min kæreste, han har fortalt kort at de bare skriver om dagligdages ting, men alligevel har han ikke vidst mig deres beskeder.
Jeg har det lidt stramt med det og forstår ikke helt hvad han får ud af det (udover en ked mig) men ja er det rimeligt jeg bliver ked af/skuffet eller er det ganske normalt mænd gør sådan?

Det ville jeg have det dårligt med

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg er stort set enig med dig. MEN... Hvis min mand kom og sagde, at jeg havde gjort et eller andet konkret, som gjorde ham usikker - f.eks. som TS beskriver at hendes mand gør - så ville jeg da gøre hvad jeg kunne for at rydde hans usikkerhed af vejen. Også hvis det indebar at vise ham mine SMSer.

Det handler om at vise tillid til hinanden, ja. Men det handler da også om at opføre sig på en måde, så man ikke skaber usikkerhed hos hinanden.

Og nej hverken min mand eller jeg har nogensinde læst hinandens sms'er eller andre beskeder. Men der er heller ingen af os, der ville opføre os, som TS' mand gør her. På mig virker det lusket - som om han prøver at skjule noget.

Jeg ville normalt heller ikke beder om at læse hans beskeder og har heller ikke gjort det nu, for lige netop som du siger: han bør vise mig dem af sig selv, for at mane min usikkerhed til jorden. Der er han jo desværre så bare af en anden opfattelse eller måske er det netop fordi jeg ikke BØR læse dem.

Men som jeg skrev længere oppe, har han svigtet, så min tillid til ham blev brudt, så derfor arbejder jeg hårdt på at få den tilbage til ham, for nej et forhold uden tillid dur ikke. Men han gør det dæleme ikke nemt for mig

Jeg har tænkt og tænkt hele dagen, om hvordan jeg skal gribe det an', men er endnu ikke kommet til en konklusion.

Det eneste der "trøster" mig pt. Er hun bor på Sjælland, så de kan ikke være fysisk sammen. Men kan man ikke også være ligeså utro i sine tanker og ord???

(Og hmmm hvad når han rejser fra Kbh, hvad sker der så )

Anmeld

29. november 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hejsa
Lige et lille og kort spørgsmål, hvordan ville I have det hvis jeres mand/kæreste sms'ede/ skrev pb'er på Face med en anden kvinde?

Altså ikke en veninde, men en han havde mødt en gang og du aldrig havde mødt hende....
(Hun bor på Sjælland og vi bor i Jylland)

Jeg er i den situation, at det gør min kæreste, han har fortalt kort at de bare skriver om dagligdages ting, men alligevel har han ikke vidst mig deres beskeder.
Jeg har det lidt stramt med det og forstår ikke helt hvad han får ud af det (udover en ked mig) men ja er det rimeligt jeg bliver ked af/skuffet eller er det ganske normalt mænd gør sådan?

Min kæreste har også en veninde jeg aldrig har mødt, men som han jo så selv kender. Hun bor langt fra os og de ville nok aldrig mødes igen.

Først så synes jeg det var mærkeligt, men må ærligt indrømme at jeg ikke tænker over det mere - jeg må stole på min kæreste og det gør jeg jo så 

Og ærligt - Må man ikke have venner som modparten ikke har mødt? Det går jo ikke 

Anmeld

29. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Miin'Baby'Mus skriver:

Min kæreste har også en veninde jeg aldrig har mødt, men som han jo så selv kender. Hun bor langt fra os og de ville nok aldrig mødes igen.

Først så synes jeg det var mærkeligt, men må ærligt indrømme at jeg ikke tænker over det mere - jeg må stole på min kæreste og det gør jeg jo så 

Og ærligt - Må man ikke have venner som modparten ikke har mødt? Det går jo ikke 

Det er jo slet ikke problemet. Problemet er at han tydeligt prøver at skjule at han taler med hende. Hvis han var åben og fortalte om hende og evt lidt af hvad de skriver om, så ville ts nok være en del mere rolig.

og man er vel også interesseret i at gøre sin partner tryg, og når nu det egentlig ikke er sværere end som så, hvorfor så være så stædig?

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Miin'Baby'Mus skriver:

Han må meget gerne ha' både han og hun venner jeg ikke har mødt...
Det sårende er, han har kodet hendes navn ind under et alias, som kunne forveksles med en mand! At det er hemmeligt gør det får meget for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.